laparoskopia + lääkärintodistus

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heipsan,

millaisen lääkärintodistuksen olette pyytäneet, kun olette käyneet lapassa, ettekä halua työnantajan tietää poissaolon syytä? Eli mitä saikkulapussa on lukenut. Pomoni on erittäin utelias ja jakaa aina saamansa tiedon eteenpäin, joten varsin epäselvä selite olis paikallaan. =)

Toki voin kertoa tilanteeni myös lekurille, he varmaan tietävät mitä kirjoittaa.

Ja toinen kyssäri, mitä olette kertoneet pomolle, kun olette pyytäneet vapaaksi toimenpidepäivää? Oletteko kertoneet etukäteen vai jääneet saikulle ilman mitään ennakkoilmoitusta?

Terkkusin Piituliina74

Kommentit (2)

Vierailija

Moido,

Mulla on pomona ihminen, joka on tuttu vapaa-aikanakin, joten tilanne on lievästi sanottuna harmittavan kiusallinen. Mutta eiköhän tämä tästä... =)

Mä taidan edetä kuten sinäkin, soita toimenpideaamuna, että menen lääkäriin. Katotaan millon pomo kysyy syytä, mikä ei todellakaan hänelle kuulu. (ja tod.näk. kysyy jo heti, kun soitan aamulla.. taidanpa laittaa tekstarin....)

Syysterkuin

PiituLiina74

Vierailija

Heippa!

Mulle tehtiin lapa viime talvena ja en myöskään voinut kertoa asiasta työpaikalla. Pieni työyhteisö...

Selitin tilanteen lääkärille, mun lääkärintodistuksessa luki latinankielellä toimenpide. Toimenpideaamuna soitin töihin olevani sairas ja menossa lääkäriin. Pomo ei ollut vielä töissä, joten en saanut lisäkysymyksiä.

Kun palasin töihin pomo katsahti lappua, mutta ei kysynyt mitään. Allekirjoittaneen lääkärin SV-leimassa luki gynelogi ja jotain sellaista. Pomo hymähti " ai naistenvaivoja" , johon minä en vastannut mitään.

Tylsäähän salailu on, mutta omasta yksityisyydestään on pidettävä kiinni.

Tsemppiä lapaasi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat