Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-5/-10kg vko 42

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Jippii! Viikonloppu kunnialla takana ja pääsin eroon edellisen viikonlopun mässäilykiloistani. Paino tänään 69,2 kg ja tähän mennessä painoa pudonnut 4,2 kg. Pituutta 168 cm.

Liikuntaakin pääsin harrastamaan ihan kohtuullisesti. Jumppaa ja lenkkeilyä nyt viikonloppuna. Nyt onkin parasta ottaa kunnon spurtti, ensi viikolla olen pari päivää työmatkalla ja en ole yhtään varma selviänkö siitä ihan kevyellä linjalla. Sellaisessa porukassa, missä muut eivät tarkkaile painoaan niin kovasti, on vaikea kieltäytyä herkuttelusta. Onneksi täällä palstalla on ryhmän tuki takana ja kaikki ymmärtää toistensa tilanteen! Mies on onneksi ottanut kannustavan asenteen ja on opetellut syömään karkkinsa silloin, kun minä en ole paikalla. Hyvä niin!

Mites muilla menee?

Pyry

Kommentit (9)

Vierailija

kun iskee hirveä makean himo? Nyt kun yritän välttää makeaa niin nyt maistuisi pullat ja viinerit joista en normaali oloissa edes välitä.

Nyt olen yrittänyt että jos haluaa karkkia sais syödä yhden bis bis lakun mut mtiä muuta vois sydä homoonsa :-) kun tuntuu ettei nää viimeiset kilot häviä minnekään

Vierailija

Vasta nyt viime perjantain lukemat kehiin eli 59,2 kg, pudotusta 400 g edellisviikon perjantaista. Ja muuten ei ole mitään väliä minä päivänä punnitsee.. Juuri tuon viikonloppu syömisen takia mä siirsin punnituspäivän perjantaiksi. Viikonloppuna tulee syötyä vähän enemmän ja ehkä vähän " parempaa" ruokaa, niin maanantaina on nesteitä sen verran, ettei pudotus näytä todellista. Ja muuten sekin, että tollanen puol kiloa viikossa on melko maksimi pudotus tai muuten alkaa lähtee lihaksista ja sitähän ei kukaan toivo, vai? :-)

Mä jostain nappasin tällasen keinon, että punnitsee itsensä aamupissin jälkeen ja merkkaa ylös sen painon, niin huomaa, että pitkässä juoksussa paino tulee alaspäin (jos niin kerran haluaa.. ;-) ja näin ollen on ihan sama punnitseeko perjantaina vai maanantaina.

Mun huomiset lukemat ei tule näyttämään hyvälle, koska tuli viime viikonloppuna mässättyä oikein olan takaa ja tämäkin viikko on menny vähän niin ja näin...

Vierailija

yleensä mä syön siis pullan, pitkoa yleensäkkin. Mutta muutamalla salmiakki karkillakin saa mun mielestä himon kuriin ja pv se on ihan sallittua. Sitten yksi on fitness murot, on hyviä ja vie makeanhimoa pois, mulla ainakin... Sitten on ingmanin suklaa jäätelö joko on jotain kevyt versiota oliko 4-5% rasvaa tms. on tosi " paksua" joten auttaa kyllä, kun vaan ei syö koko pakettia.

Siinä nyt vähän jotain...

Vierailija

Tulisi pian tosiaan repsahdettua pidemmänkin aikaa eli jäädä syömäputki päälle viikonlopusta. Mä olen yrittänyt herkutella joko heti perjantaina tai sitten säästänyt lauantaille ja sunnuntaina sitten suhkoht normaalista kuten viikollakin. Nyt vaan viikonloppuna retkahteli lauantaina ja sunnuntaina.

Mutta nyt voi taas yrittää...saada painoa alaspäin.

Vierailija

hei,

Kun tänään vaaalla kävin näytti 62.5kg, saman kuin viime viikolla.

perjantaina iski hillitön karkki nälkä :-( Olin runsaat kaks kuukautta ilman. tuli sit tosi ällö olo, aivan oikein mulle. Mitäs ahmisin.

Nää kaks kiloa pitäis kyllä vielä saada jotenkin pois. Tänään vesijumpalle.

Hauskaa päivän jatkoa! Täytyy yrittää tällä viikolla hakea esikoinen hoidosta kävellen, kun olen aamuvuorossa.

nanna

Vierailija

elikkä jos satun käymään perjantaiaamuna vaaalla ni lukemat on aina useinmiten miellyttävämmät kuin maanantaina.Mä oon kyllä ottanu sen linjan että viikonloppuna voi syödä vähän höllemmin...mut se on just vaikeeta ettei sit ratkee kaikkeen herkkuun. Toisaalta on hyvä kun punnituspäivä on maanantai ni se ainakin auttaa mua, ettei ihan totaalisesti retkahda herkuttelemaan kun miettii että maanantaina taas vaaalle ja myös se saa heti sunnuntaina ottamaan niskasta kiinni ja alottamaan taas uuteen kevyempään viikkoon. Tsemppiä sinulle Kukka ja muillekkin!

Ragna

Vierailija

vaaka näytti 74,8 eli taisi tulla 200g plussaa... Loppuviikosta vaaka näyttää aina niin hienoja lukemia mutta auta kun tulee maanantai... viimme viikon loppuviikolla paino oli ainakin kolmenakin aamuna 74,2kg, viikonloppuna en punnitsekkaan itseäni ja maanantai lukema on aina jotain muuta mitä esim. perjantaina. Punnituspäivä pitäisi olla perjantai :D

Nyt vaan vähän liikuntaa ja ruuat/syömiset kuntoon niin eiköhän se taas siitä iloksi muutu.

Vierailija

Tosi hienosti sä sait ne reissukilot pois Pyry!

Mulla on tippunnu viime viikosta huikeat 200g....Kyllä on tiukassa nää viimeset grammat! Elikkäs painoa tänä aamuna 68,6kg. Uskalsin sovittaa aamulla vanhoja farkkuja ja sopi hyvin päälle...Olin aivan haltioissani, mut kyllähän toi vatta vähän " höllyy" viel siinä vyötäröllä...et jos vielä ne muutama kilo lähtis. Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan kuulumisia ja pirtsakkaa syysviikkoa kaikille!

Ragna

Vierailija

ja puntari näyttää taas niin hienoja lukemia kun 74kg eli -800g maanantaisesta... Sanonko mitä!? aarrrgghh... Ja kun koittaa maanantai niin ollaan taas jossain 600g ylempänä!

Onneksi nyt viikonloppuna on luvassa kökkään menoa ja sielä ei onneksi syödä kovin hyvin (ihan tosi siis). Ja sunnuntaina on pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja syödä samaan tyyliin kun nyt on tämä viikko onneksi kuitenkin mennyt. Nyt olen herkutellut jos olen herkutellut yhdellä dikkestive (hienosti kirjoitettu) keksillä sellasella 25% vähemmän rasvaa.. on silti ihan orginallin makuista.

No maanantaina taas nähdään missä mennään....

Uusimmat

Suosituimmat