Club-30: Maanantaikasautuminen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ja taas uusi viikko alussa. Nyt on ehkä helpohko sellainen tiedossa, vaikka eihän sitä aina etukäteen tiedä.

Päivän napa: Myöhään eilen illalla huomasin pienen tuhrun. Jos kunnon vuoto alkaa tänään, kierron pituudeksi tulee mmm... 31! Eli normaaliakin normaalimpaa. Siitä on muuten aikaa kun olin vuodon alkamisesta tyytyväinen. Tai siis tilanne on sillä tavalla hyvä, että kiva jos vuoto alkaa, eli kierto säännöllistyy saman tien. Toisaalta kiva vaikka tulis vain pieni tuhru, koska mulla on molemmissa edellisissä raskauksissa tullut kiinnittymisvuotoa... eikä isompikaan vuoto saa mun maailmaa kaatumaan. Vaihteeksi.

Kommentit (9)

Vierailija

Itse en viimeaikoina ole paljon " ehtinyt" liikuntaa harrastaa. Toki uimassa olen satunnaisesti käynyt, eilen tein pihahommia ja tänään on sitten kädet ihan tukossa (se kiinalainen linimentti vois siis kelvata tännekin). Haravoin ja karsin kuolleita okisa, oli kyllä tosi ihana olla ulkona.

Olen vakaasti päättänyt että sitten kotirouvana kun aikaa on enemmän alan kuntoillakin taas. Tässä lapsettomuustaipaleen aikana on noita kiloja päässyt kertymään (lue=lohtusyöminen) jopa 7-10 kiloa joten onhan tuossa urakkaa. Enkä nyt mikään laiheliini ollut ennen sitäkään että kyllä tossa vyötäröllä useampi ylimääräinen kilo roikkuu.

Muuttosuunnitelmat alkaa vihdoin selkeytyä ja ulkomaille lähtö on nyt sitten edessä marraskuun puolivälissä. Kovasti on tässä vielä hommaa ennen sitä, mutta eiköhän tästä selvitä. Töitä olisi vielä kolmisen viikkoa jäljellä. =D

Ps.Virtuaalikahvit kelpaisi minullekin. =)

Vierailija

Itse aloitin viime viikolla taijitunnit, ja olen siihen jo koukussa. Ja kunhan viimeiset flunssanrippeet häviävät, alan taas käymään uimahallissa. Hoitojen aikaan on kertynyt muutama löllyvä kilo vyötärönseudulle, ja niistä pitäisi päästä eroon :o). Pilatestunnit kiinnostaisivat minuakin, mutta ensin pitäisi saada edes jonkilainen peruslihaskunto takaisin, en ole harrastanut liikuntaa todella pitkäân aikaan, ja sen huomaa! Ostin Pilates-kirjan, ja olen sitä selaillut aikani kuluksi, mutta sitähän ei käsittääkseni kannata alkaa omin nokkinensa harrastamaan.

Huomasin, että Suvis oli viime viikolla kaipaillut lääkärikuulumisiani, en käynyt niitä kertomassa, kun mitään kerrottavaa ei ollut :o). Vastaanottoaika oli pelkkä keskusteluaika, ja siitäkin lääkäri käytti 2/3 keskustellen kollegansa kanssa puhelimessa (tiedänpähän nyt, mitä tehdä, jos joskus haluan luovutettuja munasoluja ;p)...). Polyypistani ei kuulemma ole mitään haittaa, kun se on kohdun ulkopuolella (?), eikä se takia ainakaan mitään hysteroskopiaa kuulemma kannata tehdä, kun yksi on jo tehty 2 vuotta sitten (!). Ja kystakin saattaa olla keltarauhanen, joten ei siitäkään kannata välittää. Kierron epäsäännöllisyydelläkään ei kuulemma ole väliä, PAS tehdään reilulla lääkityksellä juuri siksi, että kroppa saataisiin " oikeaan" rytmiin. Lääkärin mielipide oli lähinnä " turpa kiinni ja piikkiä pakaraan" ... Luulen potevani rimakauhua seuraavan hoidon suhteen, mutta lääkärikäynnin jälkeen kävin sentään hakemassa lääkkeet, ja aion aloittaa hoidon seuraavista kuukautisista. Tällä hetkellä menossa on kp 33 tai 53, ja jos kuukautiset alkavat nyt lähipâivinä, alkionsiirto olisi joskus marraskuun puolella. Äi niin, käynnillä selvisi sentään yksi pelkästään positiivinen juttu: pakastealkiomme eivät olekaan niin rupuisia kuin muistelin! Joukossa on ainakin yksi 6-soluinen TOP-alkio.

Muuten elämään kuuluu hyvää, kotirouvana olo ei vielä kahden päivän jälkeen ole alkanut tympiä ;o)....

Hyvää alkuviikkoa kaikille!

Oi-kukka

P.S. Nuru: jos nettisi toimii nyt kotonakin, tarjoudun päiväkahvichattiseuraksi ;o)!

Vierailija

Olen kitannut varmaan kuusi kuppia kahvia tässä päivän mittaan, innostuin askartelemaan kummipojalle lahjaa, ja nälkäkin unohtui :o). Pitäisi orientoitua videovuokraamoon palauttamaan leffat, ja kirjastoon uusimaan kirjastokortti. Ja tiskatakin pitäisi... Kiireiseksi tuppaa näköjään päivät menemään :o)!

Vierailija

Upeaa Heli!!!!

Jooga on varmasti vaativaa (en ole itse koskaan kokeillut), monet ovat mulle sitä kehuneet. Ja erityisesti sitä, miten hyvä olo siitä tulee. Ihanaa Heli, sitkeästi vain mukana!

Itse olen ajatellut kokeilla Pilatesta, siitäkin olen kuullut hyviä kokemuksia. Täytyy vain odottaa Health Clubin aukeamista.

Heli, linimentistä, pakkauksessa lukee Gold Medal Medicated Oil. Sisällä on sellainen käsittämättömän pieni 3 ml:n pullo ja rohtoa laitettiin mun hartioille ja niskaan ihan pikkuriikkisen. Riittoisa aine nähtävästi. Tiikeribalsami on meille myös ennestään tuttu juttu, mutta uusia rohtoja on ihan hauska kokeilla. Onhan kiinailaisella lääketieteellä monen sadan vuoden etumatka länsimäiseen. :O) Pakkaus suosittelee linimenttiä myös reumaattisen kipuun ja mahakipuun. :O) Ensi kerralla reuman saadessa lisäpuhtia kokeilen kyseistä linimenttiä ennen kortisonipiikin hakemista. :O) Jouluksi tulen Suomeen, joten pakkaan pikkujoululahjaksi myös sinulle pullollisen ihmelinimenttiä. Saat sitten itse katsoa haluatko kokeilla joogakipuhin. :O)

Vierailija

Pitääkö munki listautua tähän liikuntaclubiin;) Syksy saa ihmeitä aikaan ja mäkin olen alkanut käymään taas salilla circuit treenissä sekä rasvanpolttojumpassa + sitten ne koiran kanssa käydyt lenkit päivittäin jotka ilmojen viiletessä vain pitenee....

Ja kadonneiden kuukautisten metsästys toi tulosta: la löytyivät, reilun viikon myöhässä! Noh, pääasia että kotiutuivat=)

Tänään oli sitten gynen aika, viime viikolla jo soiteltiinkin ja sovittiin aika tälle päivälle kun menkkoja ei näkynyt. Lääkärillä oli taas ihanasti aikaa pohtia asioita ja lähete ivf:n meni nyt yksityiselle puolelle, eli hyvällä tuurilla pääsemme hoitoon pian=D Mä olin jo asennoitunut siihen että aikaa pitää odottaa kevääseen mutta nyt saisi asennoitua siihen että se voikin olla jo ensikuussa!!!

Waimo, innoissaan *mitähän mun piti kommentoida muille???*

Vierailija

Hei!

Kiva Heli, olit saanut ketjun jo alkuun. Viestistäsi päätellen olet hyvällä tuulella ja positiivisella mielellä varustettu alkaneeseen viikkoon. Hieno juttu! Onko siellä nyt syyslomaviikko vai joko se vilahti ohi? Olen hieman pihalla päivä- ja viikkojärjestyksestä.

Oma kuntoilu-ura: Ilmastointilaitteisiin tottumattomalle tapahtuu " tapaturmia" . Olin kuntosalilla lauantaina. Mennessäni tila oli aivan tyhjä ja kosteasta lattiasta huomasin siivojan juuri käyneen. Olin hyvilläni, tila tuntui viileältä. Siivoja oli laittanut ilmastoinnin päälle siivotessaan. Hieno juttu. Aloitin juoksumatolla ja kiihdytin vauhtia vähitellen. Ihmettelin kun en saa kunnon hikeä pintaan. Puolen tunnin jälkeen en ollut juuri ollenkaan hikinen. Mietin, että olenpa todella timmissä kunnossa. :O) Jatkoin kuntopyörällä vinhaa vauhtia ja ei hikeä pukannut ei sitten millään. Jalat oli jo aika tönköt, kun huomaan niskan puutuvan. Siis hetkinen, ja pääkään ei kääntynyt enää sivulle. Hups! Mitäs nyt. Pysähdyn ja tunnen tuulen vireen niskassani. Tarkistan ilmastoinnin termostaatin: +14 ja täydellä teholla. Ei ihme, että niskat löi niin kovasti jumiin. Sitten vain kiireesti kuumaan suihkuun ja voi taivas mikä kipu. Istuinkin iltapäivän villahuivi hartioilla ja Mobilat oli käytössä. Sunnuntai-aamuna niskat ja hartiat olivat edelleen kankeat ja arat. Kotiapulaisemme näki minut huivi kaulalla ja kertoi kiinalaisesta liminentistä. Okei, kaikkeahan voi kokeilla. Mies haki kaupasta linimentin ja hieroi niskaan ja olkapäille. Jännä tunne, kylmä ja kuuma samaan aikaan. Aika voimakas tuoksuinen, mutta kuitenkin miellyttävä. Ja uskomatonta kipu ja jäykkyys oli poissa muutamassa tunnissa! :O) Sitä linimenttiä täytyy pakata myös Suomeen mukaan! :O)

Mitäs muille clubilaisille kuuluu?

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Nuru

Vierailija

Club -30 on muuttunut ihanan aktiiviseksi urheiluklubiksi! :O)

Olemme ihailtavia rouvia kerrassaan! :O)

Oikkis, mielelläni ottaisin päiväkahvikutsun vastaan, mutta tylsä kone ei päästä mua livenä linjoille (palomuuri). Mies on lupaillut jo toista viikkoa parannusta ongelmaan, mutta vielä ei ole tapahtunut mitään. Chattailun puute on aiheuttanut vaikeaa oireyhtymää. ;O) Onneksi kone päästää sentään Vauva-lehden palstalle!

Mutta laitoin tuossa pannun porisemaan, joten virtuaalikahvit tarjoan mielelläni sinulle! Petit four lajitelma löytyy myös kaapista. :O) (Anoppi oli luonamme muutaman päivän.) :O)

Tämä kotirouva siirtyy seuraavaksi sohvaperunaksi. Elokuvakanavalta tulee ihanan siirappinen Danille Steelen kirjaan perustava rakkauselokuva. :O)

Vierailija

Salilla on ahkeroitu, mies ruokittu, pyykit pesty.. Imuroinnin taidan jättää huomiseksi..

Meillä meni viikonloppu jäähallilla, pelejä oli oikein kaksin kappalein. Pikku hiljaa alkaa löytyä juttuseuraa täältä ja isoin yksinäisyys taitaa olla jo eletty. Menkatkin alkoi, muttei masentanut ollenkaan. Kumman piristävää tuo uusiin ihmisiin tutustuminen sekä ääni käheänä katsomossa huutaminen =D

Tänään tulikin sitten paras uutinen: vuokrantaja näyttää vihreetä valoa meidän karvavauvoille!! Tänä iltana soitan kasvattajalle ja kyselen, että koska saatais meidän frettivauvat kotiin! Ihanaa!!

Yhtä positiivista viikonalkua kaikille toivottaa Mrs. H. suupielet korvissa

Vierailija

Eipä sitä heti tulisi mieleen, että kuntosalille pitäisi varata susiturkki mukaan, varsinkaan noilla leveysasteilla. Tuommoinen niskan puutuminen ei ihan leikin asia olekaan, kunnon jymähtämistä ei välttämättä kättä kääntämällä poistetakaan. Onneksi löytyi tuo ihmeaine. Sellaista tököttiä kaipaisi joskus täälläkin. Eihän sillä mitään länsimaisen ihmisen luettavissa olevaa nimeä olisi? Tuleehan sitä tiikeribalsamia lykättyä kipeyksiin, mutta tuo kuulostaa kyllä tehokkaammalta.

Paljonkohan olet surffannut viime aikoina, minäkin nimittäin taas pitkästä aikaa aloitin urheilu-uraa. Pakko raportoida, olen nii-in ylpeä itsestäni ;-) Vääntäydyin nimittäin viime ti joogaan. Kävin siellä aikoinaan kerran viikossa ja tykkäsin kovasti. En tiedä, miksi se jäi, pitkä tauko kyllä tuli. Ja sen huomasi! Torstaina olin ihan kipeä joka puolelta ja pelkäsin jo etten eiliseen mennessä kuntoudu. Vähän arvelutti mennä, mutta aika iso yllätys oli, ettei oikeastaan mihinkään sattunut ja kaikki sujui edelliskertaa paljon paremmin, esim tasapaino. Saas sitten nähdä, mitä sanon ylihuomenna, mulla nimittäin lihaskipu hyppää aina yhden päivän yli ja tulee aikaisintaan tänä iltana. Olen siis tässäkin asiassa hidas :-) Katsotaan, huomennakin nimittäin olisi kiva mennä...

Niin ja syysloma viikko meillä oli kutistettuna ma-ke ja se oli tuossa kuun alussa. Tämä koko kuukausi tuntuu olevan aika helppo, tulossa on parin viikon aikana kokonaista neljä semmoista toimintapäivää, jotka on lyhyempiä ja yleensä muutenkin kivempia.

Oliskohan tässä jo tarpeeksi lärpättänyt? Luulisin näin. Heips kaikille ainakin joksikin aikaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat