Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä vaipoista. Onko kukaan testannut Huggies- vaippoja?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meille tuli Napero-kerholaisten kuponkeja ja yksi oli Huggies -vaipoille.

Onko nuo jotain uusia vaippoja vai enkö vain ole huomannut niitä aikaisemmin?

Onko hyviä vai huonoja?

Kommentit (10)

Vierailija

Mä ostin pojalle niitä x-tra vaippoja ja oli ihan hyviä omasta mielestäni. Päivävaipaksi ainakin tosi hyviä. Yöksi en ole uskaltanut laittaa kun pelkään, jos ei " kestäkkään" yöllistä satsia:) Suosittelen kokeilemaan...

Vierailija

et meidän poika on siis 1 vuotta, joten mulla ei ole kokemusta siitä, et kuin hyvin ne x-tra vaipat imee maitokakan. Kiinteämpi kakka ainakin pysyy hyvin vaipassa:)

Vierailija

Saatiin näytevaippoja - tykättiin niistä ja oltais ostettukin, mutta hinnan huomattuamme totesimme ettemme halua maksaa vaipoista niin paljon... Mutta hyviä vaippoja olivat :)

Vierailija

Mekin testasimme sen yhden tarjouspaketin verran. Ihan hyviä olivat, mutta hinta tosiaan aika kova. Nykyään käytämme Lidlin vaippoja, joita voin todella suositella, hinta-laatu -suhde kohdallaan.

Vierailija

Reunoissa on tuplavuotosuojat, joten kakkat eivät karkaa lahkeista niin helposti kuin liberoista. Tosin huggiessit tekivät meillä niin, jos oli yöllä käytössä ja tuli paljon pissaa, niin etuosa kovettui ikävästi. Samaa ei tee liberot.

Mekin ostettaisiin noita muuten, mutta ovat hävyttömän kalliita. Eli käytämme liberoita ja välillä pestään kakkaa pois bodyn reunoista...

Vierailija

... kunnes vauvamme peppu tuli ihan näppyläiseksi : ( Huggiesit oikeasti piti pissat ja kakat hyvin sisällään ja ajattelin ostaa vaippoja jatkossakin yövaipaksi kunnes poikamme peppu ärtyi vaipoista niin että jäi osa paketista käyttämättä. Kaverimme vauvalle kävi samoin ja kaveri myös valitteli sitä et vaipan etuosa tuli ihan kovaksi.

Vierailija

Ostin myös tuolla alennuskupongilla kyseisiä vaippoja ja tosi hyviä olivat. Ostaisin niitä ehdottomasti jatkossakin mutta kuten aiemmatkin vastaajatkin sanoivat, ovat vaan niin kauhean kalliita ( kalleimmat vaipat mitä Citymarketissa on myynnissä), että jäävät siksi jatkossa kaupan hyllylle. Alennuskupongin kanssa ovat ihan siedettävän hintaisia ja suosittelen kyllä niitä ostamaan.

Itse en ollut myöskään aiemmin kyseisestä merkistä kuullut, en sitten tiedä ovatko kovin uusia. Itse ostin niitä pari kuukautta sitten

Uusimmat

Suosituimmat