*****ISOT FLIKAT**** maanantai 17.10.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (5)

Vierailija

Tänään sitten uskalsin vaakalle vihdoin....JES!!

Tulokset oli kannustavia, Meni se maaginen 70kg rikki, paino oli 69,7kg.

Alkupaino elokuussa:84kg

Viikossa:-1,1kg

Tavoite: 58kiloa ensi kesään mennessä

Paino nyt:69,7kg

Tänään tulossa vieraita. toivottavasti motivaatio on tarpeeksi vahva, jotta voin välttää kahvipullat..

Huomenna olis tarkoitus lähteä baarikierrokselle, nyt on kuitenki flunssa iskenyt, toivottavasti ei kuitenkaan kuume iske ja pilaa suunnitelmia.

Nyt tarvii taas rientää, oli vaan pakko tulla iloitsemaan aamun tuloksesta!

Tsemppi jatkukoon!

-Puppiska

Vierailija

Yritin tuloksetta eilen monta kertaa laittaa viestiä, mutta tuo uusi linux jonka mies asensi ei tykännyt vissiin mun tarinoista...Päätin palata takas tähän vanhaan ja hyväks havaittuun..

Eli meikäläinen ei uskaltanut vaakalle eilen enkä viel tänäänkään.. Viikonloppuna herkuttelin urakalla ja omatunto soimaa edelleen rankasti..Varmasti on tullut painoon plussaa. Eilinen ja tämä päivä onneksi jo sujunut kevyesti..Jos vaikka aamulla uskaltais vaakalle..

Kyl se tästä taas lähtee laskuun kun vaan taas vauhtiin pääsee.. Mulla iski tuollainen baariperjantai tulevalle viikonlopulle kun kaveri on tulossa pitkästä aikaa tällepuolen suomea, niin lupasin sitten lähteä kaveriksi, vähän jänskättää, kun en ole ollut piiitkään aikaan baanalla...Varmaan tekee ihan hyvää!

Mutta nyt tarttee lähtee lenkille.. Hienosti olette tytöt painoa saaneet alas, minäkin AION saada taas alaspäin nuo lukemat!!

Hyvää laihisviikkoa tytöt!!

-Puppiska

Vierailija

Täällä ei näytä olevan kovin kovaa vilskettä tänään..

Oma viikkoni meni ihan ok:

tavoitepaino: 66,4 kg

päiväntulos: 95,2 kg

viikontulos: -1,0 kg

kokonaistulos: -5,2kg

Kun lähtöpaino on noinkin iso kuin minulla, niin painon pudotukseen on ainakin viime viikolla riittänyt se, että olen napsinut karkkia ja muita herkkuja puolta pienempiä määriä kuin aikaisemmin. Olen pitkiä työpäiviä tekevä pienen tytön äiti ja tällä hetkellä tuntuu, ettei aikaa riitä urheiluun, ja ajattelinkin aluksi keskittyä vain ruoan määrän vähentämiseen ja sitten joskus kun aikaa jää enemmän, aloitan jonkin liikuntaharrastuksen.

Täällä kyseltiin viikolla, missä kukin asustelee. Itse asustelen pääkaupunkiseudulla kerrostalossa. Unelmana on joskus oma omakotitalo jostain täältä lähistöltä.

Minullakin on taipumus syödä aina sairaanakin, ja lääkärien on ollut joskus hankala diagnosoida mahatautia. Pari vuotta sitten sain etelästä jonkin alkueläimen myllertämään vatsaani. Söin valtavasti pahaa oloani lievittääkseni ja paino nousi, vaikka kaikissa lääkärioppaissa luki, että kyseinen alkueläin voi aiheuttaa henkilölle huomattavankin painonpudotuksen!

TripleTrouble, pikaista paranemista enterorokesta koko perheelle!

Vierailija

Äh ja äh, piti NIIN tähdätä tuohon uuteen lukemaan, mutta ei kun ei. Vaikka riisuin kaikki vaatteet, kävin pissalla, huhkin vaatteita ripustamassa jne jne niin ei suostunut vaaka heittämään lukemaa alle 87 kilon. Vaan ei se mitään, onpahan jotain tavoitetta taas ensi viikkoon :)

Lähtöpaino: 90kg

Tavoitepaino: 70kg

Päivän paino: 87,0kg

Viikon tulos: -400g

Kokonaistulos: -3,0kg

Yhteenveto: mukavasti liikuntaa, sunnuntai meni mässäilylle...

Uimahallin vaa' alla oli mukavat lukemat, kun perjantain reissulla siellä seisoi 600g keveämpi ja pienempi Iso Flikka kuin mitä oli viime viikon maanantaina ollut. Muutenhan se pirun vaaka antaa aikamoisen korkeita lukemia... liekö märällä uimapuvulla ja hiuksilla osuutensa asiaan?

Jepsis, pidemmittä puheitta tämä Flikka valmistautuu pakkaamaan lapset mukaansa mummolaan, he kun lupasivat katsoa näitä vihulaisia sen sikaa, että äiti pääsee ansaitulle uintimatkalle :) :)

TT

PS. Jos joskus olette pohtineet, tarttuuko lasten rokot aikuisiin... meillä ollaan enterorokossa sekä minä että lapset :D Kenelläkään ei ole kuumetta, vain kipeitä rakkuloita, jotka saavat lapset kieltäytymään ruuasta - vaan miksei sama päde äitiin?

Vierailija

Mirjami: Hienosti sinulla on lähtenyt painonpudotus vauhtiin! Tahti onkin juuri niin sopiva, ettei ole tarvetta kiristää. Pienin askelin, pieniä myönnytyksiä tekemällä. Sitten kun otat liikunnankin mukaan, painonpudotus ehkä hdastuu lihasmassan kasvaessa, mutta kropan mittasuhteet muuttuvat. Tsemppiä edelleen! :)

TT, joka huomasi päässeensä etureiden selluliitista :) :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat