Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Clear bluen raskaustestistä???

Vierailija

Tein tänään siis kaksi testiä samasta purkista. Toinen testi oli tämä Clear bluen raskaustesti ja toinen oli Aconin liuskatesti. Aconin testi oli selvä neg. mutta Clear bluessa oli haalea plussa, jossa olin näkevinäni jopa sinistä väriä.

Eli olisko kellään kokemusta tai muuten tietoa, kuinka luotettava tämä plussa on?

Ja eikös se tarkoita, että Cb olis herkempi kuin acon, kun sen voi tehdä jo 3päivää ennen menkkojen alkamispäivää (jota mulla ei oo), kun Aconin vois ohjeiden mukaan tehdä vasta seuraavana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa?

Kommentit (15)

Vierailija

Joo no mä oon tehnyt noita testejä tossa vähän aikasemmin (vasta illalla kylläkin kun pissa ollut jo laimeeta) ja saanut ns. roskishaamuja joihinkin testeihin, joita ei oo ikinä tullut sillon kun en oo ollut raskaana.

Aika heikkoo tekee tää tiedon odottaminen eli varasin noiden epäselvien testien perusteella jo neuvolan eli tiistina saan tietää. =) Ei vaan jaksais odottaa! Ja toi tän aamunenkin plussa oli niin haalee, ettei mun unen pöpperöinen mies sitä nähnyt. =) Mutta mä näin kyllä.

Jos jollain muualla olis viä kokemusia niin kuulisin mielelläni.

Vierailija

Toi oli kyllä kiva kuulla. Hassu vaan kun kuulin ton jutun perhesuunnitteluneuvolan naiselta. Ja heti kyllä aattelin että en usko. Epäilys heräsi lähinnä siksi koska oon ite suurperheen lapsi ja äidillänikin oli pitkä kierto ja silti siis hyvin lapsia tullu.

Paljon onnea sulle Irish plussasta! =)

Toivottavasti osuis joskus ommallekin kohdalle, kun miehen kanssa haluttais kans ns. suurperhe.

Vierailija

Moikka,

mulle tuo ko testi antoi myös "selkeästi" vaalean sinisen viivan, joka tuli esiin vasta testiajan jälkeen.

En varmaksi osaa sanoa, mutta jostain luin, että testiviiva saattaisi reagoida ajan jälkeen esim. johonkin bakteeriin, joka sitten tekisi väärän plussan.

Toivottavasti pääset uuteen kiertoon pian!

Naanuli *rahoittanut myös hyvin testifirmoja*

Vierailija

Niin kauan on toivoa kun ei menkkoja kuulu! Näin se on.

Itselläni kävi kakkosta odottaessa että kotitesti näytti plussaa, tervarin testi negaa. Ja nyt tuo negaplussa on reilu 2v!!

Eli jatka testailemista kunnes menkat alkaa. Tsemppiä!

AIHA neljättä jo odottaen

Vierailija

Eli tolla Clear bluen testillä tuli kaks tosi haaleeta plussaa ihan testiajan lopulla ja melkeinpä joka kerta nyt kolmen viikon aikana tullu viiva testiajan jälkeen. Ennen ei oo tullu ollenkaan. Enpä oo tosta bakteerijutusta kuullutkaan, pitää varmaan selvittää.

Pakkohan sitä on testailla. Ens viikolla meen menkkojen käynnitykseen, kun ne on niin kauan ollu pois.

Kuulin tossa muuten että jos kuukautiskierto on yli 40päivää niin ovulaatiota ei tapahdu ollenkaan eli ei vois tulla raskaaks. Mua kyllä toi väite epäilyttää, koska mulla on aina ollu kierto yli ton 40 ja aina oon selkeesti ovulaation tuntenu (tai luullu tuntevani). Onko muilla tosta kokemuksia. Eli pitääkö paikkaansa että ovulaatiota ei tapahdu sillon?

Jersku kiittää Naanulia ja AIHAa kommenteista.

Vierailija

Onne sulle vauvahaaveita. =) Mulla ei kyllä ollu läheskään noin selvä, mutta mulla noi haaleet plussat vois johtua siitäkin kun juon aina niin paljon. Pitäis varmaan olla joku päivä vähällä juomisella ja kattoo seuraavana aamuna. Mutta enpä taida ennen tiistaita keretä.

Ja mä en tosiaan voi seurata mitään menkkoja kun ne on niin sekavat ja jäi jo talvella kokonaan pois. Niin olis kyllä ihana onni, jos toi plussa pitäis paikkaansa, kun luulin jo etten ton kierron takia saa ikinä lapsia.

Vierailija

että negatiivinen oli neuvolan testi. ;( Ei osannu kyl neuvolantäti mulle perustella, että minkä takia toinen testi näyttää plussaa ja toinen miinusta, jopa samasta virtsanäytteestä. Että jos joku tietää niin kertokaa mullekin, kiitos.

Vierailija

..pitää tehdä uus testi parin päivän päästä, luulisin että se jo oli vahvempi sitten! Toivotaan, että kunnon plussa pärähtää testiin! :x

Vierailija

Mitään täysin faktatietoa en osaa sanoa, mutta itse olen joskus testannut Clear bluella, ja on kyllä pitänyt mulla paikkansa. Eli ei tullut mitään, kun en raskaana ollutkaan, ja antoi kyllä plussan melko aikaisin, kun olinkin raskaana. Aconista mulla ei ole mitään kokemusta, mutta jos Clear blue sulle näyttää positiivista niin luottaisin kyllä siihen! Toivotaan näin olevan ja paljon onnea sulle! Jos olisin sinä, niin en kestäis epätietoisuutta ja hakisin vielä yhden raskaustestin (joku varmasti luotettva, kuten Clear blue tai Predictor)

Selma rv 36+5

Vierailija

Aika outoa tosiaan, että testi näytti plussaa vaikkei ollutkaan. Onnea sulle seuraavaan kiertoon, kyllä se sieltä vielä tulee. Kerran mietin, että kuinkahan monta raskaustestiä olen elämäni aikana tehnyt sitä plussaa odotellessa. Sekain menis kyllä laskut.

Haleja, Selma

Vierailija

ja kiitos vaan. Olis vaan hyvä jos se kierto joskus vaihtuis, kun tää on kohta kestäny puoli vuotta. Ja mulla on kyllä sama homma noiden testien kaa, joku tienaa hyvät rahat mun ostamista testeistä.

Vierailija

En oikein usko tuohon ettei ovulaatio tapahdu jos on yli 40pvä kierto. Olen täältäkin lukenut juttuja joissa ovis ollut myöhään ja itsellänikin oli kp:t lähempänä 30 kun viimeks ovis oli. Ja plussa tuloksena siitä. Todistettavasti ennen kp25 en ovuloinu, koska se verikoein testattiin.

Toivoa siis on =)

Uusimmat

Suosituimmat