Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuume miehellä...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En tiedä, olenko normaali nainen, kun en ole koskaan tuntenut " vauvakuumetta" . Minulla on yksi ihana poika, joka on minulle kaikki kaikessa. Halusin kyllä hänet ja en ole hetkeäkään katunut, että teimme hänet. Raskausaika oli kai harvinaisen helppoa ja synnytyskään ei ollut pahimmasta päästä. Poika on 1v2kk ja mies haluaisi toisen ja kolmannenkin.. mutta mua puistattaa ajatus uudesta raskaudesta. Ensinnäkin en edes tule helposti raskaaksi tai sitten se johtuu miehestäni, mutta esikoista tehtailtiin 1,5 vuotta ennen, kun tärppäsi. Mitä tekisit tilanteessani? Alkaisitko vaan yrittään toista, vai kuuntelisitko omia tuntemuksia ja et tekis toista lasta koskaan..?

Kommentit (1)

Vierailija

että kun esikoinen oli vielä aika pieni, niin mies alkoi puhuun että hän kyllä haluaisi vaikka jo toisen, jos minä vaan haluaisin. Sanoin ihan suoraan miehelle että en ikinä ole edes ajatellut tekeväni lapsia pienellä ikäerolla, koska en halua ja piste! Ja sitten vaan sovittiin kaikessa rauhassa että toinen lapsi saa tulla sitten kun se molemmista tuntuu sopivalta, ja nyt meille tuli toinen, kun esikoinen on 3v. ja ihan hyvältä tuntuu tuo ikäero ja olen ihan tyytyväinen etten suostunut aiemmin.

Uusimmat

Suosituimmat