Ostan lapselleneni ja itselleni kengät Tanskasta

Vierailija

Vein neljävuotiaan tyttöni jalkahoitajalle koska aloin epäillä että hänen jalkansa ovat kärsineet liian pienistä kengistä. Ja kas vain, niin olikin päässyt käymään. Pikkuvarvasta oikaistiin muutama kuukausi pienen " tyynyn" avulla. Kävin kenkäkaupassa etsimässä oikean mallisia kenkiä - jalkahoitajan neuvojen mukaisia -, myyjä sanoi ettei niin leveitä kenkiä Suomesta löydy! Lapsellani ja itsellänikin on lesti 10 kokoa, eli leveintä mitä markkinoilta löytyy. No, onneksi niitä tehdään muualla. Aion olla tarkkana lapseni kenkien kanssa, olen itse 38 ja osa varpaani nivelistä on jo jäykistynyt. Ja se johtuu pelkästään väärän mallisista kengistä.

Kommentit (5)

Vierailija

Jalkojen mittaaminen on jalkahoitajien perustyötä, jos haluat mittauttaa lapsesi jalat niin menet vaan lähimmälle jalkahoitajalle. Itse maksoin käynnistä 20 ¿. Netistä ostamiani kenkiä ei saa. Olen käynyt Kööpenhaminasta ne hakemassa. Kun käyn äitini luona Göteborgissa niin samalla reissulla käyn sitten kengätkin ostamassa. Tukholmasta löytyy ihan lasten kenkäkauppa. Siellä näitä Tanskalaisia Hallgren-kenkiä ei myydä, mutta vastaavia kuitenkin. Että jos käyt siellä niin voit käydä tutustumassa valikoimaan. Luultavasti Suomestakin jostain löytyy, ehkä Helsingistä.

Vierailija

minullakin pienenä ollut liian pieniä kenkiä ja jo koulussa vaivaisenluut. Nyt haluan pitää lapseni jaloista parempaa huolta. Mikä jalkahoitaja se oli joka mittasi sen lestin? Ja mistä saat sitten niitä kenkiä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat