Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarja Halonen on junttivaihtoehto presidentiksi! Helppohan moiseen mokailevaan, lippalakkitatiin on lahiomuijien ja vasemmistosossujen sama...

Vierailija

tosi-TV -tähteä vaan presidenttiä. Halonen sai kokeilla eikä muu maailma ole vieläkään toipunut naurustaan.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Halonen on koko poliittisien uransa ajan edustanut asioita, jotka ovat vieneet Suomen tähän pisteeseen, rikollisia hyysääväksi maaksi, jossa työnteosta rangaistaan.

Vierailija

En tiedä edes mistä puolueesa kukakin ehdokas on. Nämä presidentti vaalithan ovat henkilövaalit, ei tässä puolutetta äänestetä. Henkilökuva monesta ehdokkasta on minulla aika etäinen. Esim Siimes on outo lintu. Eihän sitä julkisuudessa näy. Niinistö on hautautunut Brysseliin ja julkisuudessa milloin minkäkin naisen kanssa. Vanhasen eroa puidaan lehdissä ja jotenkin se kimppakiva Pikku G kanssa ei istu. Vanhanen on jo NIIIN kulunut naama, että hohhoijaa. Soini....öö..jörrikkä joka säälistä laitettiin ehdokkaaksi, kun muitakaan ei ole tarjolla.

Vierailija

En maininnut mitään Vanhasesta ja Niinistöstä enkä muistakaan ehdokkaista. Halosen käyttäytyminen julkisissa edustustilanteissa on herättänyt hilpeyttä ja närkästystä, seuraapa uutisointia.

Vierailija

Juuri eilen uutisoitiin, että gallupmenestys vain lisääntyy. Niinistön ja Vanhasen laskee kuin lehmän häntä, molemmilla alle 20 prossaa. Kyllä meitä Tarjan äänestäjiä naurattaakin!

Vierailija

Tuskin kovin moni haluaa viherpiipero Hautalaa pressaksi. Heidin tultaessa pressaksi Suomessa viljeltäisiin ruohoa joka kylässä ja autoilua ja työssä käyntiä verotettaisiin älyttömästi. EI KIITOS. Todellakin liian fiksu, painukoon takaisin vaan Eu:hun.

Vierailija

Se nauru kuuluu vain sinun ja kaltaistesi todellisuudessa. Kerropa mulle niitä Tarjan kuuluisia mokia ja nolauksia, joille maailma nauraa pahantahtoisesti ? Niin minä kerron vaikka Vanhasen mokista, ja kaipa siihen voi ainakin Soinin ja Niinistönkin mukaan vetää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat