+++vko 42 TEAM PUNAISET JUMPPAHOUSUT +++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pinoa pystyyn kerrankin hyvillämielin...

Kommentit (4)

Vierailija

Ei tästä näytä tulevan yhtään mitään :( (TAAS valitusta siis...)

Vaaka näytti aamulla (tosin yökkäri päällä!! :)) 78... Viimeviikot lukema oli 77 ja jotain. Siis miksi se ei mene alaspäin?!?!? Tuskin tuo yökkäri nyt sentään yli puolta kiloa painaa?! ;) Taidan ostaa uuden vaa´an. Ihan tosissani sitä harkitsen!!! Kuinka luotettavia/epäluotettavia ovat digitaalivaa´at?? Sellainen siis on käytössä nyt. Ajattelin hommata ihan sellaisen tavallisen!! Ja mä olen just niin hullu että voisinkin mennä ja ostaa uuden vaa´an ihan vaan sen takia että vanhan näyttämät lukemat eivät miellytä!

Tälläviikolla (TAAS) päätin että aloitan jumpat. Vieläkään kun en ole tuumasta toimeen päässyt. Voipi olla että tuo riittävän liikunnan puute valitettavasti vaan on syy siihen että paino ei putoa.

Eilen kaivoin esiin talvivaatteita, mahtaakohan niistäkään mikään mahtua päälle?! En kyllä mitään heittänyt pois, koska olen kovasti päättänyt, että vielä tässä seuraavien kuukausien aikana laihdun!!! Nämä 10kg olis pois saatava vähintään... Stressi alkaa vaan olemaan aikamoinen, kun vauva on jo 3kk ens viikolla ja painoa ei ole lähtenyt yhtään imetyksesta huolimatta. Puppua taitaa olla väite että imetys kuluttaa=laihduttaa, ainakin mun kohdalla.

Tulihan taas valitusta ja negatiivinen juttu. Toivottavasti muilla on parempia tuloksia! Jekkulille onnittelut pudotuksesta!!! :)

Anemos

Vierailija

jotka painivat tuon 80kg rajan kanssa:) Viime viikon tulos oli sitten +-0 eli tasan 81kg edelleen. Parina aikaisempana viikkona painoa tippuikin hyvin, mutta nyt taas jämähti. Tippuisi nyt edes lukemaksi joka alkaa seiskalla!

Nyt on viikon ollut itsekuri ihan hukassa. olen syönyt karkkia ja pullaa niin paljon, että olen jo miettinyt alkaako kohta menkat,kun on tehnyt niin tuota makeaa mieli.

Lenkilläkin kävin vain kaksi kertaa, kun muka pihatyöt ovat vieneet niin paljon aikaa. Tällä viikolla lähden pariksi päiväksi sukulaisiin, joten mistään laihdutusreissusta ei tarjoamisineen varmasti ole kyse. Toivottavasti ei paino vain yritä nousukiitoa.

Tsemppiä kuitekin ja eiköhän se maailma taas tästä kevene:)

Vierailija

Viime viikolla en jaksanut edes kirjottaa kun paino pysyi samoissa tai taisi tulla muutama satagrammaa takapakkiakin, masensi niin! Lueskelin kyllä muitten ajatuksia!

Nyt oli iloinen ylläri vaa' an näytöllä, paino alkoi VIHDOINKIN seiskalla ja oli 79,3kg (viime ma taisi olla 80,8kg). Uskon kanssa niihin kahden viikon sykleihin eli ens maanantaina voi taas masentaa. Mutta nyt on onnellinen olo ja aloitan viikon kevyesti, meinasin kanssa vähän laskeskella noita pisteitä. Illalla olis tarkotus mennä ihan ittekseen uimaan tai lenkille, sitä odotellessa ei viitti herkutella!

Nellakin oli pompsahtanut takaisin pinoomme, kiva juttu! Ja onnea uuteen kotiin!

Pidän peukkuja että muidenkin vaa' at näyttäis kivoja lukemia!

jekkuli

Vierailija

Ei todellakaan maanatai ole minun puntaripäivä, siirryn siis punnitsemaan sunnuntaisin ja tiistaisin... Jokatapauksessa, viikolla paino kävi pari kertaa alle 80 kg:n, mutta on heilahtanut myös ylöspäin, joten aika paljon vaihtelee minun paino, mutta ilmeisesti suunta on sinne alaspäin.

Jekkulille onnittelut kivasta pudotuksesta ja Anemokselle tsemppiä, mennään me hitaasti mutta varmasti, ainakin joskus, kohti kevyempää oloa.

Nyt lähden syömään lihapullia ja perunamuussia, jotta heippa vaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat