Joko joku on pitänyt tälle syksylle toppavaatteita joko itsellään tai lapsilla? Missäpäin suomea?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

suosin kerrospukeutumista.Ja nämä uudet toppapuvut ovat niin lämpöä eristäviä.Kaksoset hikoilivat vauvana pelkän toppamakupussinkin päällä ottaessaan ilmakylpyjä ; ) Että on tosiaan vanujen laatu parantunut kun vauvan kehon lämmönkin varastoi.

Vierailija

Niin kylmä tuuli ollut toisina päivinä,että lapsella ollut trikoopaita+sukkahousut+tuulenpitävä toppapuku.

Eikä ollut yhtään liikaa.

Ite palelin pihalla fleecessä..

Vierailija

Kun lapsilla on astmaa niin liika pukeutuminen nääs aiheuttaa hikoilua ja liika kuumuus laukaisee ahdistuskohtauksen.Kokeilen ulkona ollessamme niskaa silloin tällöin varmistaakseni lapsen lämpötilan ;) Ovat liikkuvaista sorttia...Itse kyllä paikallani jo palelen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mutta sitten mietin, että miten se kunnon pakkasilla tarkenee, jos nyt jo (pari astetta yli nollan) siirrytään toppapukuun. Että vk-haalari ja kunnolla vaatetta alle, toistaiseksi.

Voihan sinne toppahaalarin alle lisätä sitten villaa ja päähän kunnon villakypärämyssy ja toppahattu, villasukat ja hyvät kengät, lämpimämmät hanskat. Näillä pärjää talvella.

Vierailija

laitoin eilen kevytvanupuvut ja hyvät olivat jo.Huomenna laittavat hoitoon myös.Perjantaina olin jo viittävaille laitanko vai en, olis pienemmälle kannattanu laittaa.Etelä suomessa asutaan.

Vierailija

olen itse pitänyt ulkona kevyttoppatakkia, kun kököttelen paikallani. lapsella ihan tavallinen haalari, kun touhuaa koko ajan niin ei tule kylmä!

Vierailija

mutta sitten mietin, että miten se kunnon pakkasilla tarkenee, jos nyt jo (pari astetta yli nollan) siirrytään toppapukuun. Että vk-haalari ja kunnolla vaatetta alle, toistaiseksi.

Vierailija

Mutta silti tuntui, että se toppahaalari oli vähän liikaa pikku lämpöpatterillemme ;) vaikka alla ei ollut kuin sisävaatekerta (ohut). Hemmetti, miten lapsen pukeminen on niin vaikeaa? Hmm, kummankohan puvun mä sitten laitan huomenna... Voi itku...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat