*****pointsaajat vaa' alle ja pinoon! *****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (10)

Vierailija

Ihan ok viikko takana -600g. Olen tyytyväinen itseeni, lauantain pieni retkahdus ei näkynyt tuloksessa. :)

Aloitus 83.9kg

Nyt 79.9kg

Pudotus yhteensä -4kg

Aurinkoista viikkoa pointsaajille! :)

Vierailija

Ajattelin vaan ilmoittaa että täällä ollaan yhä, vaikka tulos oli taas huono, ei tainnut olla mitään muutosta viime viikkoon eli 72,8kg. Tällä viikolla oon yrittänyt taas tsempata ja oonkin pisteissä pysynyt, täytyy toivoa että pysyisin myös viikonlopun... Siinä en ole vielä kertaakaan onnistunut =( Pakko saada painoa alas.

Mutta eipä sitten muuta, tuntuu että toistan itseäni viikosta toiseen =)

T: ViaVictoria & tyttö 4kk

Vierailija

Mä olen tosiaan syönyt... ihan liikaa!!! Pahemman kerran mennyt yli monelta päivältä ja sen kyllä huomaa! Painoa on tullu lisää, elättelen vain toivoa, että osa on ylensyönnistä ja tasoittuu tässä viikon mittaan.

Kyllä harmittaa.. Paino tänään 71,1 kg!! En edes viitsi laskea paljonko tuli plussaa, riittävästi kumminkin. Nyt ryhdistäydyn ja kerron miinuslukemia ensi maanantaina. Tänään lenkille vaikka mikä olisi ja ruokaa reippaasti vähemmän.

Grrr...

Vierailija

Taas on yksi viikko takanapäin ja olen kyllä tosi tyytyväinen tulokseeni kun söin ja herkuttelin pitkin viikkoa ja lauantaina meni oikein reippaasti syömingit yli ja viiniäkin kului. Mutta jälleen kerran, ehkä se kohtuus on nyt löytynyt!

Mutta ihan hyvä fiilis siis on, lenkkipolut ovat tehneet tehtävänsä ja ostin kahta numeroa pienemmän hameen! Loistava tunne!

Mutta tässä tuloksia viime viikolta:

Lähtö 22.8. 87kg

pudotusta viime viikolla -600g

pudotusta yhteensä 7,6kg

paino nyt 79,4kg

Eli alitin sen 80kg mikä välitavoitteena olikin ja pääsin uudelle kymmenluvulle!! Jee!!

pippa

Vierailija

Nyt olen saanut itseäni hieman niskasta kiinni. Eilen mentiin 14 pisteellä ja tänään pyritään samaan.. (Viikonlopuksi pelivaraa nääs).

Oon miettinyt askelmittarin hankitaakin josko se sais mun takapuolen paremmin ylös penkistä. Jotenkin tuo liikkuminen on jäänyt muutenkin liian vähälle kun aerobicciin ei ole tullut lähdettyä ja kuntosaliharjoittelusta en edes piittaa. Kävelylenkkejä olen tehnyt ja työssä tulee kyllä liikuttua, mutta lähinnä hyötyliikunta-asteelle se jää. Miten ihmeessä sais kunnolla motivaatiota myös säännölliseen liikuntaan? Pysyisi paremmin saavutettu painokin sitten kurissa..

Pilateksesta tykkäisin, mutta mun kotikaupungissa ei oikein taida olla tarjolla ohjattuja tunteja. Muutenkin tuo säännöllinen harrastaminen on vaikeaa vuorotyön vuoksi.

Tietty vois vaikka ostaa kotiin jonkin pilates dvd:n... Lenkin jälkeen olen välillä yrittänyt itsekseen jotain vatsalihaksia ja käsilihaksia ym. tehdä sekä venytellä...

Kaikkea mahdollista olen tehnyt kyllä parantaakseni motivaatiota. Ostin laihdutuksen aluksi uuden vaa' an ja kannettavan MP3-soittimen, jonka kanssa kyllä olenkin lenkkeillyt. Tarvitsisin taas vaan lisäkipinää, pitänee kai sijoittaa siihen askelmittariin, päivässähän pitäisi sen 10 000 askelta kävellä.. ehkä se " pakottaisi" edes yrittämään täyttää tuo tavoite.

Noh, raportoin lisää myöhemmin.. Tänään vielä kävelylenkille ja jos koittais jotain vatsoja vääntää sen jälkeen.

:) Tsemppiä allihuuuuuppa! *puhuu kielillä*

Vierailija

ei onnistunut haaste ei :((.

aloitus 97,8

tänään 91 kg

viime viikkoon -500g

yhteensä pudotusta 6,8kg!!!!!!!!!!!!!

eli ihan tyytyväinen olen, vaikka hiema pettynyt ettei enempää lähtenyt

santtis

Vierailija

No niin vaaka heitteli aamulla kivasti plussasta-miinukseen, laitetaan se PARAS tulos, joka ei sekään hyvä ollu, eli -200g..murr... No tämä viikko tsempattava, koska nyt meinaa jungata paikallaan. Aamulla kävin jo sen rasvanpolttosopan tarpeet kaupasta, nyt sitä sit muutama päivä vedetään...

17.8 88,6

vko -200

yht 5kg

paino 83,6kg

tav 78!!!!!

Vierailija

non niin, eli

aloitus 79,2

viime viikko 74

tänä aamuna 73

eli miinus kilo

kokonaipudotusta -6,2

tyytyväisiä ollaan=)

tsemiä naiset

Vierailija

Hyvää maanantaita vaan kaikille ! Aamun punnitus (vaa' an heittelyn jälkeen) 74,7 kg eli - 700 g viime viikosta ja kokonaispudotus -8,9 kg kahdessa kuukaudessa. Hyvä homma, olen jo kanssa tottunut tähän 7:lla alkavaan painoon ja nälkä kasvaa syödessä niin kuin sanotaan, joten tavoite on tiukasti alaspäin, mutta nyt alkuun se välitavoite ens maanantaina 73,5 kg. Vois olla realistinenkin, kun arkiliikuntaa on tällä viikolla luvassa vähintään tavallinen määrä (viime viikko jäi vähemmälle).

Kuka se sanoikaan, ettei elämä ole yhtä juhlaa ? Tässä kun kelailen kalenteria ja muistelen omiakin viestejä, tuntuu ettei viikkoakaan mene ilman jonkun synttäreitä tai muita illanistujaisia. Niin se oli taas viime viikollakin ja kun en edes ole tehnyt mitään pv-ruokia, olen kyllä tulokseen tyytyväinen. On meillä toki enemmän hedelmiä ja vihanneksia syöty kuin ennen ja tavallista ruokaa otan pienempiä annoksia ja/tai jätän ne kastikkeet pois. Näin on luovittava, kun muut perheenjäsenet on -ärsyttävän- normaalipainoisia ja aikamoisia herkkusuita lisäksi.

Jatketaan tiukkana, mutta kohtuudella :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat