Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakava sairaus ja lähipiirin reagtiot !

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itse olen kohta vuoden päivät painiskellut oman jaksamisen ja terveyden kanssa. Onneksi anakin vielä on toivoa että kun leikkauspöydälle pääsee niin ongelmat loppuvat siihen. Siitä toivosta on vain jaksettava pitää kiinni vaikka epätoivo välillä syö....

Kun itse ei juurikaan voi vaikutta oirehtimiseen on ihmeellistä että lähipiiri kommentoi asioita röyhkeästi vaikka olen yrittänyt kuinka antaa ongelmastani asiallista tietoa....

Eli he tietävät niin paljon paremmin kaiken ja voivat tästä sitten todeta että olen vain laiska vaikka todellisuudessa olen niin väsynyt etten jaksa. Ongelmaani vähätellään jatkuvasti....

Myös silloin kun tarvitsisi saada lapsille hoitajaa että saisi nukkua asetetaan mitä erikoisempia ehtoja... tuo ja hae siihen ja siihen mennessä... millä haet viet kuskaat ym kun autolla ei voi ajaa?... vähemmän rasittavaa on hoitaa lapset sitten itse jos asia on niin vaikeaa....

Viimeaikona olenkin tullut siihen tulokseen etten tule jatkossakaan pitämään yhtettyä suurinpaan osaan lähipiiristä....Aikuiset ihmiset jotka käyttäytyvät kuin haaskalinnut niin olkoot minun puolsetani....

Ja sitten vielä jos sattuu eteen se hyvä päivä ja teet sitten omaksi ilokis jotain kivaa niin siitäkin sitten kuulee jatkuvasti jälkeenpäin...

Ihmisille ei voi tehdä mieliksi, mutta silti on törkeeä miten aikuiset ihmiset voivat nokkia sellaista ihmistä joka ei jaksa aina edes antaa samalla mitalla takaisin.....

Kommentit (3)

Vierailija

Tajusi vain että on puhki ja yö unet ovat ihan resuina....Itsellä syy unen pätkimiseen on sydänmessä...

On ihan uskomatonta tajuta että kun joku kysyy että mitä kuuluu siihen ei saa vastata että huonosti menee ja väsyttää koska tästähän seuraa se että ko.henkilö kääntää selkänsä eikä ole " kuulevinaan" ..... miksi pitää kysyä jos ei halua kuulla.... tai miksi toinen loukkaantuu siitä että sanoo suoraan ettei pyyhi hyvin.... En siis todellakaan ymmärrä miksi pitäisi sanoa muuta kuin mikä on totta ja miltä tuntuu... olenkin sitten kypsynyt tilanteeseen niin paljon että mitään muuta en sitten sano kun - siinähän se.....

Mieheltäkin on kyselty mitä röyhkeimmin että joskos tämä homa johtuisi häne tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.... totuus kuitenkin on että millään ei olisi voinut tilannetta muuttaa toiseksi kun se on nyt....

Vierailija

vaikea tilanne. Jotkut läheisistäsi saattavat suojautua avuttomuuden tunnettaan vastaan olemalla äkäisi. Kai se kuitenkin on niin, että kriisi aina jakaa ne läheisetkin ihmiset jyviin ja akanoihin. Jotkut vain jäävät. Niin kuin joku jo kirjoitti, sinulla on ihan hyvä syy olla vihainen. Anna itsellesi siihen lupa ilman syyllisyyden tunteita.

Vierailija

Tällä hetkellä olen terve mutta lapsen ekan vuoden olin sairas ja kävin paljon lääkäreillä siitä kertomassa, ettei kaikki ole kunnossa. Olisi pitänyt voimakkaammin valittaa siitä, mitä oireita oli, muttei jaksanut. Kuulostaako tutulta? Muistan sen tavattoman voimakkaan väsymyksen ja sen, miten kaikkien mielestä olisi pitänyt jaksaa enemmän. Itse ihmettelin jatkuvasti, voiko niin olla, kun ei kerran jaksanut. Tosin silloin ei tiedetty, miksi olin niin väsynyt. Lopulta, kun tiedettiin, sain lääkettä ja paranin. Mulla epäiltiin vain syövän esiastetta ja sekin saatiin paranemaan. Nykyään vain tilannetta seurataan mutta asiat sujuvat, sillä en ole ollenkaan niin väsynyt, kun en ole kerran sairas.

Sinulla on löydetty jo jotain ja sinun pitäisi saada siitä selviämiseenkin aikaa, kamalaa, ettei lähipiirisi tajua, missä tilanteessa olet! On lastesi kannalta todella tärkeää, että paranet, joten olet syystäkin vihainen lähipiirillesi! Älä menetä toivoasi! Paljon voimia! Toivon todella, että paranisit! Olet kullanarvoinen lapsillesi, muistathan sen!

Uusimmat

Suosituimmat