Muita jotka syö vain kerran päivässä?

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Aamulla juon kahvia ja illalla syön hyvän aterian, jotain kalaa, kasviksia, salaattia jne. Enemmän proteiinipitoista kuitenkin. En ole laihdutuskuurilla.

Vierailija

Viiden aikoihin syön lautasellisen peruskotiruokaa. Jos ruoka on ollut vaikka keitto saatan syödä ysin aikoihin ehkä leivän.

Olen tikkulaiha tiedän, mutta olen syönyt näin jo vuosia eikä mulla oikeastaan ole nälkäkään. Viikonloppuisin syön ehkä vähän enemmän kun koko perhe koolla tai on jotakin kyläilyjä.

Vierailija

Aamulla syön jukurttia tms. nopeasti syötävää, vkl enemmän, koska on aikaa. Lounaan syön 11-13 välillä, vkl syödään myöhemmin. Illalla syön pari leipäpalasta tms. nälästä riippuen noin kuuden aikaan. Ihan hyvin pärjään yhdellä lämpimällä ruualla. En edes jaksaisi syödä kahta lämmintä ruokaa. Lounaalla en edes syö mitään valtavan suurta annosta. Kesällä söin enemmän- kaksi lämmintä ateriaa ja lihoin 5 kg.

Vierailija

Töissä ei syönyt mitään, veti vaan tupakkaa joka välissä. Jostakin ne kalorit on täytyneet tulla --> ahmi varmasti illalla. Joskus kyllä söi lounastakin, jos käytiin jossain pikaruokapaikassa tai pizzeriassa.

Vierailija

Minä ainakin syön yhden lämpimän aterian päivässä. Aamulla aamupalan (yleensä leipää tms.) illalla taas leipää. Välissä saatan syödä jugurttia ja hedelmiä.

Eli käytännössä en syö " kerran päivässä" . Käsittääksen on parempi syödä paitsi tietysti terveellisesti, niin vähän ja useasti. Kehohan rupeaa varastoimaan ja panttaamaan niitä rasvavarastoja, jos siitä tuntuu, ettei ravintoa tulekaan riittävästi, ei suinkaan luovuttamaan niitä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat