*PUOLUKOIDEN maanantai*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pino pystyyn uudelle viikolle!

Kommentit (14)

Vierailija

[color=purple]Eipä mullakaan kummempaa asiaa ole, mutta päätin

pinoutua kuitennii.

Tänään näin tarjouksen lastentarvikekaupan ikkunassa, ja siinä mainostettiin yhdistelmävaunuja tosi halvalla. Pitää mennä huomenna töitten jälkeen katsomaan onko ne mistään kotosin ja jos vaikuttaa hyvältä niin mies lupasi, että hän tulee ne sitten kesken työpäivän ostamaan :) Miehellä kun on pidempi työpäivä ku mulla niin ei ehtis muuten. Tietty niiden vaunujen pitää sitten miellyttää ukkoakin. Vielä ei toki oo kiire vaunujen ostoon, mutta hyvät tarjoukset kannattaa käyttää.

Joko [b]MIITSU[/b] pinoutuu odotuspuolella? Uteliaisuuttani vaan kysyn ku itselle vieläkin vähän takkuista tuo odotuspuolen kirjottelu. Jotenkin turvallisempaa täällä.

Kyllä mulla vilutti ja paleli alkuraskaudessa, että ihan hyvin se voi sullakin olla r-oireena :) Jännää kuulostella mitä oireita sulle ilmaantuu ja muutenkin verrata raskauksia. Syötkö muuten foolihappoa? Suosittelen Folirenia apteekista jos et vielä oo ostanu. Sen saanti ois tärkeetä turvata ainakin tuonne rv:lle 12.

Tänään oli vaikeuksia seisoskella pitkiä aikoja töissä. Välituntivalvonta oli ihan tuskaa :/ Jotenkin tuo maha jo painaa ja selkä rasittuu helposti. Mukavaa se toki on, että massu kasvaa, mutta harmi kun tuolla töissä pitää jaksaa. Onneksi ei enää kauaa :)))))

Muistakaahan pukea lämpimästi kaikki, mä olin ainaki tänään ihan jäässä kun en tajunnu tarpeeksi pukea.

JJ rv 23+6

Vierailija

aurinko80@luukku.com

Kyllä mä siihen sitten vastaan, varmaankin illemmalla. Toivottavasti näet tämän viestin.

Vieläkään ei ole menkkoja näkynyt, välillä kyllä alamahaa juilii niinku just alkais menkat, mutta eipä ole tuhruakaan näkyny.

Tänään on tuossa asioita että haen testin samalla tai sitten käyn huomenna keskimmäisen fysioterapia reissulla tk:ssa antamassa pissanäytteen niin saavat siinä tehdä sen testin.

Vierailija

eipä oikein muita oireita oo tullut, kuin se alavatsassa nippailu. selkäkin on vähän kipee, tai tänään herätessä aika paljonkin... tuntuu ett kyllä ne menkat sieltä kohta tulee, ett sitä oireilee. Muakin paleltanut hirveesti nyt parina päivänä, mut taitaa johtua tuosta koleesta kelistä ennemminkin. Eilen oli taas ässää ilman kumia ;) Ja sänky hajos, heh!!! Tommoinen puinen parisänky meillä, sit yhtäkkiä h-hetkellä kuulu vaan hirmu rusahdus alta ja sieltä katkes se puu joka on keskellä molempien puolien välissä, luulin vielä illallakin, ett se oli se pieni tukipuu, mut paskanmarjat, se isohan se katkes, kyllä oli naurussa pitelemistä.

Ässän jälkeen jäin tuohon köllimään, niin mies tuli jo naureskellen hätäilee, ett nyt vessaan siitä, äkkiä siemenet pönttöön, ettei ne jää asuu sun sisään =) =) osittain taitaa olla tässä hommassa mukana ja osittain ei, koittais nyt hyvä mies päättää. sit se tossa illalla mietti myös sitä ett mitä jos oot jo raskaana???

hirveesti tekis mieli testailla. nyt kp 26/30-32...mut ei kannata ruveta hätäilee, oottelen rauhassa, jos se nyt on mahdollsta toi rauhassa oleminen...

Mites leijonalla?? onko tärpännyt??

G

Vierailija

Huoh, huono päivä tänään, päätä särkee ja menee hermot töiden kans...

Jokohan mullekki huomenna tulee sitten se ilmainen näytenumero vauvalehestä...? Toivottavasti!

Empä nyt keksi kummempaa asiaa. Ehkä vähän pettynyt kun luulen menkkojen olevan alkamassa. Niin sitähän se täti tarkoittaa (joku sitä kysyi), palstaslangia, en tiedä mistä tulee. Tietääkö joku?

Mukavaa ja vilkasta maanantaina Puolukkapinoon!

Vierailija

Yövuorosta löytyy " elämän tarkoituksen löytänyt miitsu" tänään oli aika ahdistaviakin ajatuksia, tai lähinnä pelokkaita: koko vauva alkoi tuntumaan uhalta elämällä... Aikani siinä pohdiskelin ja taisin tajuta koko elämän tarkoituksen: ainakin kirkastui aikalailla millainen ihme meille on tapahtumassa!! :) miehelle tuntoja purin ja alkoi sekin puhumaan vauvasta innokkaasti! Mä olinkin sitten illan oikein onnellinen ja olen edelleen: työkaveri kyseli mitä mulle on tapahtunu kun oon niin erinäköinen? pirteempi kun ennen!!! siinä onkin niille miettimistä!!

JJ: en oo pinoutunu kauheesti odotuspuolelle: tuntuu et kesäkuisissa kirjotetaan esikoisen voinneista enemmän kun omasta! truplissa on samassa tilanteessa olevia joten sinne kirjottelen! Kivaa jos oireita ilmaantuu niin kyselen sitten sulta....

Muistatteko kun olin nähny unta vaunuostoksista: mies oli löytäny vaunut meidän vauvalle??? nyt kaverini alkoi puhumaan et tarttee hommata tuplavaunut ja myydä vanhat: n on just semmoset ne niiden vaunut kun mun unessa: tänään sanoinkin miehelle et taitaa olla meidän vaunut!! keväällä heille toinen vauva joten ostavat silloin tuplat!! :)

Merineito: onko teillä jo hääpäivästä päätetty? milloin on siskon vauvan ristiäiset? olitko kummina?

Anteeksi pyyntö kaikilta jos tuntuu ahdistavalle mun vouhotus... :( en haluis millään teitä loukata! varsinkin kun tiedän kuinka pahalle tuntuu kun ite ei saa vauvaa ja kaikki muut tuntuu saavan!!

Mä meen töiden pariin haaveissani :)

Vierailija

Onko täällä kaikki aloitelleet vauvanhankintapuuhat?? No kivaahan se olis :)

Mulla vkl meni töissä ja juhlien...Oli kiva tyttöjen ilta ja puhuttiin niin innoissamme seksistä et meinas raflaan unohtua mennä :D

Sitä lehteä täälläkin kovasti odotellaan... Pitäis se Gyne varata...Nyt tulee olemaan niin kirettä aikaa, että stressin puolelle varmaan kääntyy :(

Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija

Täällä kurkkukipuisena uuteen viikkoon!!!

Oltiin siis viikonloppu reissussa matkailuautolla, Lunako se kyseli onko se meidän oma: mun isän ja miehen yhteisostos... ollut meillä vasta muutaman viikon ja ekaa reissua / yötä siinä vietettiin!! Kivaa oli jos en ois palellu hullun lailla koko reissua: taitaa hormonit heitellä kun mies taas kokoyönpakeni mua hikipäässä ja valitti et sillä on kuuma: mie sitten viilensin sitä liimautumalla kylkeen :)

Eilen kävin illalla jumpassa ja isän luona saunassa kun kotiuduttiin... Sai hetkeksi lämpöä koneeseen!!!

Nyt meen aamukaffen keittoon viimein joten myöhemmin lueskeleen... alkaa muuten tänään yöt et yöpiinana täällä!!!

Mukavaa alkavaa viikkoa!!

Miitsu rv5+1 (edelleen oireeton jos palelua ei lasketa)

Vierailija

tänään palattiin takaisin kotiin kylpyläreissulta. Olipa huisia lillua kahtena päivänä ja nauttia kiireettömyydestä ;)

Lapset tykkäsivät kovasti, eikä niitä olisi kotiin sieltä saanutkaan :)

Hyvä ettei evät kasvaneet jo, niin monta tuntia tuli uiskenneltua ;D

Kp 26/26-28 menossa, ja oireita on ollut jos jonkinmoisia... ja testinkin tein tänään, mutta negaa näytti ;O

Oksetusta, palelua, rintojen " nipistelyä" on ollut, etenkin tuota pahoinvointia (en sentään ole oksennellut, mutta ei paljoa ole puuttunut, eikä mahatautiakaan ole ;O )

Toiveikkaana olin, että + pamahtaa, mutta ei.... ainakaan vielä.

Odottelen vielä pari päivää, ja testaan tarvittaessa uudelleen.

Voi sentään, mieskin oli jo niin jännityksissään, ja niin jo hengessä mukana ;O

Miettii kyllä selkeästi enemmän tuommoisia " käytännöllisempiä" asioita kuin mä... joka tunteilen enemmän kaikkea " hömppää" :)

Mies tuossa tokaisi jo viime viikolla käydessämme lasten kanssa kauppakeskuksessa, kun kaksin kärryin (1 lapsi/kärry) kuskattiin lapsia ja ostoksia, että " kuinkas tää homma sitten hoituu, kun meillä on kolmas pieni, mihin se vauva sitten laitetaan?" ;O

Olin totaalisen yllättynyt kylpylässä, kun aamiaispöydässä huomasin 3 v poikamme tuijottavan herkeämättä läheisessä pöydässä ollutta pientä vauvaa, pää kallellaan tuijotti ja oli aivan ihastuksissaan näkemästään :)

Mä tietty heti miehelle, että " katsos nyt kun xxx:kin (= siis poikamme nimi) tykkää vauvoista, selvästi vihjaa, että tuommoinen meillekkin" :)

Varmisti vielä meiltä vanhemmilta, että huomasimmehan tuon söötin vauvan, ihan kuin multa jäisi vauvat huomaamatta ;D ;D

Onkohan tämä jotakin " piinaa" , kun joka puolella minne katsonkin kaupoissa, tms. julkisissa paikoissa, näen silmissäni vain odottavia äitejä ihanine masuineen tai pieniä vauvoja? ;) Tahtoo kans!

Olen varmasti " valeraskaana" toivoen niin kovasti vauvaa, vai voiko ihminen kuvitella oireensa? ;O

Niin varma olin, oireiden perusteella, että + tulee, mutta H.Moilasena vaan kääntelin käsissäni tikkua, jossa vain ja ainoastaan yksi viiva ;)

Kun ei edes haamua ;O

No, pitää vaan odottaa, toivottavasti toiveemme tulee toteutuman piakkoin... toivossa on hyvä elää...

Leijona-80:a haluaisin vielä huhuilla....meillä osastojakso alkamassa ensi viikolla, ja mieluusti haluaisin vaihtaa ajatuksia tulevasta.

Kerkeätkö/haluatko kirjoitella?

Jep, jatkanen huomenna. Nyt öitä kaikille! :)

Vierailija

Ompas tosiaan hiljainen pino. :(

Ei mä en ainakaan ole aloittanut tuplailua saati poistunut odotuspuolelle.

Mulla vaan menee nuo viikonloput niin nopsaan kun vietän suuren osan ajasta junassa ja loput ajat menee aikas tarkkaan miehen kanssa.

Launtaina kävin sitten Hulluilla Päivillä. Ostin itselleni ex tempore farkut.

Ja muuta ostin pari pulloo pesuainetta ja sitten sellaisen boxin nota Haganolin salmiakkeja l ns apteekinsalmiakkia. Terveellisen salmiakin syönnin määrä on todennäköisesti ylitetty jo aikoja sitten. Mutta hyvää on. :)

Mies osti ensi viikon mun siskontytön ristäisiin kauluspaidan&krakan ja muuten vaan pari paitaa ja sitten ostettiiin lakana ja pari tyynyliinaa.

Ja nälkäisinä sitten sännättiin lähimpään Rossoon pizzalla. Alunperin oli tarkoitus mennä Napoliin pizzalle mutta se oli niiin täynnä.

Täti on joillekin epätoivottu henkilö sivussa, ja vauvaa yritettäessa menkat ovat epätoivottu vieras joten siitä sen on sen nimen saanut.

Tarkempaa etymologiaa en osaa tuolle löytää, tosin jossain vaiheessa kuukautiset olivat myös " Punainen paholainen" " Ferrrarit" tai " Shumi"

ainakin näitä ilmauksia olen näillä sivuillä nähnyt viljeltävän.

Mutta nyt poistun käenpesän pariin.

merineito

Vierailija

vaikka toisaalta kyllä tuntuu että täällä nyt monet on jo tositoimissa vauvahommissa...

Täytyypä lähtä kotiin kattoon oisko vauvalehti tullu...

Vierailija

[color=plum]Huh on tuo juhliminen rankkaa, en jaksanut ollenkaan koneellekaan tulla. Tällä viikolla pitäisi sitten pillereiden teho loppua! Saa nähdä mitä mies tekee. Eikös huomenna pitäisi muuten tulla uusi vauva-lehtikin? Onkos ilmaantunut uusia raskausoireita/vanhat lisääntyneet kenelläkään;)? Golda, Leijona, muut?

Täytyypä tästä töihin ruveta lähtemään, palaillaan iltapäivällä!

*L

Vierailija

Mulla ei oikein niitä oireita tässä nyt oo ollu. No palelee ja varsinki rinnan päihin ottaa heti pienikin kylmä. Niitä menkka oireitakaan ei kyllä oo. Pitänee varmaan testi käydä tässä ostaan. Viime yönä kyllä jo ajattelin että ei meille vauvaa enää kun kuopuksen kanssa valvoin kun se itki kun oli niin nuhainen että nenä ihan tukossa ja tuttia piti kovasti imeä niin ei sitten enää pystyny mistään hengittään niin sillä oli vähän hankala olla ja nukkua. Nukkui sitten minun sylissä kun sai olla kunnolla melkein pystyssä, mutta minäpä sain valvoa. Käytiin sitten aamulla lääkärissä ja korvatulehduskin siellä taas oli, edellisestä 3 vkoa. Kävin muuten hakeen tytölle siihen lääkkeet mutta eipä tullu testi mieleen. =) Pieniä pätkiä jossain välissä nukahdin ja nukuin tosi levottomasti niin näin uniakin, synnytin kotona kaksoset! =) Keskiviikkona pitäis keskimmäistä käyttää fysioterapiassa niin silloinhan kyllä vois käydä antaan tk:n labraan pissanäytteen niin tekisivät testin niin säästäis nekin rahat. =) Meidän sukulaiset kyllä saa jos minkälaiset kohtaukset jos ja kun huomaavat että meille tulee vauva. En kyllä taida ihan heti kertoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat