KESÄKERTUT MAANANTAIHIN

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Kiitos onnitteluista Mariadee=)) Millä sä testasit Mariadee??

Aamulla tosiaan tein 3nen testin ja selkee plussa. Aconeilla kun testasin ne 2 ekaa näyttivät nekin jo häilyvästi plussaa mutta tää mamma ei uskonut ihan helpolla ;D

Jos kaikki menee hyvin niin la on 26.6 ja meille syntyy kolmas lapsi.

Tämä oli viides yritys kierto eli viides kerta toden sanoi ;)

Tuo viitonen on siitä hauska numero et meidän 2 lasta ovat syntyneet 5. pvä ja meidän hääpvä on 5.5(05).

Mutta siis oikein mukavaa maanantaita kesäkertuille ja toivottavasti tulette loput seurakseni kesäkerttujen laivaan!!!!

Tosin jos vanhat merkit paikkansa pitää niin heinäsirkan tulen saamaan ;)

Vierailija

Täällä taidetaan siirtyä suosiolla heinäkuulle. Lämmöt laskussa ja sehän enteilee tädin saapumista. Kp 25/26. kyllä harmittaa.

Mariadeelle plussasäteitä!!!

Vierailija

Joo, huomasin plussauutisesi tuolla Kesäkerttujen omassa läjässä...

Testasin Apteekin omalla testillä, toivottavasti ei ole sieltä herkimmästä päästä, halpa se ainakin oli, jos nyt sen perusteella voi mitään päätellä.

Tää on kyllä tosi piinaavaa aikaa, olo on kuin että menkat alkais hetkenä minä hyvänsä, mutta niinhän se oli olo myös silloin aloin odottaa esikoista ja kaiketi myös kakkosta...

Millaiset oireet sulla on ollut nyt kun plussasit? Tai siis ennen plussaa? Minä päivinä teit haamuplussat?

Hääpäivän perusteella meillä tärppäis sitten 7 kierrossa ;)).

Vierailija

Tosiaan ihanaa kun on taas plussauutisia!! Toivottavasti vielä pääsisi meitä kerttusia plussajunaan mukaan näin viime hetkellä...

Täällä kp 25/25 (!!!!!!), iik, suoraan sanoen ihan kauhea paine päällä. Masentaa jo valmiiksi tuleva täti, ihan tosissaan olen ihan 100% että olen jo tullut hedelmättömäksi, täsmäharjoittelua on ollut ja neljäs kierto jo lopuillaan.

Oireita en oikein tiedä mitä ovat. Menkkamainen jomotus alaselässä, ja vatsassa tyypilliset menkkaoireet. Itkuherkkyys on kyllä ollut ihan hirveää koko viikonlopun...tänä aamunakin olen jo yhdet itkut tirauttanut, kun jätin esikoisen koulun eteen aamulla, en voi käsittää miten siitä pienestä vauvasta on kasvanut niin iso ja komea poika, reppu selässä sinne paineli muiden perään!

Tein siis lauantaina nega testin kp23/25 silloin, joten jo se masentaa, vaikka tiedänkin että testit harvemmin näyttää ennen kuin menkkojen olisi edes pitänyt alkaa...mutta siis tämä menkkamainen jomotus taitaa ikävä kyllä puhua puolestaan liiankin hyvin!

t. sekoileva mariadee

Vierailija

Yritän selvitä tämän päivän yli ilman testailuja, huomenna kyllä sitten testaan, kumpa se riivattu täti vaan pysyisi pois.

Ihanaa kuitenkin että kohtalotoveri (etkös ole kutakuinkin samoja ikiä ja kolmas lapsi nyt tulossa?) on onnistunut plussautumaan!! Se antaa tsemppiä myös tänne...

Täytyy lompsia toiseen apteekkiin huomenissa ja etsiä sieltä se Aconin testi. Meidän apteekissa oli vaan tuo Apteekin oma, ja sitten jotain tosi hintavia yli 15;- testejä.

Tarrasukkia teidän kolmoselle!!

Vierailija

Se apteekinoma ei ole herkin -> 25 mIU.

Itse testasin aconilla (10 mIU) ensin viime torstaina ku kp oli 26/25-29 ja siinä tuli parissa min. punertava aavistus viivanpaikasta, mulle se oli nega ;) Samana pvän menin gynelle tarkistuttamaan joka sanoi et ihan ku aavistuksen olis kohtu pehmennyt -> niin käy raskaan olles. Mut oli vaan aavistus joten...

Lauantaina tein taas acon testin kp 28 ja siihen tuli hailakka haamuviiva mutta jäi siihen testiin..

Ja tänään jo sitte ihan selkee viiva eli kp 30 vaihtui rv 4+1

Oireita ei juurikaan ole ollut, kuten ei aiemmissakaan raskauksissa.

Menkka jomotuksia on koko ajan, nyttekin. Ehkä hieman pahanolon aaltoja pitkin pvää, mut häipyy 10 minuutis. Ja alaselän vihlonnat.

Loput oireet on sitte niitä mitä on aina ennen menkkojakin -> finnit, koko ajan nälkä ;)

Sullakin vois näyttää ihan hyvältä. Apteekista saat kyl herkemmänkin testin, sekin on Aconin joku early pregency test. Meiän apteekis on vaan 3 euroo se, eli jos vielä aiot testata uudestaan ja on tarvetta niin...

Pidän peukkuja sulle =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat