Kantoliinailijat

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi! Kiitos kaikille viestiini aiemmin vastanneille.

Mulla on tosiaan tää rengasliina ja nyt mietin mikä olis toinen vaihtoehto,olis kiva että ois pari liinaa...

onko teillä muuten muilla aluksi kipeytyny olkpää ja hartiat? Mä oon tainnu olla nii innoissaa tästä kantoliinasta että oon kantanu liian paljon...

hauskoja liinailuhetkiä kaikille,nina.n

Kommentit (3)

Vierailija

kiitos neuvosta,oon katellu nyt paljo niitä pitkiä kudottuja ja hoppendiz 4,6m vois olla hyvä. sitä on mun ystävä myös suositellu,joka alunperin tähän liinailun ihanuuteen tutustuttanu.vähän hirvittää miten ne sidonnat onnistuu,kerran oon koeillu pitkää liinaa...

nina.n

Vierailija

Kyllä ne sidonnat oppii loppujen lopuksi aika helposti kun vähän harjoittelee :) Turhaan niitä pelkää.

Itsellänikin on yksi Hoppe ja olen tykännyt, onkin mun kakkossuosikki tällä hetkellä :D

Vierailija

Voisin tuossa tilanteessa suositella oikeastaan pitkää kudottua. Sen käyttöikä on pidempi ja se jakaa lapsen painon tasaisesti kummallekin olkapäälle. Vaihtoehtoja on useita ja löydät kaikki osoitteesta http://www.kantoliinakanava.fi. Liinan valinta on pitkälle makuasia, jokaisella on oma suosikkinsa.

Tuosta hartioiden kipeytymisestä, rengasliinan kanssa se on mahdollista, koska siinä koko lapsen paino on vain yhdellä hartialla. Olethan levittänyt sen hyvin hartialle ja selkään?

Porenn *kantoliinatukihlö*

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat