Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätilö on täällä taas. klö

Vierailija

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kaunis kiitos lämmittävistä sanoistasi. Tähän onkin mukava tältä päivältä lopettaa ja lähteä oikeisiin töihin.

Hyvää päivää kaikille. klö

Vierailija

Viikkoja nyt 10+2 ja kohtu tuntuu selvästi alavatsalla ison omenan kokoisena kai jo kuullaan ydänäänet neuvolassa?

Entä minkäverran kohdun kasvu saa aiheuttaa kipuja kun välillä aika tuskallista. =)

Vierailija

Nyt lapsille tulossa ikää 1v9kk jos kaikki menee hyvin loppuunasti, voinko synnyttää alakautta ja saada polikliinisen synnytyksen?

Vierailija

Hätäsectioon lähdetään sillä hetkellä kun päätös tehdään valmistelematta mitenkään,yleensä nukutetaan ja pystyviilto. Kiireellisessä voidaan hetken odotella esim. edellisen leikkauksen päättymistä,laittaa äidille katetri,puuduttaa ja tehdä poikkiviilto. klö P.S.Hätäsectiopäätöksestä vauvan syntymään saa kulua korkeintaan 10-15min.

Vierailija

Ennen ajettiin pois,nykyisin saa jäädä. Riippuu vähän,miten kukakin klääkäri määrää ja isän hermot kestää. Isän virvoitteluun ei siinä ole kenelläkään aikaa,homma näyttää hurjemmalta kuiin mitä se on. klö

Vierailija

Luulisi jo kuuluvan. Kohdun venytyskipu on tuntuvaa,ei pitäisi hirveän kivuliasta olla,mutta tietää sen kyllä tapahtuvan. Onnea raskauteesi! klö

Vierailija

Minulle tehty hätäsektio istukan irtoamisen vuoksi. Haava on pystyssä, eikä minua nukutettu. Joku sanoi, että hätäsektiossa aina nukutetaan.

Vierailija

Alakautta voit synnyttää,mutta minulla ei täällä ole valtuuksia luvata sinulle polikliinistä synnytystä,se sinun on sovittava sairaalasi kanssa. klö

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat