Kiitos mammat, kun äänestitte Katrin finaaliin.

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

jotta mahdollisimman moni äänestäisi ;) ja tuotantoyhtiöt saisivat käärittyä hyvät fyffet.

Kun jengi tajuaa samassa erässä olevan monta ennakkosuosikkia, äänestävät he vilkkaammin omaa ehdokastaan, jotta tämä päihittäisi sen toisen/ ne muut.

Sehän on selvä, että tuomarit nostavat Ronin jatkoon. Kuulihan sen jo kommenteistakin, että heistä Roni oli ihan tykki.

Vierailija

Eikä ole ainakaan mulle mikään sukupuolikysymys, (miten av:lla saadaankin kaikesta aikaan sellainen..?) musta vain Katri oli paitsi hyvä laulaja, niin monipuolisempi kuin Roni, joka istuu - jo nyt - aika syvällä siellä poikabändimuotissaan...

Eli kiitos vaan äänestäneille munkin puolestani :)

Vierailija

huomasitko viime kisassa, että Pakarinen, Wickholm ja Tuisku oli pantu ainoina hyvinä omiin eriinsä, että saivat varmasti finaalipaikat?

Vierailija

En itse pysty valitettavasti äänestämään puhelimellani, mutta positiivisesti yllätyin Katrin finaaliin pääsystä..ja siitä olen erityisen iloinen!!! :)

Vierailija

Telaketjufeministit eivät ilmeisesti katsoneet ohjelmaa lainkaan, koska heidän työtäänhän on naisten alentaminen ja miesten ylentäminen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat