kaksosarkea Tampereella.. :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei Tampereen kaksosmammat, kai teitä löytyy..? Meillä 7-kuiset kaksoset ja 3-vuotias isosisko. Liityimme juuri Pirkanmaan monikkoperheisiin ja kyselisin käyttekö niissä kuukausittaisissa monikkotapaamisissa?

Kommentit (6)

Vierailija

vauvelit kylläkin vielä masussa ja la 31.12:) Oon kans miettinyt et käviskö tuolla kokoontumisessa, mut en ainakaan vielä oo saanut aikaseksi. Monikko postin minäkin kyl aina luen, saanyt nhä saako mitään aikaseksi ennen kun vauvat on syntyny. Oishan se kiva kuulla ja nähdä kuinka monikkoperheillä menee, itsellä kyllä serkut kaksoset joiden hoidossakin auttelin. Meillä on esikoinen 2v1kk, joten ei kyl taida tulla lähdettyä ainakaan yksin kolmen kanssa... no sen näkee sit:)

Rölli-peikko ja tylpykät 30+3

Vierailija

Hei!

Itse en vielä ole liittynyt monikkoyhdistykseen, mielessä on kyllä, ihan jo sen lehden takia. Kun kuitenki siitä löytää vinkkejä arkeen. Meillä vauvat vasta muutaman viikon, joten kaikki on ihan hullun myllyä, mutta ehkä ensi keväänä elämä olisi sen verran rytmissä että voisi harkita kokouksia..

Tällä hetkellä mm. imetys ja vuorokauden rytmittäminen on ajatuksissa, ja vertaiskokemuksia olisi kiva saada!

Vierailija

Meillä kaksoset ovat 2,9 vuotiaita nassikoita,perheessä myös meidän vanhempien lisäksi esikoinen tokalla ja sitten pikkunen prinsessa,kohta 2kk.Kävin ennen sohvin odotusaikaa tapaamisissa,mutta tän kuopuksen raskausaika oli niin mahdottoman rankka komplikaatioineen ja riskeineen(kuten kaksostenkin kanssa),etten oo pitkään aikaan tapaamisissa käynyt.Vuodelevossakin olin pitkään,sekin tietysti esti liikkeellelähtöä.

Oon kyl ajatellu että täytyis uudellleen ryhdistäytyä ja lähteä tapaamisiin mukaan!!!!

Mitäs jos kaikki yhdessä lisättäis osallistujamääriä!

nina.n

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat