Peppuseksistä

Vierailija

jeps jee..minä 25vuotias yhden lapsen äiti ja toinen lapsi tulossa, ihana rakastava mies(?) rinnalla..mutta se seksi..ennen sitä oli useasti ja se oli ihanaa, mutta nyt:

harvoin tapahtuva pakollinen suoritus joka on vain yhtä pumppaamista.

Mies ruinaa ja kinuaa nyt anaali seksiä..sillä olen kuulemma niin väljä..olen yrittänyt " treenata" alapäätä timmimmäksi kuulilla ja muilla lihas harjoituksilla,mutta mies sanoo ettei ole muutosta tapahtunut ja ruinaa päästä tiukemmille apajille..mutta kun en siitä itse nauti, istu nyt sitten pers kipeenä seuraava viikko vain sen takia että mies saa.

Kuinka teillä muilla äideillä seksi sujuu?

Mitä sitten kun olen tämän toisen lapsen synnyttänyt? sukeltaako koko mies väljään onkalooni?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

no jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta... mutta jos vaikka vähän kiinnostaa, niin voithan hänen mielikseen edes kerran kokeilla. Ja jos ei ole kivaa, niin sano se hänelle reilusti. Ja vinkkinä, että jos pelkäät sattumista niin kannattaa olla ensin kunnolla " fiiliksissä" , ettei väkisin yritä. Ja istumaan pystyt kyllä ;) Avoimin mielin kokeilemaan. Monasti ihmisiä vaan pelottaa tuollaiset " tabuna" pidetyt asiat, niin ettei anna itselleen edes " lupaa" kokeilla. Miehesi kommentit kyllä muuten ovat sitä luokkaa, että ehkä säästäisin omaa ahteriani jollekkin paremmalle miehelle :)

Vierailija

tekisin niin, etä jossain sopiassa paikassa sopivaan aikaan järjestäisin pienen " esityksen" . Eli palkkaa kotipippaloissa/baarireissulla pari kaveriaisi keskustelemaan panoistaan tmv. ja anna heidän miehesi kuullen iloitella sillä, kuinka pieni kulliset äijät aina haluavat peppua... " V*ttu säälittävät luuserit" jne.

Tuo on arka alue miehille, hän tuskin haluaa kuulua em. " mies ryhmään" , uskoisin ajatuksen häipyvän pitkäksi aikaa hänen mielestään...;) Voit jossain vaiheessa tätä " keskustelua" vilkaista miestäsi " " huomaamattomasti...;)

Vierailija

Et suosittele kokeilemaan vain sen takia, että asia vois kiinostaa.

Sen pitää kiinostaa ja pitää olla tarpeeksi kiihottunut, että se on kivaa.

Kunnon lämmittely ja liukasteet, niin homma hoituu, mutta ilman kiihottumista ei ole mukavaa. Itse pidän touhusta ja minä myös olin aikanaa se joka sitä ehdotti tai miehellä meni hetki tajuta missä sitä vieraillaan kun istuin hänen sylissään. Vaikka siitä pidänkin, niin vain silloin kuin se fiiliksiin passaa ja vain mun ehdoilla.

Muuta kyllä voin pelkästään mieheni mieliksi tehdä (imutukset ym.) mutta peppuseksi ei kuulu siihen.

Siis jos vähänkin tuntuu vastenmieliseltä ja jos varsinkaan käy kipeetä, niin älä suostu. Vain sen takia jos suostuu, että mies mankuu, niin siitä ei seuraa kuin katkeruus.

Ja tosi törkeetä miehltäsi moittia sun paikkoja. Saa siinä siippasi sit ihmetellä, että mihin ne seksihalut katoaa. Jos mulle mies kuittailis tuohon malliin, niin sais kyllä mankua...

Vierailija

Sanot vaan että nyt perkele homo loppui se vinkuminen. Tuossa on ovi. Ja sano hänelle vielä, että jos lähtee niin kerrot ihan kaikille, myös hänen vanhemmilleen, että lähti siksi ettet antanut hänen rassata ja raiskata persereikääsi.

Vierailija

Sitten voit kyllä sanoa takaisin, että jospa hänellä onkin liian pieni >:( Jos et itse halua/tykkää peppuseksistä, niin ei tarvitse suostua ja miehen pitää se hyväksyä! Ei saa painostaa, siten menee kiinnostus seksiin kokonaan.

Vierailija

niin ota hänen munansa käteesi ja purista niin kovaa kuin pystyt ja runkkaa samalla. varmasti on näin tiukempaa kuin peppu ja jos ei vieläkään ole tarpeeksi tiukkaa ota vielä toinen kätesikin avuksi ja purista molemmilla käsillä yhtäaikaa täysillä munasta. mutta provohan tämä oli.

Vierailija

Mun mies taas on sanonut, että synnytykset ei ole paikkoja venyttänyt vaan pikemminkin tiukentanut...siitä en tiedä, mutta en ole treenennut tms ja paikat on " itestään" normalisoitunuteet.

Sanot sille miehellesi suorat sävelet ja treenaat lisää, kyllä ne paikat sit ajan kanssa tiukkenee!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat