Mitä teidän ekaluokkalaisilla on päällä koulussa tälläisillä ilmoilla?

Vierailija

Meillä oli aamulla alle viisi astetta ulkona. Ulkovaatteita tarkoitan ja minkä verran niitten alla? Missä vaatteissa on sitten luokassa?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Meillä välillä kiukkuilee, että jotain ei haluaisi. Olen sanonut, että viikonloppuna saa valita itse, mutta silloinkn sään mukaan.

Vierailija

En ymmärrä ajatusmaailmaasi.Kyllä ekaluokkalainen on vielä melko pieni lapsi ja on vanhempien velvollisuus katsoa millä vaatetuksella lapset kouluun lähtevät.Kas kun ei lapsesi uimahousuilla kouluun lähtenyt.Taidat kuulua siihen äiti tyyppiin,joka vaan tekee lapsia,mut eihän niistä sen jälkeen enää tarvitse huolehtiakaan!!!Ei taida sullakaan paljon enempää kuin sahajauhoja olla aivojen paikalla.

Vierailija

sukkahousuja tai pitkiksiä käyttänyt jo useita viikkoja, tarvittaessa vielä lisänä on ollut ulkoiluhousut. Tosin kamala tappelu oli tänä aamuna että sen huivin päähänsä laittoi...tyttömme mukaan jotkut tytöt tuntuvat pukeutuvan aika kevyesti vielä näillä keleillä.

Vierailija

t-paita, college/neule, lyhyet- ja pitkätkalsarit, sukat, farkut/ulkoiluhousut, välikausitakki, jonkinlaiset käsineet, fleecevuorattu lippis tai pipo ja välikausi goretexit jalassa. Tänään ostin toppaliivin jota käytetään jos on vielä tälläisiä lähemmäs nollakelin aamuja, siis toppaliivi näiden edellä mainittujen lisäksi. Minä päätän meillä miten 7 vuotias pukeutuu, eikä ole ainakaan toistaiseksi valittanut.

Vierailija

ulkohousut pihatouhuihin, ohut topattu syystakki, villapipo tai sydvesti, toppasormikkaat, jalassa nilkkurit.

Asutaan pohjois-Suomessa ja tyttö vakuutteli ettei palele.

Ei osaisi itse arvioida vaatetta ja saahan sitten iltapäivästä, jos on lämmintä jättää pois vaatetta esim. ulkohousut ja neuletakin. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat