Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤HEINÄSIRKAT vkolla 42¤¤¤

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=darkorange]Hei vaan kaikille heinäsirkoille! Ajattelin aloittaa uuden pinon, jos vaikka nyt jo enemmän porukkaa innostuisi kirjoittelemaan kun ensimmäiset sirkathan pääsevät jo piinailemaan.

Itsellä menossa vasta kp 8/24-28, joten piinailemaan pääsee vasta tuolla marraskuun alussa, mutta ovis lähestyy kyllä pikkuhiljaa ja mukaavaa touhuahan on siis tiedossa;)

Heinäsirkat eivät vielä olekkaan olleet kovin aktiivisia kirjoittelijoita, mikä on kyllä toisaalta ihan hyvä, eipähän nouse kuume taivaisiin kun ei joka päivä pääse kirjoittelemaan...

Mutta kovasti peukutuksia kaikille tämän viikon piinailijoille ja tärppi onnea oviksen metsästäjille![/color]

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Täällä kp15/7-30 ja ovistesti näytti plussaa jee.Mutta olis yks kysymys.Eli onko greippimehusta mitään tieteellisesti osotettua hyötyä raskaaksi tulemisen kannalta.Olen googlen kautta hakenut mutta ei löydy oikeestaan mitään.Noi pesun sivut on kyl koluttu läpi ja kaikki muutki vauva-sivut.Joo no ei se niin tärkeetä oo mut ois kiinnostanu.Kuitenkin jatkan sen kittaamista kun tuntuu vaikuttavan mulla ainakin aineenvaihduntaan vilkastuttavasti.Tärppionnea!!!

Vierailija

Kävimme tuossa yhden tuttavan luona, heillä on 2 lasta (3v ja 1v). Kylässä oli myös toinen perhe suurinpiirtein samalla kokoonpanolla. Mulle iski heti ihan kauhea fiilis. Melkein kaikilla, joilla on tämän ikäinen lapsi kuin meillä (2,5v), on lapsella jo sisarus suuntaan tai toiseen tai vähintäänkin tulossa. Me vain ollaan tämän yhden kanssa :( Siinä sitten illan edetessä alkoi hirveä meno ja korvia huumaava meteli näistä muista lapsista. Meidän muksu leikki kiltisti itsekseen :) Kun toiset äidit komentelivat koko ajan meuhkaavia lapsiaan, tuli mulle aika autuaan rauhallinen olo :D Että hyvät puolensa tässäkin...

Yritysrintamalta ei uutisia. Kp5/25-34. Tilasin ajan papaan, jonka yhteydessä ei kuulemma mitään muuta tutkitakaan, joten katson vielä tämän kierron (ja papan) ja tilaan sitten omalääkärille tarkastusajan jos kohtukipu alkaa taas.

Vierailija

Heips,

en ihan varma ole että onko tämä oikea pino..mut kuulostais siltä.. nyt kp21/??. Ovis kp15. Tämä on ensimmäinen clomikiertoni. Sormet ja varpaat ristissä että josko..

Seksiä on toivottavasti harrastettu oikeeseen aikaan. Ainakin ovulaatiotikun mukaan. Mut eihän sitä vielä tiedä että ovuloinko oikeesti. Huomenna olis tarkoitus käydä verikokeissa, josta näkis olenko ovuloinut. Nyt olen sitten kehitellyt itselleni kaikenlaisia raskausoireita..mikä varmaan vielä tässä vaiheessa on liian hätäiltyä. Mutta kertokaahan onko teillä ollut vastaavia. Ala vatsa tuntuu omituiselta. Ihan ku ois painetta tai jotain. Välillä kipristelee. Rinnat ei ole kipeet, mut nännit ehkä vähän. Ei voi sanoo että paljoa. Milloinkohan uskaltaisi alkaa testaamaan?

Vierailija

Nyt alkaa porukkaa olla kivasti kasassa ja osa on ehtinyt jo testeileenkin...Jeee toivotaan plussia plussien perään...

Raskausoireista: mulla ei ole kummassakaan raskaudessa ollut mitään oireita ennen testin tekoa, joten en niitä nytkään ihmeemmin odota.

Mulla on menossa kp24/35 (oho, ollaanpa jo taas pitkällä!), oviksesta ei mitään ihan tarkkaa havaintoo ole. Me ei olla kyllä enään jaksettu koko kiertoo sekstata joka toinen päivä, vaan on keskitetty touhuilu kiertopäivien 13 ja 21 välille (mulla on aika pitkä kierto, joten oviskin on myöhemmin). En halua, että seksistä tulee mitään hampaat irvessä pakkoyrittämistä. Näin on tuntunut hyvältä meille.

Tässä kierrossa on kyllä mulla jotenkin sellanen olo, että nyt tärppää. Vähän yritän jarrutella haaveilujani, mutta hyvin vaikeetahan se on. Jos nyt kuitenkin pitäytyisin ainakin kaikista hankinnoista ennenkuin vauva on testillä todettu aluillaan olevaksi. Ihan loppukuusta vasta pääsen (jos pääsen) testailemaan, joten kyllä tätä piinailtavaa tässä vielä on!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ tuulia puhaltelee hän!!!!

Vierailija

Heips! Eilen jälleen oli pahoinvointi/pyörrytysaaltoja, melkei koko aamupäivän, mutta en mä vaan tiedä toivonko vaan niin kovasti että mieli tekee tepposet. Tänään meen ostamaan lisää testejä :D (vähän ne varmaan apteekissa ajattelee, että tuo on ihan seko:))), ajattelin ostaa yhden acon10 vielä huomiselle kp25/58 ja sitten varmaan clearblue:n joka näytti viimeksi plussan vahvana jo 27/28 jolla testaan sitten pe/la. Noista asennoista vielä, ed. kerralla kun yritettiin esikoista 3kk, niin ekat 2kk ei niin välitetty asennoista, mutta sitten kun 3. kierrosta nostelin jalkoja ylös niin heti tärppäs. Nyt oon tehnyt samoin. Tosin ei nyt kovin montaa kertaa olla touhuiltu, oviksen aikaan kuitenkin 3 kertaa ja nyt sitten pari kertaa, mutta vaan huvin vuoksi :D Pettymys on kyllä kova jos ne ferrarit ilmaantuu kuitenkin näistä mun ihme tuntemuksista huolimatta :/ Pitäkää peukkuja! Ja peukkuja muillekkin lähiaikoina testaileville, pannaanpa tuo plussalista alulle! :)

T:Moonagirl

Vierailija

Ollaan gia76 näköjään samassa vaiheessa kiertoa ja eilen tuli alavatsa kipuja, tuntuivat kylläkin enemmän tuolla vasemmalla puolella.

Olen itse juonut sitä greippi mehua, en itsekään tiedä sen tarkemmin että on oikeasti apua, mutta kun ei sen vaarallisemmasta aineesta ole kyse niin aioin sitä litkiä vastekin :D

Olen myös kuullut että jos ottaa pienen huikan aamuisin yskänlääkettä niin pitäis auttaa :D

Asennoista, kun Veeti poikamme tärppäsi niin pidin aina jalkoja ylhäällä, ja se osui kerrasta, nyt en ole kertaakaan pitänyt ennen tätä kiertoa, joten jos nyt olisi tärpännyt niin uskon siihen taikaan itse :D :D

Itse meinaan noilla Acon10 alkaa ensi viikoilla testailemaan, entä sinä gia76? Mitä testejä sulla oli ja koska ovulaatio? Itsellä oli viime viikon loppu puolella. En hätäinen ja kärsimätön ole, en tietenkään... *pyörittää silmiään*

Vierailija

Elikkäs olen yrittäjissä ollut joulusta-kesäkuuhun ja palstalla pomppinut alkuvuodesta. Tässä pidetty sitten piiitkä tauko ja taas tänne tulin kurkkimaan.. ja toiveissa olisi tietenkin tärppi :)) Oltiin kesän yli miehen kanssa kondomi ehkäisyllä, mutta nyt ollaan sitten edellis kierrosta oltu ilman.

Kp 21/30 ja peuhattu on kp 11 ja 15.

Aika epätodennäköinen olo, ei voi muuta sanoa..

Vierailija

Hei kaikki!

Olen tässä nyt kaksi viikkoa miettinyt että mihin pinoon kuuluisin ja nyt päätin että liityn teihin jos vaan porukkaan mukaan sopii. En nyt tiedä onko ihan oikea pino mutta väliäkö sillä. Tilanne mulla on nyt siis se että ollaan miehen kanssa mietitty että voisi heittää pillerit nurkkaan ja antaa pikku kakkosen tulla, kotona nimittäin viilettää 1v 2kk ikäinen tyttö. Ei vaan olla päätetty että milloin ne pillerit lopettais. Minusta alkaa tuntua nyt siltä että loppu tuli viime lauantaina kun otin edellisestä liuskasta viimeisen. Nyt siis odottelen että kierto alkaisi huomenna tai ylihuomenna. Sunnuntaina pitäis aloittaa uus liuska mutta taidan olla aloittamatta. Kuume on nimittäin alkanut kasvaa.

Minusta sen verran että olen 26 vuotias ja asun etelä-Suomessa perheen kanssa johon kuuluu mua muutaman vuoden vanhempi mies ja sitten tuo meidän esikoinen josta jo mainitsin. Töissä käyn arkipäivät ja vapaa-aika menee perheen, harrastusten ja kavereiden parissa. (kuulostaapa tavikselta....) no, tavis kai olenkin.

Vauvakuume siis vaivaa ja suuri halu päästä jakamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

terveisiä kaikille pinolaisille.

Vierailija

Moi kaikille!

Täällä kp 15 ja ovis bongattu limojen ja vahvan viivan perusteella. Toiveet siis korkealla. Vielä kuitenkin aivan riittävästi piinaa jäljellä. Onneksi aika tuntuu menevän taas vähän nopeammin kuin menkkojen aikaan. Tsemppiä kaikille yritykseen, tehdään paljon heinäsirkkoja! ;)

-Weranella

Vierailija

On tää aika tuskasta. Nyt kp 21...vielä pitäs malttaa ainaski ens viikkoon odotella. Tuossa itsekseni mietin että on tämä kans..

jos ei nyt onnistu niin sitten odotetaan hetkeä et voidaan alkaa syömään clomeja.. sit odotetaan ovista...sit odotetaan taas kuukautisia..

on tää ..kele :0 odottamista odottamisen jälkeen.

eikö edelleenkään kukaan osaa sanoa voiko alavatsa kivut tässä vaiheessa (kp21) olla oire raskaudesta?

Vierailija

Nimimerkki: M-H

Asuinpaikka: Satakunta

Oma ja miehen ikä: 21v. kummatkin

Monettako toivotaan: ensimmäistä :)

Yritys aloitettu: syyskuu 2005

Laskettu aika: 13.7.2006

Nyt viimeinkin hyväksyin sen etten ole vielä raskaana niin ajattelin tulla tänne kuumeilemaan.. =) En tosin ole edes varma mitä vuotoa on tullut jo 13päivää, mutta jos oletetaan että se on kuukautisvuotoa, niin laskettu aika olis sitten toi 13.7.06

Vierailija

liian hätänen käsi.

joo eli minäkin tulen kuvioihin mukaan ....täällä palstalla ollut nyt ainakin 1,5v ja monessa ollut mukana.....odottajissakin välillä ( maalismussukka piti tulla) nyt 2kk keskenmenosta......vieläkin haikea mieli, mutta uskaltaudun taas joukkoon mukaan.

minulla on kaksi poikaa ennestään.

ja kolmatta haaveillaan. Ens kuussa olemme menossa naimisiin ja eiköhän elämä tästä lähe luistamaan taas.

toivon teille kaikille paljon +++++++ onnea.

see you.

Vierailija

Menossa kp 12/30?, en nyt ihan varma oo kun kalenteri jossain..

Joo, ovispäivät lähenee, mutta toivon parasta, että tapahtuisi vasta to/pe! Nähdään nimittäin vasta pe seuraavan kerran! Nyt on taas toiveet korkeammalla, kun on stressiä vähemmän muun elämän suhteen.

G: mammaksi.fi oon tilannu testejä, joten niitä sitten käytän (luultavasti muulloinkin kuin tarvittaessa..), jos sattuis niin onnellisesti käymään.

Mun kaveripiiris on meneillään hirvee vauva-buumi: Kaks on just saanu vauvan ja ties moniko yrittää! Saas nähdä kellä meistä ensimmäisenä tärppää! :)

Vierailija

Täällä menossa kp15/24, eli aika tylsä vaihe ennen piinaviikkoa. Oireita ei minkäänlaisia, ei kai niitä vielä pitäisi ollakaan ja tuskinpa mitään muuta tuleekaan kuin ne menkkaoireet. Ei jaksa uskoa raskautumiseen tässäkään kierrossa, jos nyt plussaisin niin ylläri olis todella suuri.

Vähän masentaa kun kuulin tänään että serkku on raskaana ja heti ekalla yrittämällä vielä. Siis olen toki onnellinen hänen puolestaan, tuli vaan vähän suru puseroon kun itsekin niin kovasti haluaisi. No eihän se ole minulta pois ja yritän ajatella että meillekin se vaavi tulee jos niin on tarkoitettu.

Eikös tässä muutaman päivän sisään pitäisi tänne heinäsirkkoihinkin ne ensimmäiset plussat tulla?

Plussaonnea meille kaikille!!

nellariina

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat