Mitä mä teen anopin kaa???

Vierailija

Meillä on muuten ihan " hyvät" välit, mutta taas anoppia ja minä saatiin riita aikaseksi siitä, että pitääkö lapselle antaa yskänlääkettä vaikka lääkärit sanoo, että keuhkot on puhtaat...aaaarghh että mulla ottaa päähän tälläinen!!!

Siis 2 eri lääkäriä on kuunnellut lapsemme keuhkot ja sanoneet, että hyvät on, mutta anopin mielestä minä en huolehdi lapsestamme ja siksi kieltäydyn antamasta yskänlääkettä säännöllisesti...no joo ok sitä rohinaa on joskus kuulunut lapsesta ja saman rohinan ovat ne lääkäritkin kuulleet, joten olen toiminut heidän ohjeiden mukaan enkä anopin.

Kysyin anopilta, että miksi antaa lääkettä jos sitä rohinaa ei ole ollut? ja vastaus oli, että minä en huolehdi ollenkaan...jne...sit juttu meni siihen, että se soitti miehelleni ja kitisi sille, että minä teis/sanoin sitä ja tätä...ukko soitti mulle ja oli kiukkunen (ymmärrän syyn)

mut kun anoppi ei kestänyt sitä, että mies oli mun puolella....nyt se ei halua nähdä mua enää koskaan, kun olen niin huono jne....

mitä v....a mä teen sen naisen kaa???

AUTTAKAA ennenkuin pää hajoo....

Kommentit (5)

Vierailija

hänen mielestään neuvolassa ei osata neuvoa lastenhoidossa, vaan hän on se, joka tietää kaikesta kaiken, onhan hän kasvattanut 6 lasta. Kun lapseni on sairastellut, on syy ollut aina minussa; hänellä on sairaanhoitajaystävä, joka on hänelle näin kertonut. Syitä hän löytää vaikka kiven alta, kunhan vika on minussa. Asiantuntijalääkärit eivät tiedä siis neuvolan lisäksi yhtään mitään, sairastelut ovat sensorttisia olleet, etten minä ole niitä oikeasti mitenkään voinut aiheuttaa. Olen pikkuhiljaa oppinut elämään näiden anopin syytösten kanssa - toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos - ja mitä vähemmän olen hänen kanssaan tekemisissä, sen paremmat välit hänen kanssaan ovat.

Vierailija

Kyllä sinä tiedät mikä on parhaaksi kun kerta lääkäritkin niin ovat sanoneet. Sitäpaitsi eihän se yskänlääke tee mitään muuta kun lamauttaa hermostoa sen verran, ettei tule ärsytystä yskiä.

Vierailija

olen vähän huolissani katsonut kun veljen perheeseen tuli kauan kaivattu perillinen, ja äiti joka on ollu minun kanssani ihan järkevä, on nyt heilahtanut maanisen puolelle. Häntä pitäisi oikeasti melkein pidellä että " äläpäs nyt mene ihan niin kovasti sekoamaan niiden vauva-asioihin." Ymmärrän häntä siinä että meillä on juuri ollut myös surua, ja äiti purkaa kai sen surunsa ja rakkautensa tällä tavoin, mutta rankkaa se varmasti on tuoreelle perheelle.

Sinulle sanon samoin kuin kälylle, että ymmärrän että ottaa koville, mutta rakkautta sekin on vaikkei aina uskoisi. Että se on sen kultapojan asia pitää äitinsä aisoissa, siihen ei miniä pysty joutumatta syntipukiksi. Sinun miehesi tosiaan pitäisi pitää sinun puoltasi ja sanoa äidilleen välillä aika kovastikin jos on tuollaista päällekäyvää sorttia. Eihän ne muuten usko, valitettavasti.

ja pidä sinä tapaamiset vähän harvassa ja lyhyinä että jaksat pitää pinnan sen aikaa. Anna mennä vähän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tottakai sinä tiedät miten sinun lastasi pitää hoitaa, älä nyt tuohon mene ollenkaan. Jos tulee silmille niin palauta paikalleen.

Vierailija

Ja aina jaksaa huomautella miten pitäisi asiat tehdä. Eilen soitteli sitten minulle minun kännykkään (vaikka yleensä aina soittaa miehelleni) ja syy selvisi aika äkkiä. Hän on ollut koulutuksessa missä keskusteltiin lapsen ruokailusta ja miten tärkeää se on niin ja näin tehdä. Nokkamukit ovat huonoja, lusikat ovat huonoja jne. jne... Eli periaatteessa taas tuli neuvoja tuutin täydeltä mitä EI pitäisi tehdä vaan että näin kannattaa tehdä. Vituttaa tämmönen " holhoaminen" ja paapominen sekä myös minun aliarviointi, olen itse terveydenhoitaja myös ja jotenkin tuntuu että muori unohtaa tämän vallan tyystin.

Kaikki se mitä hän oli oppinut siellä koulutuksessa, tämä " kuuminta hottia" ja " uusinta uutta" , tiesin jo ennestään joten mahtaa eukkoa kismittää kun ei päässyt kunnolla höykyttämään minua.

Jotenkin hänen pitää aina päteä myös terkkarina että " mummina" , mummi tekee parhaiten kaiken ja mummi älyää kaiken, ihan kun minä en ikinä mitään tajuaisi. Onneksi asuu niin kaukana ettei tarvitse useasti sitä emäntää nähdä, voi olla että tulisi ilmiriita muuten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat