Eikö mulle todellakaan ole muita ehkäsyvaihtoehtoja kuin kämänen kortsu?!?

Vierailija

Mitkään hormooni pitoset ehkäsyt ei käy (mulla diagnosoitu erittäin vaikea migreeni), kun tulee heti kamalia kohtauksia ja muutenkin tosi epäsopivat. Kortsukin tuntuu jotenkin hankalalle. siispä nyt kaikki tietävät, onko olemassa jotain muuta vaihtoehtoa kuin pillerit, kierukat, laastarit yms.???

Kommentit (10)

Vierailija

Ovat hankalampia kuin kortsu. Pitää muistaa laittaa ja odottaa 10 min. Sulaa emättimessä ja valuu mömmönä alas ja sotkee joka paikan. Aiheuttaa kuumotusta varsinkin miehelle. Inhottavaa.

Vierailija

En tiedä kuinka varma se on, ja käytetäänkö Suomessa. Se on siis pieni " kuppi" , joka laitetaan kohdunnapukkaan ehkäisemään siittiöiden pääsyä. Kokeile löytyisikö vaikka googlella lisätietoja.

Vierailija

itselläni kuparikierukka, jonka jälkeen ajattelin sterilisaatiota. Miehen sterilisaatiota ollaan mietitty jo pitkään, ja varmaan sterilisoidaan sitten molemmat yhtä aikaa (ollaan sen verran hedelmällisiä, että parempi niin).

Itselläni myös nuo hormonaaliset ehkäisykeinot kiellettyjen listalle, ja kondomit myös (vähän enemmänkin kuin mukavuussyistä). Kuparikierukasta olen tykännyt, on niin vaivaton, ja tuntuu toimivan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat