Uskon että Jumala pelasti lapseni eilen

Vierailija

Asumme 2-kerroksisessa talossa, jossa on avoportaat. Ylhäällä ja alhaalla on portti. Lapseni on 1v4kk ikäinen tyttö, joka tykkäisi tietenkin portaissa mennä. LAuantaina olimme yläkerrassa ja yleensä laitan AINA portin kiinni. Nyt se oli jäänyt auki. Tyttö kävi potalla ja jäin pesuhuoneeseen tyhjentämään potan, luulen tytön menevän huoneeseensa leikkimään. Yhtäkkiä tuli outo tunne, ettei kaikki ole hyvin. Kun kurkkasin pesuhuoneesta, oli tyttö jo polvillaan ekalla ylärappusella ja veti porttia perässään kiinni. Ei ollut monesta sekunnista kyse, kun tyttö olisi tippunut portaat alas ja ties kuinka pahasti olisi käynyt :,(

Uskon, että Jumala johdatti tässä asiassa ja pelasti tyttöni.

Kommentit (7)

Vierailija

Itse en näkisi tuossa mitään jumalallista väliintuloa.

Unohdit portin auki. Lapsi on liikkuvainen kapistus ja kiinnostui avonaisista portaista. Huolehtivana äitinä sinä havahduit kesken puuhiesi " missä lapsi on?" ja menit katsomaan. SINÄ nostit lapsesi pois portaista. SINÄ pelastit lapsesi täpärästi onnettomuudelta.

:D

Vierailija

Ainoastaan tottumuksen voimaan. Ap. on luultavasti tottunut tekemään tietyt liikut kun tulee yläkertaan; hän kiipeää portaat lapsi sylissään, laskee lapsen lattialle, kääntyy ja sulkee portin. Kun tästä rutiinista jää jotain tekemättä se vaivaa, vaikkei muistaisikaan mitä jäi tekemättä. Hän on vain yhtäkkiä havahtunut siihen tunteeseen ja mennyt katsomaan mikä oli hätänä.

Minulla on tämä sama tunne aina, kun ajan mieheni autoa. Omassa autossani joudun laittamaan erikseen valot päälle, kun taas mieheni autossa ne menee automaattisesti, kun auto käynnistetään. Aina kun ajan mieheni autoa, minulla on käsissä sellainen olo, että jotain nappia pitää vielä vääntää, että olisi turvallisempi olo.

Vierailija

Luojan lykky oli, että hän tosiaan oli oppinut että portaat laskeudutaan jalat edellä ja sitten hän tahtoo aina vetää portin kiinni. Jos olisi vaan mennyt pää edellä, niin sinnepä olisi ehtinyt muksahtaa...

ap

Vierailija

Kannattaa jo alkaa opettaa lasta kulkemaan portaat itsekin alas. Jos portti unohtuu toistekin auki, on turvallisempaa, jos lapsi tietää miten mennään turvallisesti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat