Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itä-Tre:n mammat =>TREFFATAAN!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Morjes!

Pistän nyt näin palstan kautta viestiä kun en omaa kaikkien puhnummeroita.

Oli puhetta, että nähtäis taas, joten kävisikös teille tämän viikon perjantai? Eli siis 21.10? Silloin kävisi ainakin parille meistä.

Voimme tavata missä vaan haluatte, mutta jos ei ehdotonta paikkasuosikkia nyt ole, niin olette tervetulleita meille.

Pistäkääs itseänne pinoon niin katsellaan!

Terkkusin Jepuli + santtu

Kommentit (4)

Vierailija

Hanna-elina: Laitatko tekstaria muille mammoille. Minulla on vain sen yhden täältä jo pois muuttaneen äidin yhteystiedot sekä sen toisen, joka asuu aivan vieressäni. Minä kutsun heitä, mutta voitko sinä laittaa tekstaria niille muutamalle muulle.

Voit antaa mun puhnron jos ovat tulossa ja tarvitsevat tulo/ajo-ohjeita.

Terkkusin Jepuli + santtu

Vierailija

No niin, vastaanpa taas itselleni ja perun sen perjantaisen tapaamisehdotuksen. Siis tavata voitte -tietenkin- mutta meille ei voikaan tulla kun menenkin juuri silloin (klo 13-15) työkeikalle.

Meille sitten joku toinen päivä, vaikka ensi viikolla jos tykkäätte!

jepuli + santtu

Vierailija

meille ainakin käy se perjantai,muuten ei sitten käykään kun ollaan liikkeellä koko viikko. ja juu, santulle olisi kiva mennä käymään...

muuten jepuli, hemmo sit sai uuden kodin ja oli tosi ihanan oloinen paikka, aina joku kotona,paljon ollut koiria ja muutenkin todella kivan tuntuinen paikka.kamala ikävä vaan on koko ajan..

hanna ja akseli

Uusimmat

Suosituimmat