Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

palelen koko ajan, voiko liittyä maidon vähentymiseen?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viime tiistaina alkoi maidontulo vähentyä (tilanne on nyt onneksi vähän parempi).

Samoihin aikoihin aloin myös palella koko ajan. Ainoastaan saunassa / kuumassa suihkussa on hyvä olla. Kotona kuljen villasukat+säärystimet+villapaita normaalin vaatetuksen lisäksi ja palelen koko ajan. Kuumetta/lämpöä ei ole vaikka olen iltaisin mitannut...

Kommentit (7)

Vierailija

mutta myös väsymys voi oireilla paleluna..

nim. itse palelen koko ajan

Mulla kuopus (5kk) ei herättele kuin max 2 kertaa 22-07 välillä, mutta sitten nuo 2 isompaa on välissä nähnyt niin levottomia unia että heidän herätykset ja kuopuksen kun laskee yhteen niin ei ole pitkät yöunet täälläkään.

Olen odottelemassa joskos saisin sosiaalitoimistosta maksusitoomuksen ensikotiin, ja menisin sinne nukkumaan... muutaman yön rauhassa. Kuopuksen otan mukaan, mutta en isompia.

Sinuna selvittäisin onnistuisiko teiltä sama mahdollisuus.

Muoriska

Vierailija

Varmistetaan ensin ettei olla raskaana. Ja sen jälkeen pohditaan jos sitä saisi joskus nukuttuakin =)

Kiitokset taas kommenteista!

Vierailija

olethan muistanut syödä tarpeeksi!

Vauvan kanssa ja imettäessä etenkin voi jäädä oma syöminen liian vähälle ja sitten kyllä ainakin mua palelee.

Vierailija

Tuota mieskin vitsinä sanoi ;)

Ei kyllä pitäisi olla moista päässyt käymään. Muutama kerta ollaan " touhuttu" miehen kanssa ja ehkäisystä (korsut) on pidetty huolta... Menkat tulivat elokuun puolivälissä niukkoina (poika syntyi 5.7) ja sen jälkeen ei ole menkkoja vielä näkynyt...

Vierailija

että pari kertaa taidettiin seksipuuhat aloittaa ilman kortsua ja sitten vasta ottaa se käyttöön. Nyt alkaa tosissaan pelottaa... Eikä seksihommia oo hetkeen harrastettukaan (kiitos vähäunisen pojan). Joten nuo touhuilut ajoittuvat lähinnä elokuuhun... hmm... taitaisi varmaan näkyä testissäkin, JOS olisi käynyt huono tuuri...

Tätä vauvaa tehtiin 1½ vuotta ja nyt toivoo ettei vaan olisi vauva tulossa, outoa... ;)

Pitäisi varmaan pistää miehelle viestiä, että käy ostoksilla kotimatkalla...

Vierailija

ja iltaisin tankkaan oikein kunnolla sapuskaa nassuun yötä varten. En usko, että siitä johtuisi. On kylmä vaikka olisin just syönytkin...

Uusimmat

Suosituimmat