pillereiden lopettamisen jälkeen... kysymyksiä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kun lopetin pillereiden syömisen, mun seksuaalinen halu on innostuneempi. seksi tuntuu huiman paljon paremmalta, olen jotenkin paljon herkempi. Onko muilla vastaavia tuntemuksia?

lisäksi mulla päivien mukaan pitäs olla ovis, ainakin jumalattomat alavatsakivut on ollu. limoja en ole tarkistellut, enkä tikuttanut. Onko ketään joka olisi tullut raskaaksi ekasta oviksesta pillereiden lopettamisen jälkeen?

onko ketään joka harrastaa sukellusta?

olisi yksi kysymys liittyen siihen...

Kommentit (3)

Vierailija

Mutta onhan se totta ettei nuo pillerit mitään kovin terveellisiä ole, joten kai niiden lopettaminen herkistää ja omat luonnolliset hormoonit pääsevät valloilleen.

Ihanaa kuulla myös se, että ekasta oviksesta on tultu raskaaksi. Se antaa toivoa tulevaan. Olitko kauan syönyt pillereitä?

Vierailija

pillereiden lopetuksen jälkeen! Tiedä silti tässäkään asiassa totuutta. Vauvahaaveet saattavat tehdä tässäkin kepposen. Mieli haluaa useammin, kun ei niitä vauvoja ainakaan ilman seksiä tehdä!

Vierailija

Tuosta halukkuudesta en tiedä, mutta raskaaksi olen tullut ekasta oviksesta pillereiden lopetuksen jälkeen. Samoin ekasta oviksesta imetyksen lopetuksen jälkeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat