MILLOIN VAUVAHANKINNAT?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

millä rv:lla tai raskauskuukaudella hankitte vaunut yms vauvantarvikkeet?

esikoinen tulossa ja rv 15.

Kiitos vastauksista!

Kommentit (5)

Vierailija

Muutenkin olen ostanut yhtä sun toista vähitellen, senkin takia ettei tulisi tosi paljon kuluja yhdellä kertaa. Esim. olen hankkinut hiukan kestovaippakokeilukappaleita, lisää harsoja ja rintapumpun.

Toisaalta yritän pitää mielessä, että helposti tulee varmaankin ostettua turhaa ja että kaikkea saa kaupasta vielä lapsen syntymän jälkeenkin :)

Vierailija

Nyt rv34+5 on oikeastaan kaikki kasassa. Ensimmäisenä ostin vauvalle Pentikiltä aivan ihanan söpön pupun samana päivänä kun plussasin =) Mulle se silloin merkitsi jotenkin sitä, että nyt tämä haave on vihdoin totta. Edes plussa. Pitkin raskautta ollaan aina silmiin osuessa ostettu esim. kirpputorilta kaikkea tarpeelista, suuremmat oikeastaan tuon 3kk jälkeen. Aattelen asian niin, että pääsääntöisesti tavarat saisi myytyä jos jotain sattuisi ja mulla kun tuo vatsa on ollut kovin kipee jo pitkään, niin aateltiin hoitaa nuo kaupoissa juoksemiset hyvissä ajoin. Hommaa kyllä tuntuu riittävän enemmän kuin tarpeeksi aivan loppumetreille saakka. Se rahan menon jakaantuminen on tietty myös yksi juttu. Tärkeetä on mun mielestä sekin, että mä nautin suunnattomasti kun saan ostaa vauvalle kaikkia juttuja. Jotenkin kun ostin paketin vaippoja... Ei sitä tunnetta pysty kuvailemaan...

Vierailija

marraskuussa on LA. Innostuksissamme kun ollaan, alotettiin hankinnat jo kesäkuussa kun raskautta oli takana reilut 3kk. Ei olla taikauskoisia, eli ei uskota tähän hömppään että tuo huonoa onnea jos hankkii tavarat etukäteen. Ei myöskään olla pessimistejä, että aateltaisiin että mitäs jos kuitenkin käy huonosti ja kalliille tavaroille ei ookkaan käyttöä. Ollaan realisteja, ja päätettiin hankkia kaikessa rauhassa pitkän ajan kuluessa mieluista tavaraa, kun ei oo kiirettä ja ehtii katella mainoksia ja kulkea eri liikkeissä vertailemassa eikä kaikkea tarvi yhestä tilipussista ostaa.

Kesän aikana tehtiin kaikki suuret hankinnat, kuten vaunut, sänky ja kaukalo, ja syksyn mittaan sitten loput. Nyt on ollu jo monta viikkoa kaikki valmiina kaapissa oottamassa esille ottamista =)

Kitty rv 35+4

Vierailija

joten tällä hetkellä kaikki valmiina (rv23+1). Edellistä odottaessani viime syksynä mies ei olisi halunnut tehdä hankintoja yhtään aikaisemmin ja minua harmitti. Käytiin kuitenkin syksyllä saksassa vaikka la oli joulukuun lopulla ja ostettiin sieltä edullisemmin vaunut ja turvakaukalo. Sänky oli tiedossa, sukulaisten varastossa ja pikkuisia vaatteita ostelin salaa mieheltäni ; ) Kaikki oli valmiina varmaan viimeistään joulukuun alkuun mennessä, jopa sänky paikallaan pienessä makkarissamme. Jotenkin minusta tuntuu että kun saa äitiyspakkauksen niin miksei sitten hankkisi kaikkea muutakin...? Tai varsinkin jos löytää mieleistään tai edullisesti? Harmittaa jo kun ei ostettu saksasta viime syksynä isompakin istuinta, olispahan nyt valmiina kun ne maksaa suomessa ihan kamalasti!

Minäkään en ole ollut yhtään varovainen hankintojen suhteen ja ehkä jopa oon aatellut niin päin että sitten viimeisillään saattaa olla tosi huonossa kunnossa, kävely hankalaa jne, joten ei edes tee mieli lähteä kaupoille etsimään yhtään mitään. Kukin tavallaan!!

Mymmeli

Vierailija

vaunut varattiin viime viikolla rv 24+, sänky ja kaukalo on edelleen ostamatta.

Vaatteista ollaan hankittu vasta talvihaalari ja muutamat sisävaatteet.

Niitä pitäisi kylläkin ostaa lisää..

Nyt rv 25+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat