Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keltarauhashormonilisällä onnistuneita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Haluaisin lukea kokemuksia, jos joku on onnistunut raskautumaan ja pysymään raskaana lääkärin määräämän keltarauhashormonin tukemana. Sain lyhyeen kiertoon + myöhäiseen ovulaatioon (19/24) lugesteronia alakautta " nautittuna" kp 18-24. Nyt rupesin miettimään, että mitä jos tulenkin raskaaksi, riittääkö tuo 24. päivään asti otettu annos todella pitämään alkion hengissä kunnes istukka on kehittynyt ja alkaa toimia..?

Kommentit (2)

Vierailija

hankalin:

Lainaus:

Haluaisin lukea kokemuksia, jos joku on onnistunut raskautumaan ja pysymään raskaana lääkärin määräämän keltarauhashormonin tukemana. Sain lyhyeen kiertoon + myöhäiseen ovulaatioon (19/24) lugesteronia alakautta " nautittuna" kp 18-24. Nyt rupesin miettimään, että mitä jos tulenkin raskaaksi, riittääkö tuo 24. päivään asti otettu annos todella pitämään alkion hengissä kunnes istukka on kehittynyt ja alkaa toimia..?

***Minulla on kaksi raskautta saatu alkuun Terolut-keltarauhashormoneilla. Kolme ensimmäistä raskautta alkoivat helposti.Neljättä lasta yrittäessämme yhtäkkiä tulin edelleen helpolla raskaaksi, mutta raskaus meni aina kesken jo muutaman päivän kuluttua siitä kun testi näytti plussaa. Vuoden kuluttua kävin lääkärillä ja sain Terolutit. Minulla on lyhyehkö kierto; 23-25 pvää, lyhimmillään jopa 21 pvää. Teroluteja söin kp15-24 ja kolmannesta kierrosta pysyin raskaana. Viidettä yrittäessämme menin heti lääkäriin ja sain samat lääkkeet. Taas kolmas kierto toi pysyvän raskauden(toisesta kierrosta meni kesken heti ).

Nyt olen sitten niin yllätysraskaana kuin olla ja voi, ehkäisystä huolimatta ja ilman mitään hormoneja ;D

Hyvää tärppionnea!

Mandi ja väiski 13+4

Uusimmat

Suosituimmat