Ikuisuuskysymys! Talvitakki raskautetulle!

Vierailija

Kuvittelin, että viimetalvinen pitkä toppis menis, mutta jo nyt (rv22 ja rapiat) kiristää kovin.

Mitään helkutin telttaa en päälleni pue, joten jotenkin järkevämpi sen tarttis olla. Vinkkejä kiitos!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lisäksi pöllin isältäni moottorikelkkailijoille tarkoitetun untuvaisen lämpötakin, joka puetaan siis kisoissa yms. taukojen ajaksi ajopuvun päälle. Se ulottui nilkkoihin asti ja oli tosi lämmin, mutta näytin se päällä rantautuneelta valaalta. Lämpö ennen ulkonäköä... ;)

Vierailija

En raaskisi yhdeksi talveksi ostaa kalliilla hinnalla sen mallista tai kokoista takkia, jota en sitten myöhemmin halua enää käyttää. Omat lapseni ovat kumpikin syntyneet maaliskuussa, mutta talvitakkini olivat jo valmiiksi malliltaan sen verran väljiä, että mahtuivat (juuri ja juuri...) koko raskauksien ajan.

Vierailija

25e toppapuku, beigen värinen ja housutkin mahtuu loppuun asti. Onhan se nyt vielä iso, muttei silti teltta kun alareunan saa kiristettyä. Eikä sitä nyt vielä tarvikaan. Mutta kun sisään kuvittelee mun mahtimahan helmikuussa niin ei ollenkaan hassumman näköinen.

Ei sit tarvii anopilta takkia lähteä lainaamaan...

Vierailija

Niin tein minä, kun aikeissa oli vielä alkaa kantoliinailemaan. Hirveästi en ole liinaa käyttänyt ulkoillessa, mitta ei silti kaduta.

Ostin siis vuorettoman kantotakin, jossa edessä on lisäosa kantoliinakannettavalle, mutta sinnepä mahtuu just hyvin raskausmahakin! Edessä kaula-aukossa on tietty leveä kohta, jotta lapsi saisi happea, mutta tukin sen muhkealla kaulaliinalla, yksityiskohtana ei haittaa mua.

Alle laitoin välikerrokseksi villapaitaa tai fleece-pusakkaa, tosi hyvin päjäsin.

Ja nyt, kun en kantoliinaile ja vatsa on kutistunut, käytän takkia ilman lisäosaa, näyttää ihan tavalliselta, trendikkäältä ulkoilutakilta.

ostin omani Pemmikaanista, mutta monet muutkin nettikaupat niitä myy. Pemmikaanilla ainakin on oma liike Iso-Roballa, jossa kävin sovittamassa.

Vierailija

Suoralinjaisiin ulkoilutakkeihin mahtuu aika kauan. Jos on iso maha ja yrität jonkun takin päällesi pukea, niin pakkohan sen on vähän telttamallinen olla. Yksi hyvä vaihtoehto on pitää vanhaa takkia napit auki ja laittaa alle joku paksu villapaita.

Vierailija

ja mulla oli tosi iso masu.. Eikä entisetkään takit mitään telttoja olleet. Kannattaa varmaan mennä kauppaan ja ostaa todellakin muutaman numeron isompi takki, ja tyytyä siihen, että se näyttää vähän isommalta.. Loppuen lopuksi sitä ei kukaan kuule kato, että minkä kokoinen takki sulla on.

Vierailija

Enpä ole muuta vaihtoehtoa keksinyt, kuin ostaa isomman takin. Ja mikäli edellisestä raskaudesta jotain voi päätellä - sen pitää olla melkoisen iso. Eihän se varmaan mitenkään erinomaisesti istu, mutta jotakinhan sitä on päälleen pistettävä. Kunnon takki on tarpeen, varsinkin ulkoilussa.

Jos jollain on vinkkejä, niin kuulen myös mielelläni :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat