Iltasanomien yltiöäidit-juttu.

Vierailija

Satuitteko lukemaan perjantain lehden. Siinä kerrottiin yltiöäideistä josta tekevät lastenhoidon ohessa kotihommia. Siis tekevät ruuat, pesevät pyykit ym. Ja oli jopa maininta, että joku saattaa pestä samana päivänä ikkunat ja tehdä ruuan! Siis täh! Kuka kumma noi hommat tekee jos ei äiti? Onko siis todella yltiöäiti jos tekee kotihommia?!? Minäkinkö olen huippusuorittaja ja sitten väsyn kaiken tämän taakan alle kun yritän tehdä noi kaikki hommat? Pyh, toi on vaan elämää sanon minä!

Kommentit (13)

Vierailija

*Pääkaupunkiseudulla asuva Katri, 34, on kahden alle kouluikäisen pojan äiti... Katri imuroi vähintään joka toinen päivä, käy päivittäin kaupassa, laittaa lämpimän ruuan, pesee pyykit ja tietysti ulkoilee lasten kanssa.*

Onko jotenkin epätavallista, jos kahden lapsen kotiäiti tekee nuo kaikki jutut?

Vierailija

Mä en kylklä imuroi kun kerran viikossa mut mä teenkin 100% kolmevuorotyötä + opiskelen kaks lähipäivää viikossa. Kyllä munkin pitää ehtiä ruokaa tekemään ja pesukoneenkin laittamaan päälle. Mikä älytön jutttu toi oikein on?

Vierailija

Lainaus:

*Pääkaupunkiseudulla asuva Katri, 34, on kahden alle kouluikäisen pojan äiti... Katri imuroi vähintään joka toinen päivä, käy päivittäin kaupassa, laittaa lämpimän ruuan, pesee pyykit ja tietysti ulkoilee lasten kanssa.*

Onko jotenkin epätavallista, jos kahden lapsen kotiäiti tekee nuo kaikki jutut?

oli sitten viikonloppu tai arki niin nuo kuuluu mun päivää. lapsia tosin vasta yksi.

Vierailija

Mä käyn joka päivä yleensä kaupassa, joskus vain joka toinen. Harvemmin ei onnistu, kun meillä ei ole autoa enkä enempää jaksaisi raahata. Nyt menevät mukavasti rattaiden tavarakorissa.

Vierailija

kirjoittaja on lapseton sinkku, joka syö ravintolassa tai eineksiä kotona, pesee pyykkiä ehkä kerran viikossa tai parissa, kun ei enempää tuu ja eihän sitä siivoomistaklaan ole, jos ei oo lapsia, ainakaan näin kotiäidin näkökulmasta...

Vierailija

teräsmammoja jotka hoitaa vaikka 100 lasta päivässä ja tekee kaikki työst siinä sivussa. Älähän hikeenny, mainitsit vain tuon VAIN yhtä......

Täällä kun mollataan puolin toisin perheitä....

No se siitä.

Vierailija

Joku älykääpiö on taas keksinyt uuden sanan, joka ei kerro mitään uutta. Jos on kotona lasten kanssa, niin eiköhän ne kotihommat kuulu pääsääntöisesti myös niihin tehtäviin lastenhoidon ohella? Kuka sitten siivoaa ja pesee pyykit, ellei kotona oleva äiti tai isä? Onhan järkevää tehdä nuo hommat päivän aikana eikä odottaa iltaan. Minä työssäkäyvänä äitinä hoidan nuo samat hommat iltaisin työpäivän päälle enkä koe olevani mikään yltiöäiti. Aivan tavallinen äiti, joka yrittää jotenkuten pitää huushollin siistinä ja pyörät pyörimässä.

Vierailija

Olen ihan tavallinen kolmen lapsen äiti, joka pystyy suoriutumaan sekä lasten- että kodinhoidosta.

Uskonnollista vakaumusta minulla ei ole.

t. 2

[quote]

Mikähän on vakaumuksesi?

[quote]

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat