Mua ahdistaa nyt tosi paljon noi lintuinfluenssa jutut!!! Kun on pienen lapsen äiti, tämä tuntuu niin hirveältä!!!

Vierailija

Ja mun mies ei edes jaksa kuunnella mun pelkoja, se ei kai edes tajua, että oon tosissani peloissani :(((

PAHA MIELI!!! Itkettää.

Kommentit (15)

Vierailija

eli taalla kayn ehka muutamana paivana viikossa ja nykyaan aina kun tulen tanne, taalla vaan jankataan lintuinfluenssasta...=( joo, ja itsekin pienen lapsen aiti.

Vierailija

Minä kyllä huolestun vähän kaikesta, ja sen olen oppinut, että asiat eivät murehtimalla parane! Ei me saada lintuinfluenssaa muuttamaan suuntaansa sillä, että itkemme. Se tulee jos on tullakseen. Tai sitten se ei tule! Ja jos tulee, kyllä Suomessa annetaan varmasti hyvät toimintaohjeet kansalaisille, näin uskon.

Koita sulkea ajatus mielestäsi! Hanki itsellesi muuta ajateltavaa.

Vierailija

mikä parantaa vähän oloani. Mies alkaa vaan pyöritellä silmiään, kun puhun aiheesta...

Huh, onneksi täältä saa lohtuakin eikä pelkkiä painajaisia..!

ap

Vierailija

ollut kenenkään länsimaisen tiedossa, ennen kuin sinne meni ihmisiä paikan päälle. Varmaan viranomaiset salasivat tarkoituksella jotain tietoa.

Vierailija

lähinnä silloin kun tulen tänne lukemaan näitä ketjuja. Minun ei kannattaisi siis ollenkaan availla näitä lintuinfluenssajuttuja, vaan pitäisi skipata ne suosiolla.

Vierailija

Olenkohan ymmärtänyt jotain ihan väärin. Siis minun mielestäni sen on todettu tarttuvan vain linnuista, mutta ei ihmisestä toiselle. Mikä pakko on mennä lintuja käpälöimään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat