Paras yövaippa 2veelle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mikä olisi imukykyisin, kun pitäisi koko yö pärjätä? Lasta häiritsee märkä vaippa, yön aikana kuitenkin ehtii tulla aika lailla vaikka illalla pissalla käykin : (

Kommentit (3)

Vierailija

Olen ehdottomaksi ykköseksi huomannut Pampersin vaipan (koko5). Päivällä ykkösvaippana on Liberon 10kg-14kg. Libero pysyy ja istuu paremmin päiväkäytössä (ulkoillessa ja kylässä) kun taas Pampersin vaippa ei istu lainkaan vaan " valuu" polviin. Yöllä Pampers on taas imukyvyltään aivan ehdoton. Olen puolisen vuotta käyttänyt Pampersia yöllä eikä kertaakaan ole kylki ollut märkänä eikä peppu edes nihkeänä. Eli meillä ostetaan yö- ja päivävaipat eri merkkiä =)

Vierailija

mutta yöllä tulee pissaa edelleen vaipan täydeltä. Aikaisemmin käytimme öisin Pampersin housuvaippoja mutta jossain vaiheessa ne alkoivat vuotaa/päästää yli pissaa, joten ainoaksi täydellisesti pitäväksi vaipaksi jäi Pampers Active Fit. Niiden pukemisessa on kyllä oma hommansa (eivät ole housuvaippoja) mutta imukyky ja istuvuus ovat ihan omaa luokkaansa ja itse ainakin mieluummin näen vaivaa vaipan pukemisessa kuin sänkyvaatteiden pesemisessä :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat