Mä tulen täältä maalta junalla joku viikonloppu sinne HELSINKIIN shoppaileen! Mihin liikkeisiin kannattaa mennä?

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Sit tietty IKEA ;) Tuo maalta tuleminen on ihan yksilöllistä. Oman kokemukseni perusteella maaltakin löytää samoja tai vastaavia tuotteita kuin Helsingin pikkuliikkeistäkin, joten itse Helsingissä käydessäni käyn kiertämässä näitä paikkoja joita omalla paikkakunnallani ei ole. Kuten just ikea, br-lelut (se uusi lelupuoti on pakko tsekata), hemtex, indiska, laura ashley tms. Vaatteita voi sitten shoppailla netinkin kautta. Ja fiilistä kannattaa hakea kauppatorilta ja kauppahalleista sekä espalta.

Seuraavalla reissulla suuntaan vain ikeaan ja br-leluihin, kun aikaa on vain yksi iltapäivä :( Toisaalta onni, kun rahatilanne on mikä on.

Vierailija

Lahjatavaroita myös Kukunorista Tennispalatsissa. Forumia kiertäen löytää myös kaikkea kivaa... Jos aikaa haluaa säästää, suuntaa junalla Leppävaaraan Selloon tai metrolla Itäkeskukseen, saat kaikki tarvittavat kaupat yhden katon alla.

Vierailija

ja jos kotiin pientä kivaa niin Moko, Indiska... Ja rohkeasti kävelemään pikkuliikkeitä esim. Eerikinkatu/Uudenmaankatu/Freda. Ja onhan tietysti H&M, VeroModat ja muut, mutta niitähän on muutenkin ympäri Suomea, että suosittelen kyllä pienempiä liikkeitä.

Vierailija

Aikalailla kaikkea kaikille mut laatu ei ole kovin hyvää. Itse suosin one wayta, onlya/forum). Forumissa on myös kiva vaatekauppa Vila.

Vierailija

Myös etniset kaupat (Kallion seudulla, Hakaniemessä) kannattaa katsastaa jos yhtään mausteet ym. kiinnostaa.

Jos rahaa riittää niin Korkeavuoren kadulla on butiikkeja joista löytää muotia suoraan Ranskasta ja Italiasta.

Vierailija

Itse ostaisin erikoisempia elintarvikkeita etnisistä puodeista kalliosta tai sitten kaikkea luomuhörhökamaa Ruohonjuuresta (miltei eduskuntataloa vastapäätä, VR:n makasiineilla).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat