Mitä miehelle hääpäivä lahjaksi?

Vierailija

Aikaa on viikko miettiä.Auttakaahan ja kertokaa mitä itse olette ostaneet. Meillä 2. hääpäivä.

Kommentit (14)

Vierailija

ä mielellään. Miksi noita tehdään myös miehille, vai olenko vain luullut niin ja nyt paljastui, että ne ovat suunnattu vain homoille? Taidat olla aika puskassa kasvanut mami. Ja mistä vetoa, sinun miehesi missään liikelounailla käy solmioneuloineen, vaan on taatusti lökäpösyinen rasistinen raksajuntti kaljamahoineen ja homopelkoineen:DDDDD

Vierailija

Mikään tavara ei varmasti ainakaan omalle miehelleni tai minulle ole tärkeämpää kuin yhteinen romanttinen ilta. Mutta jos tavarasta tykkää niin osta vaikka solmioneula, kirja tai cd/dvd/ tai kokeilukerta vaikka laitesukellukseen tai seinäkiipeilyyn.

Vierailija

Vai, että paksu rannekoru miehelle, ja sun miehes on_ hintti_ vai? Noh, eihän se ihme kun on tommonen akka vaimona!

Ja muuten kyllä mun mies sattuu ihan pitämään solmioneuloja, se kun kravaatin kanssa on ihan kätevä, ettei sotkeudu siellä liikeillallisella. Käytössä on ihan joka päivä! Ainoa koru mitä mun MIES suostuu pitämään vihkisormuksen lisäksi. Ainoastaan hintit käyttää helyjä!

Vierailija

AP ei ole näitä sitten kirjoitellut. Vastaan vasta nyt.

Mieheni käyttää kyllä joskus jotakin suomileijonaa kaulassa, ja kyllä, hän on perus duunari (eli ilmeisesti myös juntti) eli solmioneuloja emme tarvitse. Mutta keksin sitten jotakin omaperäisempää. Kaikki kun eivät voi olla niitä DI puvuissaan omissa toimistoissaan, paska duunitkin on tehtävä...

Ja tarkoitukseni ei ollut saada tappelua aikaiseksi.

Joten annetaan pinon tippua unholaan. Jookosta joo?

AP

Vierailija

lvosinnappeja. Totuushan niistä on, ettei niitä kukaan käytä ja nämä ko. " ihanat muistot" kaiverruksineen pölyttyvät jossain laatikon pohjalla tai kirjahyllyssä/vitriinissä. Ennemmin vaikka joku miesten paksu ranneketju, joka voi olla kädessä koko ajan.

Naiset itsekin rakastavat jos saavat ihanan korun lahjaksi (koska sitä on ihana käyttää ja katsella), mutta olisikohan ihastus yhtä suurta, jos lahjaksi tulisi vaikka 2 hopeoitua ja kaiverrettua snapsilasia... tuskin. Miksi siis mies tahtoisi jotain hyödyttömiä solmioneuloja tai taskumatteja, en tajua.

Joku miehen oikeasti tarvitsema tai hänen persoonaansa sopiva asia olisi taatusti myös vähemmän tekopyhä, kuin jotkut kalvosinnapit.

Myöskään hierontalahjakorttia tuskin kannattaa ostaa miehelle, joka ei niissä muutoinkaan käy. Sehän vaan vaivautuu saadessaan moisen pakkopullalahjan.

Vierailija

Mulla ne parhaat muistot kun syntyy yhteisistä hetkistä ja tuommoinen 24tuntia kahdestaan kuullostaa niin luksukselta!Taidat/ taidatte ola aika materialisteja ja tottuneet samaan kaiken?

p.s. ennenkuin keksit (tai joku keksii) syyttää mua kateudesta tai köyhyydestä niin kerron, ettei kummastakaan ole kyse, ainoastaan ärtymyksestä moista elämäntapaa kohtaan.

Vierailija

kirja, lehtitilaus, uusi kännykkä, hansikkaat syyskylmille, johonkin harrastukseen välineitä, jotain semmoista turhuutta mitä hän haluaisi muttei raaski ostaa.

Vierailija

Mikään tavara ei varmasti ainakaan omalle miehelleni tai minulle ole tärkeämpää kuin yhteinen romanttinen ilta. Mutta jos tavarasta tykkää niin osta vaikka solmioneula, kirja tai cd/dvd/ tai kokeilukerta vaikka laitesukellukseen tai seinäkiipeilyyn.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat