G: Milloin tunsit ensimmäiset liikkeet esikoista odottaessa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla menossa rv19+5 ja vielä en ole ihan varmasti tuntenut liikkeitä. Jotain pientä on tuntunut, mutta ihan varmaksi en osaa sanoa... Ei kai tässä vielä tarvitse huolestua...?

Kommentit (13)

Vierailija

Tunsin ensimmäiset kunnon töytäisyt 16+2 ja siskokin näki ne vatsanahan läpi. Viikon päästä siitä tunsin liikkeitä päivittäin. Miulla istukka takaseinässä, joten se varmasti vaikutti siihen, että tunsin liikkeet noin aikaisin.

T: Näpiskä rv 37+4

Vierailija

Rv 18 + jotain mies tunsi potkut jo vatsan päältä. Nyt kaveri on jo niin aktiivinen, että on vaikea välillä olla, rv on 22+2. Mulla istukka aivan takana. Kaveri, joka on mua noin 2 vko edellä tunsi ekat potkut vasta toissaviikolla, hänellä istukka on edessä.

- tp

Vierailija

Rv 19+ tunsin ensimmäisen kerran varmat liikkeet, mies tunsi ensimmäisen kerran 20+ ja nyt rv 25+ vaavi on niin vilkas, että tuntuu ettei Öttiäinen nuku ollenkaan.

Vierailija

ja tunsin kuplintaa(tai semmosta suonenvedon tyylistä-nykimistä) joskus 14. viikolla kanssa. Ja varmuus niistä tuli 16.viikolla, ihmeen nopeasti! Joko baabeli on tosi vahva tai minä tosi herkkä=) Ja istukka on etuseinämässä ja hieman etinen, ja silti juuri alhaalla tuntuvat eniten. Ja johan ne rupes näkymäänkin jo silloin 16-17 viikoilla läpi, kun ei tota ylimääräistä lihaa mahan päällä oikeestaan ollenkaan(kaikki pyllyssä ja reisissä).

h.h. rv

Vierailija

Terppa vaan!

Mäkin olin vähän ihmeissäni kun ei alkanut liikkeitä tuntumaan, mutta viime viikon torstai-iltana (rv 19+5) nukkumaan mennessä selällään maatessa tuntui oikein kunnon muljahdus tai potku ihan alavatsalla. Sitä jatku n.15min ja sit taas pikkuinen rauhoittui! =)

Liikkeet tuntui samantien myös vatsan päältäkin kun noin pitkälle meni toi liikkeiden tunteminen. Veikkaisin, että ihan nyt lähipäivinä säkin tunnet ja kunnolla sit samantien! Ihan päivittäin oon sen jälkeen tuntenut ja nyt siis 22+2, että muutaman päivän vasta oon päässyt nauttimaan vauvan liikkeistä.

Vierailija

eli suht aikaisin ne tunsin näin ensimmäistä odotellessa. Möyrimistä tuntui jo paria päivää aiemmin ja ehkä jotain pientä kuplimistakin, mutta tunnistettavat potkut tuli tuolloin :) Hassuinta oli, että ostin myös tuona samana päivänä ekat potkuhousut vauvalle...

Sasuliini ja hajuherne 24+3

Vierailija

Rv 20 tasan tuntui ihan mahanportin kohdalla " kuin olisi pillillä jokin kuplia puhallellut" ... siitä se sitten alkoikin ja nyt on ihan jytäköitä potkuja silloin tällöin. Ei ole tullut mahanahan läpi!

Vierailija

Älä huolestu liikkeistä! Miulla on nyt 22. viikko menossa ja vieläkään en ihan varmaksi tiedä tunnenko vauvan vai en. Tiistaina oli kuitenkin ultra ja siellä se pikkuinen iloisena potkiskeli. Hoitaja sanoi että edessä oleva istukka vaimentaa liikkeet. Muutenkin kaikki tällaiset tuntemukset on niin ihmisestä kiinni että on vaikeaa vertailla muihin. Vaikka toivoisin kyllä että pian alkaisin itsekin tuntea pikkuisen.

Mukavaa odotusta!

Vierailija

Itse olin myös rv18+ jolloin tuntui ihan hento pieni kupla, jonka olisi voinut luulla ilmakuplaksikin, mutta se olo mikä siitä tuli (suunnaton onni ja ilo) sai minut varmaksi että se oli ensimmäinen vauvan liike minkä tunsin.

Mutta kaikki eivät sitä ehkä välttämättä osaa erottaa joten on voinut mennä " ohi" :D (En kyllä tietenkään itsekään voi ihan 100% varmaksi sanoa että oli juuri liike, mutta uskoisin sen silloin olleen ;))

Joten ole huoletta, kyllä se teidänkin pikkuinen vielä ehtii laittamaan kylkiluut uuteen järjestykseen :D

Vierailija

tuntuivat 18+ jotain rv:lla. sellaisia pikku ilmakuplia ne ensin oli... ihania kylläkin kun niin kauan niitä olin jo odottanut. nyt jo niin hirmuisia potkuja että välillä sattuu. kylkiluut joutuu koville :)

esikoista odottava mamma rv 34+4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat