Ihme juttu, kun kuljen lastenvaunujen kanssa kaupungilla niin hyvännäköiset miehet katselee sillä silmällä..

Vierailija

Aika outoa, että ovat kiinnostuneita pikkulapsen äidistä;) Jo raskausaikana huomasin, että miehet katselee innoissaan. Onko tämä joku uus muoti-ilmiö?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

onneksi on meitä äitejä joilla vartalo on pysynyt raskauksista huolimatta kiinteänä! kaikille ei kasaannu ylimääräistä läskiä kymmentä kiloa raskausaikana. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että odotan kolmatta lasta ja silti olen edelleen nuori, kaunis ja hyvä kroppainen! Miehet kehuvat usein ulkonäköäni ja oma mieheni tietenkin myös. Ärsyttää äidit, jotka omaa epävarmuuttaan pilkkaavat toisia äitejä. Onhan se erittäin harmi, kun jollakin painoa kertyy 25 kiloa raskausaikana. Kuitenkin aivan omaa tyhmyyttä. yli puolet niistä on kaikkea muuta, kuin raskaudesta kertynyttä.

Vierailija

Ilmeisesti jollain ottaa luonteelle, kun miehet ei lähesty vaikka onkin sinkku, lapseton, hoikka, tms...:)

Toisekseen ihmettelen sitä, missä pullossa jotkut on kasvanut kun yh-äitejä pidetään epätoivoisina jne... Kyllä yh-äidit on tänä päivänä useimmiten itsenäisiä ja vahvoja naisia, joille oma ja lapsen hyvinvointi on tärkeämpi kuin KULISSIT...

Kannattaa tarkkailla välillä sitä omaakin elämää, että saattais vaikka selvitä miks pitää olla nuin ilkeä... VINK VINK

Vierailija

Ja ap:lle, mistä päättelet että tuijotus johtuu lapsesta/äitiydestä? Ehkä olet hyvännäköinen muutenkin ja sinua on aina katsottu, nyt vaan olet niin täynnä äitiyttäsi että luulet kaikkien katseiden johtuvan siitä!

Vierailija

En minä ainakaan pystyisi kuvailemaan, minkä näköisiä ihmisiä liikkui kaupungilla viimeksi samaa aikaan kanssani. Muistan kyllä, kun epävarmana teininä kuvittelin, että ihmiset tuijottavat minua.

Vierailija

Uskon ,että silikoni rintojen suosiokin selittyy osin sillä, että ne muistuttavat rintoja jotka ovat maitoa pullollaan. Ja vaunuissahan on todiste lisääntymiskyvystä.

Vierailija

Minä olen äiti, joka pidän huolta itsestäni. Olen 25- Vuotias kolmen lapsen äiti ja erittäin usein saan positiivista kommenttia miehiltä ulkonäöstäni! miehet ovat ihmeissään, kun en huoli treffitarjousta, koska olen naimisissa ja lapsikatraan äiti. Sääli teitä, jotka ette viitsi nähdä vaivaa ulkonäkönne eteen!! Minusta ei ainakaan tietäisi päällepäin olenko synnyttänyt vai en, kuten ei useistakaan äideistä.

Vierailija

Ja olen minä muistakin kuumeilevista miehistä kuullut...(Meidän tapauksessa valitettavaa kylläkin, että lapsia ei voi terveyssyistä enää tulla.)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat