♥ ♥ Truplat maanantain pauloissa ♥ ♥

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (1)

Vierailija

Ompas täällä hiljaista?? missäs ne plussaajien tulokset viipyy?? Marieela, nekku???

Mä kävin eilen jumpassa ja illalla vielä oltiin isäni luona saunassa: että oli ihanaa lämmitellä: pari päivää on mennykkin ihan horkassa palellessa! yötä se melkeen oli kun kotiin päästiin ja kuolleena kaaduttiin sännkyyn!!

Jellonalle Tervetuloa takaisin!!! Kohta vähän peremmin luen mitä eilen kirjottelit. ultrakuulumisia ootellaan!! mä sain plussaa testiin viime viikolla keskiviikkona: joten iloisia uutisia täältäpäin!!

Tuosta kaksosasiasta: mä oon kuullu et periaatteessa isällä ei oo merkitystä asiaan mutta osin tää kaksosuus voi periytyä: esim koska mummoni (isänäiti) on saanut kaksoset ja hänen suvussaan on paljon kaksosia on tämä " geeni" voinut periytyä minulle, siis isäni kautta?? toivotaan että ei ainakaan vielä tämän ensimmäisen kohdalla... Mistäs noista oikeestaan tietää: onhan tää elämä niin sattuman kauppaa, ei voi etukäteen tietää mitä tulee tapahtumaan: ja täytyy uskoa että niin on tarkotettu jos jotain tapahtuu!!

Täällä taitaa flunssa tehdä tuloaan... ainakin kurkkukipeenä ja nenä tukossa ollaan!! joten kovasti pähkäilen mitä teen tänään: jumppaan vai käymään miehen kanssa siel itarajalla?? Mirulii: tiistaina meen sinne parturiin et saan reissuun uuden tukan ja keskiviikkona oisin sitten jumppaan lähössä!!?? tätä päivää mietin vielä.... jaksanko yön valvoa jos reissaan koko illan...

Mutta aamukaffen pariin..

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat