HEI KAIKKI PASKAKERROSTALOISSA ASUVAT!!!

Vierailija

Asutaan itsekin kerrostalossa rakentamisen ajan. Eikö teitä ota kupoliin kun ei ole omaa pihaa, jossa uskaltaa lasten antaa leikkiä ja olla itse sisällä tekemässä kotihommia? Eikö muutenkin ota päähän se kommuuniasuminen? Ei enää ikinä tällaiseen kerrostalopaska-asuntoon!!!! Seuraavaa taloa rakentaessa(jos vielä rakennetaan)muutetaan rivariin tms vuokralle. Onneks ei tarvi asua enää ku muutama kuukausi!

Että terveisiä vaan kaikille paskakerrostalolaisille

ps: KAIKKIi kerrostalot ovat PASKAKERROSTALOJA

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

nostavansa omaa sosioekonomista asemaansa ( ja itsetuntoaan) rakentamalla omakotitalon, jotta voisi tuntea ylemmyyden tunnetta edes jotakuta kohtaan.

Täytyy sanoa, että korkealuokkaisissa kerrostaloissa asunnot maksavat enemmän kuin omakotitaloissa ja naapureina on muita samanhenkisiä ihmisiä. Eipä tule haukuttua silloin asumisjärjestelyjään jollakin alatyylin viittauksella ulosteeseen.

Mutta ap:llä ei siis ollut varaa asettua rakennusprojektinsa ajaksi edes kunnolliseen asuntoon. Säälittävää.

Vierailija

tunnetusti on yksi suurimpia koetinkiviä parisuhteessa.

Jos voi suoltaa jotain noin ala-arvoista, ei tule koskaan olemaan onnellinen, ei edes siinä omakotitalossaan.

terveisin,

talon jo omistava

Vierailija

Mutta jotkut siellä viihtyy ja se on heidän asiansa. Sehän on vaan hyvä, mistä sitä tonttimaata jossain Hesassa riittäis, jos kaikki haluais asua okt:ssa. Mulle sopii okt-asuminen ja vielä maalla. On riittävästi tilaa ympärillä, eikä tosiaan naapurit kurkkimassa aidan yli. Mukavia naapureita kyllä on ja usein kylästellään ja yhdessä touhutaan, kun sattuu olemaan samanikäisiä lapsiakin. Pihatöitä on sen verran, kuin haluaa tehdä (meillä tehdään paljon), muutenkin kaikki huolto- ja rakennustyöt otetaan harrastuksena. Eipä tartte lähteä tunkkaiselle kuntosalille! Vielä kun voi omalta takapihalta mennä marja- ja sienimetsään, niin kyllä kelpaa. Samoin vaan sukset tai lumikengät jalkaan ja eikun menoksi. Aamuisella postinhakureissulla voi samalla haistella säätilan ja tehdä luontohavaintoja oravista, linnuista ja tässä yks aamu bongasin hirven pellon reunassa.

Vierailija

kommuuniasuminen? Ei enää ikinä tällaiseen kerrostalopaska-asuntoon!!!! Seuraavaa taloa rakentaessa(jos vielä rakennetaan)muutetaan rivariin tms vuokralle. Onneks ei tarvi asua enää ku muutama kuukausi!

Että terveisiä vaan kaikille paskakerrostalolaisille

ps: KAIKKIi kerrostalot ovat PASKAKERROSTALOJA

[/quote]

Otan osaa, kohtalotoveri olen. Ja voin kertoa, että rivarissa asutaan, ja ihan paskaa tämäkin. Kämppä on kaupungin vuokratalo, joten se paska selittyy sillä... Ei muuta kuin jaksamista ja voimia projektiin...

Vierailija

Mutta koska sekä minulla että miehellä on todettu terveysongelmia (pitkäaikaissairauksia) aiomme muuttaa kerrostaloon. Pakenemme siis puutarha- ja talon ylläpitotöitä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat