Onko tämä henkistä väkivaltaa?

Vierailija

- Uhkaillaan lasta pois lähtemisellä vaikka tiedetään kuinka tärkeä lapselle on? (Kun ei muuten saa lasta tottelemaan)

- Uhataan kotuaan ois muuttamisella ellei tehdä niin kuin hän haluaa?

- Suututaan perheen äidille mutta samalla katkaistaan välit lapseen ja lapsen isään (=oma veli)?

Mun mielestä on. Ja mä en käsitä miten "aikuiset" ihmiset vielä kehtaa käyttäytyä noin..

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

- Uhkaillaan lasta pois lähtemisellä vaikka tiedetään kuinka tärkeä lapselle on? (Kun ei muuten saa lasta tottelemaan)

- Uhataan kotuaan pois muuttamisella ellei tehdä niin kuin hän haluaa?

- Suututaan perheen äidille mutta samalla katkaistaan välit lapseen ja lapsen isään (=oma veli)?

Mun mielestä on. Ja mä en käsitä miten "aikuiset" ihmiset vielä kehtaa käyttäytyä noin..

Jos ette ymmärtänyt tekstiä kun yksi kirjain uupu..

Vierailija

Johan tässä tarvitaan Poirottia selvittämään..

Eli lapselle läheinen "eno" uhkailee muuttavansa muualle jos mukula ei tottele.

Mielestäni vaikuttaa varsin sekavalta persoonalta olla ylipäätään lapsen kanssa tekemisissä, mutta kuten on jo todettu tuon kirjoituksen perusteilla pitäisi olla meedio että saa selvää.

Vierailija

tuo uhkailu on tyypillinen kasvatuskeino, tosin ei-toivottava, mutta varmaan aika moni siihen on sortunut kun tuntuu että mikään ei auta.

Jos joku uhkaa muuttaa pois kotoa, jos ei tehdä niin kuin hän haluaa, kyseessä on keskenkasvuinen uhmakas teini-ikäinen tai sitten erittäin epäpkypsä idiootti aikuinen, jonka sanomiset kannattaa jättää huomiotta tai sitten toivottaa vaan onnea uuteen kotiin.

Jos joku suuttuu perheen äidille ja katkaisee välinsä koko perheeseen (oletan että kyseessä on tämän äidin puolison veli) niin sanoisin että edelleen erittäin lapsellista käytöstä ja valitettavaa, mutta ihmiset on uskomattomia idiootteja tässä maassa keskimäärin suurin osa.

Mikään tuosta ei ole henkistä väkivaltaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat