Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Syyssäteet maanantaihin+++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tänään ette minusta näköjään eroon pääsekään.

Olen taas niin vauvakuumeen kourissa ettei ole tosikaan. Ehkä näin menkkojen aikaan on niin herkässä mielentilassa että on aivan malttamaton jos ei heti tärppää. Hävetää valittaa kun toiset yrittävät vuoden tai ylikin ja itse vasta aloittelemassa tosi toimia...Olisipa jo ensi viikko niin pääsisi tosi toimiin. Täytyy pitää sormet ristissä ettei mies joudu juuri ensi viikolla lähtemään työmatkalle!

Hieno lista Jedelede!

Aurinkoista päivää

t. Malttamaton matleena kp4

Vierailija

[color=coral]Täällä taas heti aamusta virkeänä;)

Maelle ja Sofialle peukutuksia bdbdbdbd, jospa saataisiin taas lisää plussanneita säteiden listalle.

Jedeledelle tsemppiä odotukseen, sekin on oikeastaan ihan mukavaa kun odottaa odotuksen odotusta. Eipähän ole vielä piinaviikkoja, jotka ovat kyllä minusta vähemmän mukavia. Eikä tarvitse vielä pettyä tädin tullessa kylään...

Omaan napaan ei mitään uutta. Ovis tulossa loppuviikosta, joten sitten vaan jännätään saako tuota miestä houkuteltua oikeaan aikaan vauvapuuhiin. Tietääkö muuten kukaan, että onko se noissa Aconin ovistesteissä niin, että kun testi näyttää plussaa niin olisi touhuiltava 24h sisällä plussatestistä, että olisi raskautumisen mahdollisuus? Vai olisiko oltava ne siemenet sisällä jo ennen kuin testi näyttää plussaa?

Tänään olisi taas parturiaika...Tuli vähän kallis tämänkertaisesta leikkauksesta, kun kävin tuossa 1,5vkoa sitten ottamassa värin ja leikkauksen ja leikkaus meni päin p...tä ja värikin lähti ensimmäisen pesun yhteydessä pois. Nyt sitten menen toiseen paikkaa korjauttamaan edes tämän leikkauksen. Uutta väriä en enää raaski ottaa, pakko vain kitkulla näin pari kuukautta.

Nyt kaikille lapsellisille ja miksei muillekin vielä kysymys. Mitä tarjoaisit 8v. tytön synttäreillä? Meillä siis torstaina tytön synttärit ja tänne on tulossa 9 pikkuneitiä juhlimaan päiviä, nyt vaan mietin mitä ihmettä kutsuilla tarjottaisiin??? Karkkeja ja sipsejä on jo tilattu (tytön toimesta) mutta juhlapöytään tarviaisi vielä tarjottavat.

No niin, päästänpä taas muutkin välillä kirjoittelemaan ja häviän tästä lörpöttelemästä...[/color]

Vierailija

[color=green]Nyt ajattelin taas pistää viestiä tulemaan, kun en ole vähään aikaan taas täällä käynytkään.

Menkat on edelleen myöhässä, missälie luuraa.

[color=blue]G: Tuhlaan mieluiten pojuun.

Sille on kiva ostaa kaikkea uutta ja varsinkin vaatteita.

(niitä aina tarvii)

2G: Me ollaan oltu mieheni kanssa pikkuisen päälle viisi vuotta yhdessä.

Tavattiin tallinnan risteilyllä. =)

6.9 olen asunut hänen kanssaa viisi vuotta ja 20.9 tuli täyteen viisi vuotta kun ollaan oltu kihloissa ja hyvin menee.

[color=red]Kaikille oikein paljon plussa onnea.

Vierailija

Mullakin oli tämä kierto lähes täysin oireeton. Oikeestaan en edes pongannut ovislimoja (kiva sana!) eikä oireitakaan ilmestyny. Ihan,ihan vähän oli rinnat kipeet.. Tietysti kipeytyivät, kun olin tökkiny niitä, että eikö ne tosiaankaan oo kipeet!;)

Oon Mirju76:n kans samaa mieltä, että testata vois jo!!! Tulis vaan lisää syyssäteitä kesämasuihin/mammoihin!:) Itsellä la 22.6.2006

Toisaalta itse testasin negaa vielä kp 23/26-27 ja sit haalean plussan kp 27/26-27... Että ei se välttämättä anna oikeaa tulosta.... Pidän kuitenkin kaikille piinailijoille peukkuja ja lähetän paaaaaaljon plussasäteitä!!! :)

(itse uskalsin soittaa tänään neuvolaan... ensimmäinen käynti vasta 18.11... Mitenhän jaksan odottaa!!!?!?!?!?)

[color=red]Plussasäteitä!!!

Vierailija

Maanantai-iltaa!

Mae76: Ihan samaa tänään itsekin naureskelin, eli meidän limatarkasteluille ja muulle vauvatouhulle. Vielä jokin aika sitten olin itse ihan kummissani, että ihanko tosiaan nämä ihmiset keskustelevat tällaisia... mutta nyt tuntuu, että miten kukaan voi elää vauvakuumeessa ilman tällaista foorumia! Varsinkin, kun meikäläisen vauvakuumeesta tietää tasan oma mies (hyvä, että edes hän).

Ja tässä gallupeihin vastauksia:

Minä törsään useimmiten sikakalliisiin urheiluvälineisiin. Olen jo etukäteen päättänyt, että jos meille vauva tulee, niin sitten hankitaan markkinoiden parhaat vaunut. Ne olis vähän niinkuin mun ainoa liikuntaväline sitten (ihan loogista, eikö?) =) Ja kenkiin törsään myös. Nykyään olen tehnyt itseni kanssa diilin, että aina kun uudet tulevat taloon, vähintään yhdet pitää viedä Uffaffaa-laatikkoon.

Miehen kanssa olemme olleet 4,5 vuotta yhdessä ja kesällä mentiin kihloihin. Naimisiin sitten ensi keväänä. Toivottavasti muistutan hääpäivänä enemmän lumipalloa (valkoisessa hääpuvussani) kuin nyt!

Jaa mutta nyt nukkumaan. Jännittävää viikkoa kaikille, etenkin testailijoille! Maailma on erilainen vauvakuumeisen silmin...

Vierailija

" Hei, olen Mii-" eli liityinpä tähänkin porukkaan, vaikka tuolla ensikoissa tulee ehkä enemmän höpistyä - ekaa kun tässä toivotaan. Mun esittely on siellä syyssäteiden viimeisimmällä esittelylistalla myös. Yritykset on vasta aluillaan, tänään kp 18/31-32, eli piakkoin alkaa piinailukin.

Gallupeissa kyseltiin törsäyksen kohteita ja parisuhteen " historiasta" :D

G: olen tosi huono sijoittamaan rahojani yhtään mihinkään. Se taas ei tarkoita sitä, ettei se kaikki vähä raha aina johonkin katoaisi. Mutta ehkäpä pienet sisustusjutut ja kodin hyötytavarat nielee ne sentit, mitä muusta elämisestä jää yli. Ja sitten tietysti myös kaikenlainen herkuttelu, tykätään syödä ulkona aika usein...

toinen G: miehen kanssa ollaan pyöritty kimpassa n. 7,5 vuotta, pari vuotta kihloissa, mutta häitä ei meillä varmaan edes suunnitella.

Vierailija

Itse kuluttelen aikaa töissä yövuorossa ja lueskelen tarkkaan kaikkien viestit. Hehee, on niin hauskaa lueskella teidän juttuja, kun huomaan, että en oo ainut joka miettii jokaisesta pienimmästäkin merkistä, että jokohan tää nyt ois sitä... raskausoireita?

Itselläni on ollut hurja vatsakipu koko päivän, ihan alavtsassa sellanen viiltävä kipu, muutaman kerran päivän aikana oon jo toiveekkaana miettinyt oisko tää nyt sitä...? ;)

Tää on vasta ensimmäinen kierto, kun yritetään ja pillereitäkin oon syönyt, et tuskinpa meillä heti tärppää, mut mä oon vaan ite kuumeillut jo niin kauan ja jo tää, et alettiin nyt vihdoin yrittämään pikkukakkosta on mulle niin suuri juttu, et välillä meinaan unohtaa, et se vauva täytyis ensin saada sinne mahaan. Mä välillä huomaan, et ajatukset on jo aivan siellä, että sitten kun se kakkonen syntyy ja sitten kun ja sitten kun ja mä en vielä edes oo raskaana!

G: Tuhlaan hurjasti rahaa meidän esikoiseen (poika 1,9-vuotta), mutta se raha ei mee hukkaan vaan ne on aina niin tarpeellisia juttuja (joskus tietenkin tulee osteltua myös jotain vähemmän tarpeellistakin). Ja sisustukseen on mennyt myös viime aikoina rahaa, kun ollaan loppukesästä ostettu ihan oma rivitalo asunto.

G:Yhdessä ollaan oltu 4,4-vuotta ja kihloissa kohta 3-vuotta. Emme ole naimisissa vielä, mutta odottelen kosintaa... ehkä joskus kymmenen vuoden päästä, kun meillä on varaa pitää häät... :)

Hyvää yötä kaikille syyssäteille ja toivotaan kaikille vauvaisia ja pumpulin pehmeitä unia... Huomiseen!

Vierailija

[color=indianred]mutta nyt on päästävä tsekkaamaan tilanne! Paluu arkeen ystäväiseni (ainakin säännöllistä 8-4 työtä tekeville) - mukavaa viikonalkua kaikille,

Taidan olla hyvää vauhtia tulossa sekopäiseksi :D - eikun ihan totta, mut sai tänään hyvälle tuulelle (pikku-miehen lisäksi) tämä meidän touhu. Ollaan me vauvakuumeiset naiset aika hauskaa sakkia kun näitä tuntemuksiamme kelataan ja limojen koostumusta analysoidaan!!!! No, kullakin kuumeensa - miehet on tasan yhtä huvittavia vaahdotessaan mm. urheiluista, autoista tai moottoripyöristä, ette usko mitä keskusteluja niitten palstoilta löytyy (nim. muutaman kerran vilkaissut).

Täti se jaksaa kiertää Suomen-niemeä, jokohan se kohta olisi saanut kilometrit täyteen ja jättäisi säteet rauhaan... Venlalle tsemppausta - kyllä ne päivät ja tunnit siitä kuluu *tsemppaa samalla itseään*. Tilta, yritän huhuilla täällä sinne Kiinan suuntaan, josko täti älyäisi matkata teillekin... Tervetuloa uusille - meitä alkaa olla kasassa kunnioitettava kimppa! Milenna *taputtaa olalle* - nauti esikoisesta kun voitte keskittyä vielä kokonaan toisiinne ja toivotaan että kivuille löytyy selitys ja parannus.[/color]

[color=rosybrown]Omasta navastahan on aina pakko tilittää, hypätkää yli jos pitkä vuodatus ärsyttää: Perjantaina mun nenäkarvat kärysi ja päätä huippasi jostain pesuaineen hajusta täällä toimistossa - oliko sitä lorautettu liikaa vai... ;) Uusintakierroksilla olijat muistanee sen tunteen, kun maito kohahtaa rintoihin - piti perjantaina tarkistaa ettei liiveissä ollut läikkiä, tuntui nimittäin just siltä ja lujaa, sen jälkeen on aina välillä nipistellyt! Jos nää on ihan totta plussan oiretta niin mä olen kyllä armoton hormoonihiiri, joka joutuu kaivamaan liivinsuojat jo kuukauden päästä esiin :) - no esikoisesta kaivelin ne 5. kuulla...[/color]

[color=lightcoral]G: Tuhlaan mieluusti KENKIIN ja kotiin - matkailu ei edes tunnu tuhlaamiselta ;). Kohta tuhlataan oikein urakalla siihen omaan kotiin kunhan päästään rakentamaan, toivottavasti ei iske hintasokeus, kun pyörittelee niin isoja summia omassa taloudessa!

G: yhdessä 11 vuotta, naimisissa 6 - kaikenlaisesta on selvitty, enää meitä uhkaa korkeintaan liiallinen urautuminen toisiimme, sitä vastaan yritetään taistella...

Painun takaisin piinailemaan (kp 26/27-28) , jaksaisinkohan odottaa ensi viikonloppuun vaikka kaapissa onkin nyt 2 testiä?!?[/color]

Vierailija

G: Tuhlaan mieluusti kodin sisustamiseen. Talon pitäisi valmistua kahden kk päästä, joten paljon rahaa vieviä kohteita kyllä löytyy...tosin pikku hiljaa tulee sisustettua, kun ei ihan viitsi lainaa ottaa sisustamista varten. Tällä hetkellä pohdinnassa on huoneiden väritys..sinistä, harmaata, beigeä..

G: yhdessä ollaan miehen kanssa oltu reilu 3 vuotta (vasta), kihloissa parisen vuotta, häistä tosin ei ole tietoa...katsotaan sitten kun talo projekti on ohitse.

Vauvelikuume rintamalla...1. yrityskierto menossa tai oikeammin lopuillaan, tänään kp 25/26 ja ei oikeastaan mitään tuntemuksia, että olis tärpännyt :(

Tämän viikon piinailijoille paljon plussasäteitä!!!!!

Vierailija

Tuossa jo aiemmin jo kirjoittelinkin, että palauduin palstailemaan. Pyörin täällä kesällä, meinattiin siirtää koko vauva-projektia ensi vuodelle, mutta mitäs sitä enää odottelemaan. Eli kierukka lähti elokuun alussa, kaksi kiertoa olikin sitten loistavat 28 kierrolla, viimeiset 22, joten mun ovis ois mahd. tässä tällä viikolla. Nyt siis 12/? menossa. Tänään nipistellyt mahasta (vai toivonko vain?), niin että mies saa nyt kyytiä koko viikon ;-)

Meidän esikoinen tuli aikoinaan " tilaamatta" , toki sitten oikein toivottuna, mutta nyt mulla on sitten elämäni ensimmäinen varsinainen vauvakuume päällä, aikamoista onkin! Onneksi voi täällä käydä nyt tuulettamassa, koska pää aivan pyörryksissä kaikesta, ihanalla tavalla kylläkin.

G: Yhdessä ollaan oltu 7v. ja kohta naimisissa 6v.

G: Alkoholista...Meillä pippalot tiedossa ens vkonloppuna, en voi olla ajattelematta, että oisko ne viimeiset riekkujaiset vähään aikaan? Toivon ainakin.

Plussaonnea piinailijoillle ja meille muille tsemppiä tärppipäiviin! Ja onnea jo odottaville syyssäteille!

Vierailija

[color=EE7600] Tervetuloa uudet syyssäteet joukkoomme! Tosiaan, kiva että porukka kasvaa, kun se onneksi myös harvenee plussatuulien myötä...

[color=#008000] Omasta navasta ei mitään kerrottavaa, niin tylsiä tosiaan nämä päivät kp5 tietämissä, no ensi viikolla sitten alkaa taas 3-4 viikon jännäilyputki. Sitä odotellessa...

[color=#B22222] Tosiaan Maen oireet kuulostavat todella lupaaville. Ja minäkään en tosiaan malttaisi noilla oireilla ja päivillä odotella testausta viikonloppuun, jos ne testit tosiaan jo kaapissa odottavat. Mutta kun itse koet ajan sopivaksi testaamiselle, niin kipasepa samantien kertomaan tulokset :) Peukutukset täällä!!!

Muitakin jännäilijöitä taisi olla, nimet unohtuivat, mutta peukutukset myös teille!!

[color=#800080] Taelsa ja Matileena ainakin taisi mennä meikäläisen kanssa suht samoissa päivissä, otetaanpa nyt rauhallisesti, jotta ensi viikolla taas jaksamme olla stressaamatta, mutta silti niin kovin aktiivisia tuolla petikamaripuolella, eikös ;)

[color=#4682B4] Eikös tämä kierto olisi aika otollinen, jos aikaista elovauvaa haluaa?? Vai mites se menee, vissiin vielä seuraavakin taitaisi olla aika otollinen, eli jos ei vielä tässä tokassa kierrossa tärpää, niin seuraavassa sitten viimeistään :)

[color=Red] -Olivia [size=5] ♥

Vierailija

Piti tulla ihan vaan pikaisesti käväisemään, pitää lähteä pikapuolin kaverille lapsenvahdiksi.

