Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvan yskimisestä...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Neuvokaas nyt kokeneemmat mitä voi antaa/onko tarvetta antaa jotain vauvalle, joka yskii ja aivastelee tosi paljon. Kuumetta ei oo, mutta poika(3,5kk)on aika kärttynen ollut koko viikonlopun. Nuhaa ei oikeestaan oo.

Niin ja onko tosiaan tää ikä 3-4 kk sellainen, että vauvat tankkaa enemmän öisin. Meidän herra, kun on tähän mennessä pärjännyt 1-2 syötöllä/yö ja nyt tuntuu toi yöralli vaan kiihtyvän. Ei siinä mitään, mut kun Jesse ei nuku päivällä ollenkaan, niin tää mamma alkaa olla aika puhki!!!!!!!!

Kommentit (2)

Vierailija

vaikka ihan varmuuden vuoksi.

meillä oli pojalla 3kk ikäisenä yskää, vähän nuhaa ja pientä lämpöilyä ja käytin poikaa " ihan varmuuden vuoksi" lääkärissä, josta saatiinkin lähete pikapikaa sairaalaan päivystykseen; siellä keuhkoputken tulehdusta hoidettiin antamalla maskin kautta keuhkoputkia avaavaa spiraa..

Olin itse aika yllättynyt diagnoosista, koska poika oli kuitenkin hyvä vointinen ja söi hyvin..

Nyt poika on jo 7kk, mutta olen lähes jokaisen nuhan yhteydessä käyttänyt poikaa lääkärissä.

Vierailija

kääntyä lääkärin puoleen. Näin siksi, että kyse voi olla allergisesta reagoinnista. Varaa aika terveyskeskuksesta tai yksityiseltä lääkäriasemalta. Myös päivystyksessä voi käydä.

Uusimmat

Suosituimmat