G:tuulimunan kokeneet, oliko normaalit raskausoireet?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niin eli pientä kartoitusta siitä miten teillä tuulimunaraskaus oireili? Oliko ihan normaalit oireet vai poikkesiko ne ns. normaaliraskauksista? Aavistitko että jotain oli pielessä?

Kommentit (5)

Vierailija

oli tuulimunaraskaus joulukuussa -04. Oli mun eka raskaus. Oireet olivat aivan samat kuin normaalissakin raskaudessa, pahoinvointi oli tosin rajumpaa mutta senkään perusteella en olisi osannut jonkun olevan pielessä. Rv 10+3 se sitten lopullisesti todettiin tuulimunaksi ja sit vaan ruvettiin odotteleen vuodon alkamista joka sitten alkoikin kahden viikon kuluttua. Tosin mulla kävi huono tuuri eikä kohtu tyhjentynytkään kunnolla ja jouduin uudenvuoden jälkeen sairaalan kolmeksi päiväksi(ikinä en ole niin kipeä ollut). Siellä tehtiin sitten kaavinta. Ikävä kokemus mutta elämä on sellaista!

Martina&MasuVauva 33+2

Vierailija

...ihan normaalit raskausoireet olivat tuulimunasta 2001. Vähäinen vuoto alkoi viikolla 9, todettiin tuulimunaksi ja jouduin kaavintaan.

Mistään muusta en olisi mitään aavistanut ellei vuoto olisi alkanut. En ollut yhtään kipeä. Suurin kipu oli henkistä. Tuntui kuin luonto olisi huijannut minua.....

Vierailija

Itselläni meni viime viikolla tuulimuna kesken viikolla 9. Raskaus oli eka, mutta jo alusta asti epäilin, että jotain häikkää on. Jo yli viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa, alkoi supistella ja ne voimistui viikkojen myötä. Luulin toisaalta, että ne on normaaleja kasvukipuja, mutta suppareita ne olikin. Viikolla 6 alkoi tuhruvuoto, joka tosin voimistui vasta kun keskenmeno varsinaisesti alkoi.

Muutoin raskausoireet oli aika vähäiset. Väsytti vain vähän, paha olo oli vain silloin tällöin ja lievänä. Rinnat tosin kasvoi komeasti ja oli arat. Lisäksi testissä viiva oli enemmän haamu kuin viiva.

Vierailija

Vasta neuvolassa rv 10 huomasivat, että raskaus olikin tuulimuna. Oli pahoinvointia ja selkäkipuja, joita esikoista odottaessakin, kaikki näytti olevan hyvin, ei vuotoja. Jorvissa tehtiin seuraavana päivänä kaavinta, todella raskas kokemus, ei soisi kenellekään, hoitsu vielä tokas lähtiessä, että eikun uutta perään... jäi vähän kakka fiilis, mutta nyt sivusin jo asiaa.

Vierailija

...ennen kuin sitten rvk 11 alkoi pieni ruskea vuoto:( Mullakin kohtu jouduttiin kaapimaan kahteen kertaan kun tuli kohtutulehdus. Että todella kurja kokemus, mutta siitä selvittiin!!! Sen jälkeen olen saanut kaksi lasta ja kolmas potkuttelee masussa:))

Talvikki rvk 28

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat