Jos yrittää raskautua ilman onnistumista, mihin kannattaisi kiinnittää ruokavaliossa huomiota?

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

saa ainakin pinaatista, parsakaalista jne, vihreistä vihanneksista. Mitä vihreämpi sen parempi. En tiedä auttaako RASKAUTUMISEEN, mutta estää spina bifidaa ja muita vaikeita kehitysvikoja.

Se ladyvita mikä tarkoitettu raskaana oleville ois varmaan aika hyvä valinta.

Vierailija

Eli viidenkin kilon ylipaino heikentää hedelmällisyyttä huomattavasti. Lapsettomuuslääkäri sanoi mulle, että 5kg painonpudotukseni ennen inseminaatiota korvasi hormoonihoidot! Siis kyse on aika paljosta (meillä vika oli miehessä ja mun ylipainossa, siis ylipainoa jotain 6kg).

Eli käy ihmeessä puntarilla.

Tuolla vauvakuumepalstalla vannotaan greippimehun voimaan, eli se aiheuttiasi hyvät limakalvot, todisteita ei ole, mutta eipä ilmeisesti haittaakaan.

Vierailija

lapset ei synny vauvansiemenistä jota syödään vaan ihan silleen seksin avulla. Sitä paljon ja sopivaan aikaan niin homman pitäisi luistaa...

Ei mutta tosissaan: ruokavaliolla on aika vähän merkitystä, jotkut vannoo erilaisten lisäravinteiden voiman, ja mikäs siinä varmasti placebo-vaikutus onkin olemassa. Enemmän on varmaan merkitystä esim. ylipainolla, johon tietenkin ruokavaliolla on merkitystä, mutta suoraa ruoka-reseptiä lastensaantiin ei valitettavsti ole.

Eli kuten eka oma lapsettomuuslääkärini totesi: ryhdyt nyt vaan viettämään yösi miehesi kanssa samassa sängyssä tehokkaasti, niin ongelma ratkeaa todennäköisesti parhaiten.

Vierailija

Seurauksena UK:ssa mm. kovasti kehoitettiin raskaaksi yrittäviä välttämään ainakin soijaa, mutta myös esim. kikherneitä ja monia muita papuja.

Itse tosin suosittelen lääkärin juttusille menoa, jos ei lasta kuulu. Vaan eipä siihen välttämättä auta ei ruokavaliot, ei positiivinen ajattelu, ei lääkkeet, ei hoidot eikä mikään... :(

Vierailija

Tietysti jos on ylipainoa jotain 30-40kg,niin tottakai se vaikuttaa jo hormoonitasapainoon ja aineenvaihduntaan.Mutta ei 5kg ylipainoa mihinkään raskautumiseen vaikuta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat