+~+~ENSIKOIDEN VKO 42~+~+

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Plussia tähän pinoon kiitos!

Sivut

Kommentit (98)

Vierailija

Täällä menossa nyt kp 27/29-30..ja oireitahan ois tietty vaikka muille jakaa:) Ensin oli se verinen vuoto kp18-19 ja sen jälkeen on mahassa tuntunu vaikka mitä kummallista, toivois ihan hirmusesti et tää ois nyt SITÄ..mutta saas nähdä..no oli se sitten kuviteltua tai ei niin nytkin kuvottaa ja päivällä töissä kuvotti. Päätä on särkenyt ja yöllä heräsin ku mahaan sattu oudosti..mut tunnustan että söin eilen BB:tä katellessa puoli pakettia jätskiä joka voi vaikuttaa asiaan;) +++++++++++++++++++++

Vierailija

viivi99:

Lainaus:

Juu, sinnepä samaan paikkaan ois tarkoitus suunnata.

Pitääkös sinne soitella ennen kuin vie näytteen? (on meillä ohjeetkin kotosalla, mutta ajattelin täällä sulta kysellä kun näyt olevan kuulolla ja olet jo itse saman homman kokenut..)

Varataanko sinne ihan jotain aikaa vai " viedään sitten kuin keretään" -periaatteella?

No ihan heti en ollut kuulolla, kun joku tyhmä luento häiritsi mun tiivistä palstailua! :)

Eli mä soitin sinne labraan edellisenä päivänä, että huomenna tuodaan näyte, jos vaan saadaan se onnistumaan - ja onnistuihan se! Mä ainakin yritin tehdä siitä tilanteesta miehelle mahdollisimman mukavan, vaikka eihän siinä nyt kovin romanttisiin ja kiihkeisiin tunnelmiin voi päästä... :) Onneks sen saa tehdä kotona ja sit vaan kiikuttaa näytteen labraan. Mä luulen, että siinä vaiheessa olis meillä tullu stoppi vastaan, jos näytettä olis pitäny yrittää saada aikaseks jossain hikisessä näytekopperossa... :~/

Juu, ja ihan voitte viedä kunhan kerkiätte, kunhan sinä aamupäivänä kun ootte ilmoittanut. Ja tietty jos se ei onnistu, jos miehelle tulee vaikka liikaa suorituspaineita, niin varmasti voi vaan sopia toisen päivän. Siinähän on pari tuntia aikaa viedä näyte (siis kun simpat on saatu purkkiin), niin me ainakin käytiin rauhassa suihkussa ja syötiin aamupalaa ja juotiin aamukahvit ja nollattiin tilanne, jos nyt niin voi sanoa. Kaikenkaikkiaan, luulen, että kun ei tee siitä mitään numeroa, niin ei siitä sellaista tuukaan.

Nyt vaan sitten jännätään tuloksia, 10 päivää ne meille arvio, että niissä suunnilleen kestää. Tsemppiä teille ja kohta jännätään yhdessä![color=magenta]♥[/color]

-Q-

Vierailija

Maanantai päivä taas aluillaan.

Viikon rasittavin päivä.. =(

..noh.. kunhan tästä päivästä päästään, niin sitten on suunta taas parempaan.

Täälläkään ei olla vielä lähelläkään piinailun hetkiä, kun vasta ovista ootellaan. Olettamuksen mukaan se voisi olla tuossa ensi viikonloppuna. Pitäs nyt vaan päästä ostamaan niitä testejä.

Tunnun olevan vähän saamaton tietyissä asioissa..

Q kyselikin tuolla viikonloppupinossa, että jokos ne ukon simpat on tutkittu niin eipä oo vielä päästy sinne asti. Kerron kyllä heti kun olen vähän viisaampi. Tuli tosi mukava fiilis, kun muistit. =)

Näyte purkki on kyllä nyt haettu, että vähän on edistystä.

Pitää vaan nyt suunnitella sitten, että millonka sen näytteen toimittas kun se täytyy aamusella viedä heti tuonne keskustaan asti (siis Helsinkiin). Ajattelin, että jos saisin vaikka järkättyä itelleni vapaapäivän tuolloin, niin ei sitten tartte selitellä miksi meen lääkärissä käymään.

Fiorella: Olipas tylsä juttu se sun nega! =(

Mutta niin kuin muutkin on sanoneet, niin vielä ei ole toivo menetetty jos täti ei ole vielä kurvannut paikalle. ++++ tuulia sinne kovasti puhaltelen.

Kävin kattomassa nyt sitten viikonlopulla sitä tuttavapariskunnan pienokaista ja kyllähän se aivan totaalisen sulonen oli!

Onneksi myös omat hermot kesti eikä tarvinnu ruveta vääntämään mitään itkua kesken kaiken.

Autossa tosin oli vähän hankalampi, kun mies ei tunnu ymmärtävän miks lapsettomuus on mulle niin kova paikka. Siis jos sitä nyyttiä ei nyt sitten koskaan meille tulekaan.

Hän kyllä haluaa lapsia, mutta hänelle ei olisi mikään katastrofi vaikka niitä ei tulisikaan. On kyllä valmis myös adoptoimaan sitten.

..huoh...

Mutta, maanantaista huolimatta tänään on hyvä päivä.

Pääsee tallille!! =)

Ja se jos mikä on ajatuksia rentouttavaa puuhaa.

Muhun onkin iskenyt jokin kumma kärpänen, kun tuntuu että voisin mennä vaikka joka päivä ratsastamaan jos vain rahaa ja aikaa olisi.

Kaikille piinailijoille paljon ++++++++++ plussasäteitä!

Hypätkäähän aallon kyytiin. =)

Vierailija

Eli änkihän se akka tännekin! Mutta kiitos kysymästä, Fiorella! =) Vaikka tuntuu pahalta ni ei niin pahalta ku on ihmisiä jotka on kiinnostuneita! Yllättävän pienellä surulla tästä selvisin, en siis ihan vielä toivoa menettäny... Eikä varmaan aihettakaa ku eka yrityskierto vasta menossa! ;)

Mooli: Viimeiseen saakka yritä lannistaa sitä eukkoa! Kyllä se siitä vielä plussaksi saattaa muuttua!

Nii, mitenkä muuten lasken myt sitte tän kierron ku eka tuli 2 pvää sitä pientä tiputtelua? Laskenko ne päivät mukaan vai vasta tästä päivästä lähtien? Osaako joku sanoa?

Kaikille muillekin piinailijoille PAAAAAAALJON ++++tuulia ja muille onnenpisaroita yritykseen!!!!

Vierailija

Gallup: Mulle ne heti seuraavalla viikolla kauppas tota lasten kirjakerhoon liittymistä ja yks päivä tarjosivat madame-lehteä...enpä taida olla parikymppisenä ihan sen lukijakuntaa:) Viime vuonna joku soitti ja kauppas aku ankkaa ja kun vastasin niin kysy et onkohan äiti tai isä kotona..niillä ei oo tausta tiedot kunnossa:D

Mä oon paahtanu ihan fiiliksissä koirien kans pitkin poikin ku on niin nätti ilma, pitää jemmata auringonsäteitä talven varalle!

Mulla tuo lievä yökötys on jatkunu, tänää tuli isompi yökötys ku haistoin töissä tupakan/viinan hajun yhdestä ihmisestä..mut se haju nyt ei oo muutenkaa mun lemppareita:) Vaikka oon varovaisin mielin liikkeellä niin en voi olla laskeskelematta että jos tästä kierrosta tärppäis ja kaikki menis hyvin niin la ois aika tarkalleen meiän 1-v hääpäivänä:)

Navakoita plussatuulia kaikille piinailijoille ja koko poppoolle:)

Vierailija

Talon rakentelusta kyselit... Me ollaan miehen kanssa kovasti haaveiltu omasta talosta, ja just sunnuntaina oltiin kattoos kahta taloa, jotka ois täydellisen remontoimisen tarpeessa. Eli siis vanha, mut muunneltavissa oleva talokin kelpais. Vaikka oishan se ihan unelma se oman talon rakentaminen... Mistäs päin Suomea sä olitkaan jos saa kysyä? Täällä Treen seudulla on niin julmetun kallit tontit, ettei ainakaan vielä oo toivookaan oman talon rakentamisesta... Varsinkin ku ite oon vielä opiskelija (todnäk ikuinen sellainen =)!) Ja niin on kyllä hintaa taloillakin, toinen niistä sunnuntaina näkemistämme taloista oli aivan mätä, siis seinät kellarissa paksun homeen peitossa ym. ja silti oli pyynti 140 000!!!!! Melko tyyristä ottaen huomioon mitä sellasen kuntoon laittaminen maksais! Mutta samankaltaiset asiat on haaveissa, teillä vaan taitaa olla lähempänä todellisuutta ku täällä! ;)

Älä lannistu, kyllä se vielä plussaksi muuttuu!!! Aika vahva tunne tosta, vaikka meikäläisen mutu:ihin ei taida olla luottamista!!! =) Silti: ++++++++++++

Ja toki kaikille muillekin!

Vierailija

odotuksen odottaminen on ihan tylsää.. tai no ei ehkä pitäis sanoa noin.. kun tästä odotuksesta pääsee niin alkaa odottaa että koska plussaa ja sitten odotetaan ultraa ja koko ajan vain odotetaan ;) voi kun nyt tulis plussa, toisaalta jos sitä ei niin paljon toivois niin ei pettyis niin kauhean pahasti.. :( no mutta kylläpä tämä tästä, kyllä me kaikki vielä muksu saadaan :)

Vierailija

viivi99:

Lainaus:

Sen käsityksen olen saanut, että Aconeilla ei saa testata aamun ensimmäisestä pissasta vaan sitten sen jälkeen ihan milloin vain päivällä, kunhan tietysti se on joka päivä sitten suurin piirtein samaan aikaan.

Juu, noin mäkin luin ohjeesta, mutta mulla kyllä on Aconeilla tullut kaksi tosi vahvaa viivaa ihan aamun ensimmäisestäkin pissasta. Ja käsittämättömintä siinä on vielä se, että kaksi kertaa niin on käynyt, vaikka koko ovista ei edes ole ollut! Niin että tiedä häntä. Noi tikut on jotenkin mua vastaan ja mittaritkin lentää päin seiniä niin että en tiedä mihin tässä pitäis vielä ryhtyä... :D

-Q-

Vierailija

Oon@; oudolta kuulostaa sun juilimiset - toivotavasti joku osaa auttaa omilla kokemuksillaan, mulla ei tarpeeks kokemusta:=(

Ei se kyllä täti voi millään olla!!!!

Fiorella; mahtavaa, että pidät lipun korkealla! Aika kummallista, että plussaa ei vaan näy testissä. Mutta toki on paljon sellaisia, joilla plussa on näkynyt toooooooosi myöhään...joten toivoa on!! Ihanaa lumista iltaa sinne:=)

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita...ehkä yöllä alkaa mulkerotätioireet -monesti on yöllä tapana alkaa. Jos on tullakseen, tulis heti, ettei tarttis venttailla.

Mut ens viikolla se +aalto vasta alkaakin - ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++säteitä !!!

-mooli-molekyyli-booli (mulla sidu naamarin edessä)

p.s. Pepsis-kulta, miten siellä voijjaan?

Vierailija

Kesäkertuissa ja toukotoiveissa plussanneita ihan pilvin pimein. Heinähatuissakin tuntui olevan. Mikä meitä eskareita oikein kiusaa :/ mistä meitin huono onni johtuupi " tuumiskelee"

Vierailija

Ja kiitos Q:lle uuden pinkan aloittamisesta!!

Omaa napaa kehiin...olen sillä tavalla optimistinen, että kun täti tulee tällä viikolla, saan kuitenkin viimeistään ensi viikolla piinailla muiden enskojen puolesta!!! En millään jaksa uskoa omaan plussaan...no, kuten jo eilen mainitsin, testaan keskiviikkoaamuna, jos aconeita on silloin. Tänään siis kp25/26-29.

Mites marinda? Entä käärö?

Entäs jj31 (eihän sulle tätsy vielä tullut?)...ja fiorella, koska testaat uudestaan??

Ja sitten oviksen ohittaneet; Q:n sanoin odotan kanssa meheviä oirekuvauksia!!!:=)

Ihanan piinaavaa viikkoa!

t.mooli, oireeton

Vierailija

Siis etelä Suomesta.. =)

Ihana syksy kyllä on tähän asti ollut, kun suurimmaksi osaksi on aurinko jaksanut paistaa.

Kyllä oli koira kummissaan eilen kun vein tallille.

Lähettiin hepan kanssa pellolle päin, niin koiruus meinasi että tullako ollenkaan perässä. Näki siinä matkan varrella vuohia tarhassaan, niin meni toiselta ihan pasmat sekasin että mitä ihmeitä nuo on!!

Jäi siihen kummissaan ällistelemään eikä meinannu tulla millään perään. No, kyllä se siitä sitten tokeni. Puolessa välissä matkaa rupesi jo hevosta komentamaan (haukkumaan), kun ei oikein tienny miten suhtautua tuohon isoon outoon otukseen.

Loppu matka sitten sujui ongelmitta ja koiruli tyytyi menemään nätisti edellä. Etttä, EHKÄ vois harkita uudelleenkin matkaan.

Pienet jänskäykset oli itelläkin kun heppa päätti heittää muutamat pukit että pysynkö selässä.. ei oltu ihan samaa mieltä siitä että ravataanko vai mennäänkö käyntiä.

Galluppiin sen verran, että itteä kyllä vähän ärsyttää kaikkien mahdollisten lehtien kaupittelijat. Oon jo etukäteen sellaisella asenteella, että *kiva, kiitti, hei..*

Ja mitä enemmän mulle yritetään jotain kaupitella, sitä enemmän olen vastahankaan (outo luonne mulla) enkä varmasti tilaa. Tykkään mieluummin ihan ite rauhassa tarkastella eri vaihtoehtoja (esim. lehtitarjouksien suhteen), joten mulle ei oikein sovi tuollainen yhtäkkinen päätös, että okei tilataan vaan.

Se on muuten kaikkei raivostuttavinta kun mulle tulee vauvalehti (heh.. tunnustus) ja ne on ruvennu soittelee lasten kirjakerhosta.. ja sitten kun ne rupee tiedustelemaan, että minkähän ikäsiä lapsia perheessä mahtaa olla niin tulee vähän tylsä fiilis.. että juu, tällä hetkellä ei ainuttakaan. =(

Ovat muuten soittaneet useampaan kertaan lyhyen ajan sisällä.

Itellä ei täällä omassa navassa mitään kummallisia oo.

Ovista odotellessa.

Menkkojen jälkeen oli kyllä kummallisia alavatsa nippailuja, mutta mitä lie. Täti kun kuitenkin kylässä oli. Ehkäpä munasolu kasvaa.. heh heh..

Joo, täällä alkaa olla vähän väsynyttä juttua kun väsyttää jostain syystä aivan mahottomasti. Nukkumaankin olen kuitenkin päässyt jo puol kymmeneltä!!

Vitamiinejakin tulee popsittua, mutta eipä tunnu olevan mitään vaikutusta. Vielä tarttis kolmisen tuntia pysyä hereillä.

Jes.. kirjotelkaahan ahkerasti.

Ja tärppionnea kaikille piinailijoille!! (tietysti myös muillekin)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija

olen pitänyt " pientä hermolomaa" , huomasin että kun en ole koneella, vauvat ei pyöri lähellekkään niin paljon mielessä :) sen sijaan olen keskittynyt mm tontin raivaamiseen ja lehmän synnyttämiseen (siis vauvoja kuitenkin...) :) mutta nyt taas innolla kohti viikon mielenkiintoisia oirekuvailuja :))

kaikki on ollut niin ahkeria, etten millään muista kerralla kaikkea, varsinkin kun juuri äsken luin sekä viikonlopun pinkan että tämän uuden viikon. kyllä on nyt enskoilla hyvät tuulet puhaltamassa :)

omanapa: TÄTIÄ EI NÄY VIELÄKÄÄN!!! kp siis nyt 42. mutta tämähän ei minun tapauksessa tarkoita yhtään mitään.... eilen huomasin että nännit oli tullu TOSI kipeiksi, ei siis muu rinta laisinkaan.. mutta kun heitin nämä asiat mielestä vähäksi aikaa niin eipä ole ollut oireitakaan muuta kuin tämä outo masun juiliminen joka ei lopu sitten millään.. :(

mutta nyt aktiivisemmin seuraten teidän mehevää oireilua :)

piinailijoita näyttääkin olevan jo niin paljon etten enää edes muista kaikkia :) ++++++++++++ säteilyenergiamömmöä kaikille!!

fio

Vierailija

viivi99:

Lainaus:

Näyte purkki on kyllä nyt haettu, että vähän on edistystä.

Pitää vaan nyt suunnitella sitten, että millonka sen näytteen toimittas kun se täytyy aamusella viedä heti tuonne keskustaan asti (siis Helsinkiin).

Viettekö tekin sinne Urho Kekkosen kadulle? En tiedä, onko täällä paljonkin tuon alan labroja, ei ole tullut pohdittua tällaista aiemmin :)

Joka tapauksessa, rohkaisuksi voisin vielä sanoa, että siellä palvelu oli todella asiallista ja ystävällistä!

Onnea matkaan!

-Q-

Vierailija

Ei mitään ihmeellistä, kp 13 muistaakseni. Että piinailuihin on vielä aikaa vaikka kuinka. Oviksen tikutin lauantaina ja hyvin tuo ainakin hyödynnettiin ;). Nyt vaan ihmetellään ja odotellaan. Alkaa se pisin ja tylsin odotus...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat