Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi aika entinen ei koskaan enää palaa

Vierailija

Muistan sen ajan, olin niin ulkonäköfriikki, yritin olla mieliksi kaikille poikaystävilleni, näin nälkää, laihdutin, olin tosi laiha, laitoin itseäni monta tuntia päivässä, ja silti en kelvannut.En uskaltanut olla oma itseni koskaan, pelkäsin toisten mielipiteitä itsestäni, itsetuntoni oli kiinni toisten sanomisista, ja ulkonäöstä. Kun nyt tapasimme silloisen poikaystäväni kanssa hän sanoikin, että olin uskomattoman kylmä, ja varautunut tyttö. Nyt olen kuulemma kauniimpikin, kun en enää nipota. Seksuaalisestikin olen vasta nykyisen mieheni opastuksella alkanut nauttimaan seksistä, koska en enää ajattele seksin aikana miltä minä nyt näytän, ja voi kun se ei huomais että mun vatsa roikkuu, ( vaiikka ei roikkunut). Osaan olla rento, koska olen kasvanut aikuiseksi, ja nautin tästä nykyisestä elämästäni tosi paljon enemmän kuin ahdistavasta nuoruudestani.Ihanaa olla aikuinen kahden lapsen äiti, ja olla aikuisessa parisuhteessa.

Kommentit (2)

Vierailija

Vaikka kahden lapsen jälkeen kroppa ei ole aivan entisensä, niin viihdyn nahoissani ja tunnen itseni seksikkääksi, naiselliseksi naiseksi.

En missään nimessä haluaisi olla enää se alipainoinen neurootikko, joka olin kymmenen vuotta takaperin.

Uusimmat

Suosituimmat