Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keltarauhashormonilisällä onnistuneita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Haluaisin lukea kokemuksia, jos joku on onnistunut raskautumaan ja pysymään raskaana lääkärin määräämän keltarauhashormonin tukemana. Sain lyhyeen kiertoon + myöhäiseen ovulaatioon (19/24) lugesteronia alakautta " nautittuna" kp 18-24. Nyt rupesin miettimään, että mitä jos tulenkin raskaaksi, riittääkö tuo 24. päivään asti otettu annos todella pitämään alkion hengissä kunnes istukka on kehittynyt ja alkaa toimia..?

Kommentit (4)

Vierailija

En itse tunne juurikaan näitä asioita, mutta käykääpä katsomassa Keskenmeno-palstalta keskustelu: Vuotohäiriö/keskenmeno/homeopatia/luontaistuotteet

Ko. ketju ei täysin samasta aiheesta, mutta keskustelun aiheena mm. keltarauhashormonin vajaatuotanto ja homeopaattiset lääkkeet + luontaistuotteet. Mielenkiintoista asiaa, jollaista en itse olisi kovin äkkiä tullut ajatelleeksi.

Vierailija

Hei vaan!

Mua kiinnostais myös tietää asiasta, ketkä ovat onnistuneet. Mulla on menossa nyt toinen kierto lugesteron-avusteisesti, ja mulla myös alakautta hoito. Syynä liian lyhyt luteaalivaihe (ennen lugeja oli ovis kp 18 tai 19, kierto 28 pvä, ekas luge-kierrossa ovis kp 18 jälleen, kierto venyi 34 päivään). Lääkäri käski alkaa käyttää lugeja jo kp 17, mutta silloinhan ovista ei ole vielä edes ollut, ja väärään aikaan käytettynä progesteronilisä voi toimia jopa ehkäisevästi! Siksi aloitinkin luget vasta 3. päivänä ovisplussan jälkeen eli kp 21.

Kertookaahan muutkin kokemuksianne lugeista/teroista.

Vierailija

Kiinnostaa minua tämä kun syön Teroluttia ja entä jos tulen raskaaksi -> käytänkö normaalisti eteenpäin lääkettä ja miten?! Nyt ovulaatio ja kova on yritys että tapahtuisi hedelmöitys....

Vierailija

toisesta terolut kierrosta tärppäsi ja raskaus eteni hyvin loppuun saakka. (tai, no olihan niitä ongelmia loppuraskaudessa mutta se ei liity tähän)

Toista toivotaan eikä nyt ole keltarauhashormooni auttanut mitään... nyt onkin sitten clomit testissä

Uusimmat

Suosituimmat