Mae76: Kiitos tsemppauksesta! Piinailu siis jatkuu täällä edelleen (kp 32/29-32). Sulla taas kuulostaa olevan kyllä tosi lupaavia oireita! Plussasäteitä!

Plussasäteitä myös Sofia27:lle!! Yritetään jaksaa tätä piinailua!

Ja tervetuloa mukaan Mii- ja 2Jenni2!

venla

Vierailija

Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille syyssäteille! Kiva jotta porukka kasvaa, niin enpä jää tänne yksin kuumeilemaan jos muut siirtyvät odotuspuolelle;)

Nyt on sitten parturissa käyty ja nyt ne hiukset ovat sellaiset kuin ajattelinkin:)

Tuohon törsäysgalluppiin pitää minunkin vielä sanoa, että kyllä lapsiin ehdottomasti menee eniten rahaa, mutta lapsille ostettavat vaatteet ovat yleensä pakollisia kun kasvavat niin nopeasti ja kuluttavat eri lailla vaatteita kuin me aikuiset. Mutta näitä kuluja siis en pidä törsäyksenä vaan pakollisina menoina. Nuo omat vaate hankinnat taas ovat kyllä enimmäkseen ihan törsäystä...kun ei niitä välttämättä tarvitse....

Vierailija

Täällä hieman räkäisenä viikkoa aloittelen, toivottavasti menisi vähällä ohitse tämä tauti ;(

Täällä menossa vasta kp 4 mutta mielenkiinnolla odottelen tuleeko samat limat ja oviskivut kuin viime kierrossa! Tässä kierrossa onkin sitten suuret odotukset kun tietää jo vähän paremmin omasta kroppatoiminnasta:) En ole vielä uskaltautunut heinäsirkkoihin liittyä kun pelkään pudotuksen olevan liian kova jos ei tärppääkään. Joten täälllä siis olen ja pysyn...

Hauska gallup tuo mihin törsään! Minä ostan kovasti vaatteita pikkuneidille (1v.2kk) ja kotiin myös kaikenlaista ihanaa. Muutettiin noin puoli vuotta sitten joten hankittavaa riittää. Ennen lasta ostin jatkuvasti itselleni vaatteita mutta nyt se on hieman vähentynyt. Eniten siis lapselle. Olisi siis todellinen säästö jos meille tulisi toinenkin tyttö. Niin paljon on uuden veroisia vaatteita kaapissa.

Jotenkin tässä kun toista kertaa vauvaa toivoo niin on tietoisempi ja pelkää enemmän kaikkea mitä voi tapahtua. Ajattelen, että se johtuu ehkä siitä että kun on jo yksi lapsi niin tietää mikä se menetys on jos ei toista (heti) saakkaan. Ensimmäisessä raskaudessa ei tullut edes mieleenkään mennä alkuraskauden ultraan ja olin kertonut kaikille kavereille ja perheelle raskaudesta jo lähes heti plussan jälkeen. Tällä kertaa aion kyllä mennä alussa ultraan ja yritän pitää tiedon salassa mahdollisimman pitkään. No kyllä sitä varmaan jollekin hyvälle ystävälle kerron jotta sitten voi jakaa myös suruja jos sellaista tulee vastaan. Hieman olen jo näitä asioita pitkälle pohtinut kuten huomaatte...

Jätän tilaa muillekin joten plussasäteitä oikein kovasti!!!

matleena

Vierailija

sokea listaemo taas sekoilee.. katoin olevinaan, ettei maanantaipinoa oltu avattu, joten paukautin pistää oman avauksen.. ja sitten huomasin tän.. hups. *nolona* Annetaan tuon mun avauksen pudota, joookooos.. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat