Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haamuviivojen muuttumisesta kunnon plussaksi - oma kokemus!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vastasin äsken aiheesta tehtyyn kysymykseen, mutta se kysymys olikin tehty Odotus-palstalla (löysin sen haulla) ja vastaus meni sinne. Mutta koska tällä palstalla on varmasti enemmän asiasta kiinnostuneita, niin kopioin vastaukseni vielä tännekin:

Minä en ole koskaan uskonut vääriin plussiin...

Raskaus vain saattaa näkyä tosi, tosi aikaisin näillä herkillä testeillä ja kun suuri osa raskauksista kuitenkin menee kesken ihan alussa (tutkittu, en nyt muista prosentteja), niin nainen ehtii tietää olleensa raskaana, kun ilman testausta luulisi vain, että menkat oli myöhässä. Eli mielestäni ne " väärät" plussat tai ainakin suurin osa niistä, johtuu tästä.

Kerronpa tässä vielä oman tarinani aikaisista testauksista viimeisessä raskaudessani (tein kaikki testit Acon 10 -kasettitestillä=sellaisella isommalla muovipäällysteisellä testillä). Minulla on lyhyt kierto, yleensä 24 pv ja olin innokas testaaja! ;)

-----

Kp 16 testi negaa siinä ajassa kuin testiviivan pitäisi ilmestyä (oliko se nyt 3 min, en muista varmaksi enää), mutta 10 min. kuluttua ilmestyi aivan himmeä viiva.

Kp 19 testiin ilmestyi 10 minuutin kuluttua himmeä viiva.

Kp 20 testiin ilmestyi 6 min. kuluttua himmeä, mutta hiukan selvempi viiva.

Kp 23 kunnon plussa jo minuutin kuluttua testin kastumisesta!

-----

Eli minulla ainakin tuo testiajan jälkeenkin tuleva haamuviiva viittasi myöhemmin tulevaan plussaan! Mitä enemmän raskaushormonia alkoi olla, niin sitä nopeammin viiva ilmestyi!

Ja tässä se " viiva" nyt kitisee sylissä ja on 9 kk:n ikäinen suloinen nassikka!

Tsemppiä kaikille!!!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat